Favourite beauty products | April 2015

poniedziałek, 4 maja 2015


ENG: Haven't done much of 'Favourites' on the blog but these posts are the ones I personally really enjoy so it's about time to finally change that! I'm this kind of  a person who doesn't necesserily stick to the already-tested things, I like to try different products, especially if it's about beauty. The things I am showing you today are those used by me most often previous month. I hope this post will be helpful for those of you who are looking some fresh&amazing beauty products. With no more of my verbal diarrhoea, let's get started!

PL: Nie pojawiało się tutaj dużo "Ulubieńców" ale ze względu na to, że sama takie posty bardzo lubię oglądać, postanowiłam wreszcie to zmienić! Jestem typem osoby, która niekoniecznie trzyma się już wypróbowanych rzeczy. Lubię sięgać i testować nowości, szczególnie jeżeli chodzi o kosmetyki. Produkty, które pokażę Wam dzisiaj są tymi, których używałam najczęściej minionego miesiąca. Mam nadzieję, że post będzie choć troszkę pomocny dla dziewczyn szukających świeżych& świetnych kosmetyków. Bez dalszego zbędnego słowotoku, zapraszam do oglądania :)






1. Calvin Klein In2U perfume- I don't think there's any need to introduce this product as I personally think it is the most popular perfume among teens. I had it a couple of years ago, then took a break during which I tested many other fragrances. But In2U is my absolute fav and these of you who've smellt it know exactly what I'm talking about. It smells soo amazing I could literally spend hours just sniffing it.
PL: Myślę, że tych perfum nie muszę nikomu przedstawiać- mam wrażenie, że to najpopularniejszy zapach wśród nastolatek. Miałam je już kilka lat temu, potem wzięłam przerwę, podczas której testowałam wiele różnych zapachów. Ale In2U jest zdecydowanie moim ulubionym i ci z Was, którzy mieli okazję je wąchać, na pewno wiedzą o czym mówię! Pachną tak niesamowicie, że mogłabym dosłownie godzinami je wąchać.


2. Vanilla& Wild rose body spritz- this product is perfect for spring and summer. It smells lovely and gives you the great feeling of freshness. I use it all the time, especially when the weather outside reaches 72 degrees :)
PL: ta mgiełka jest wręcz idealna na wiosnę i lato! Pachnie cudownie i daje świetne poczucie świeżości. Używam jej cały czas, szczególnie gdy pogoda na dworze sięga 72 stopni :)


3. Nike 5th element perfume- I used this fragrance all the time before I got CK In2U and I absolutely adore it. The scent is great, kinda fresh but also really girly. It'd be perfect but it's not very long lasting. 
PL: Używałam tych perfum cały czas przed tym, gdy dostałam In2U i absolutnie je uwielbiam! Zapach jest, powiedziałabym, świeży ale również bardzo kobiecy. Byłyby idealne, gdyby nie to, że ulatniają się po niedługim czasie.


4. Rimmel wake me up foundation- this product has mainly positive reviews so I decided to check it out and I have to say I'm not dissapointed. It doesn't fully cover any spots but that's quite okay for me as I usually don't have any skin problems. It is really light so I'd say it's perfect for spring and summer. I really like the bottle- it's nice and solid, and the smell which is, I'd say, fruity.
PL: Ten podkład miał głównie same pozytywne opinie dlatego postanowiłam wypróbować go na własnej skórze i nie mogę powiedzieć, abym się zawiodła! Nie pokrywa w zupełności jakiś niedoskonałości, co dla mnie absolutnie nie stanowi problemu- na szczęście nie mam żadnych większych problemów z cerą. Jest bardzo lekki, a więc idealny na wiosnę i lato. Buteleczka jest szklana, sprawia wrażenie solidnej, a zapach jest delikatny, owocowy.

5. Collection lasting perfection concealer- I am so in love with this product, this is my favourite beauty thing I have ever had in my whooole life! I was super excited to get this because this is the only product which covers dark circles under my eyes. Everyday I looked as if I pulled an all-nighter and I tried soo many different things to get rid of them and nothing actually worked. So this concealer is my absolute number one! The only bad thing about it is the difficulty to buy it in Poland.
PL: W tym korektorze jestem absolutnie zakochana, jest to najlepszy kosmetyk, jaki kiedykolwiek miałam :) Byłam bardzo podekscytowana jego zakupem, bo jest to jedyna rzecz, która niweluje moje okropne cienie pod oczami. Każdego dnia wyglądałam, jakbym zarwała kilka poprzednich nocy, a żadne z wypróbowanych przeze mnie sposobów nie działało! Jedynym minusem tego kosmetyku jest jego dostępność w Polsce- a raczej jego brak.



6. Lipstick no 419- I have been so into lipstick lately, honestly. Lipsticks are definitely my fav make-up products and I really enjoy trying out different colours and brands. This one above stole my heart- the colour is fantastic- so classy and elegant! It makes even a simple sporty outfit look girly. And plus, it smells like cocoa! I wear it all the time recantly :)
PL: Ostatnio moimi ulubionymi kosmetykami są szminki i bardzo lubię wypróbowywać nowe kolory. Ta powyżej skradła moje serce- ma fantastyczny kolor, jest bardzo elegancka ale też kobieca. Dodaje klasy nawet zwykłemu, sportowemu strojowi. Ostatnio ciągle mam ją na sobie.


7. Schwarzkopf moisture kick beauty balm- this product makes my hair so soft and shiny. I'm actually running out of it because I use it couple times everyday. I use it mainly at my ends so they doesn't split but also on the top of my head because it really nicely smoothes my hair.
PL: powyższy balsam sprawia, że moje włosy są mięciutkie i błyszczące. W bardzo szybkim tempie mi się niestety wyczerpuje, bo używam go kilka razy dziennie. Używam go głównie na końcówki, aby zapobiegać rozdwajaniu, ale również na czubek głowy bo doskonale wygładza włosy.


8. Argan Oil spray- another everyday-use hair product :) It defences my hair against heat and it also smoothes it. Thanks to it, my hair doesnt get so tangly and smells fantastic.
PL: Kolejny kosmetyk do włosów codziennego użycia :) Chroni moje włosy przed ciepłem ale również je wygładza. Dzięki niemu, moje włosy się nie plączą i fantastycznie pachną :)


9. Batiste dry shampoo- I have to wash my head everyday so it can get really tiring. That's why I decided to grab a dry shampoo to gain extra day.  I have mixed feeling about this product because although it smells nice and refreshes my hair a bit, it doesnt give it any extra volume.
PL: Muszę myć włosy każdego dnia więc może stać się to bardzo męczące. Dlatego postanowiłam wypróbować suchy szampon od Batiste, aby zyskać dodatkowy dzień. Mam mieszane uczucia co do tego produktu ponieważ mimo, że ślicznie pachnie i delikatnie odświeża moje włosy, to nie nadaje im dodatkowej objętości.


Have you used any of this products? What are your favourite beauty items?
Używaliście któregoś z tych produktów? A jacy są Wasi kosmetyczni ulubieńcy? 

38 komentarzy:

  1. Ciekawi ulubieńcy :D
    Piękny odcień szminki! Ciekawe jak wygląda na ustach <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowała mnie dwójeczka, skąd jest? :)

    http://po-prostu-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primark- a więc w Polsce raczej niedostępna :(

      Usuń
    2. to po co pokazujesz produkty które nie są dostępne w Polsce ?

      Usuń
    3. a dlaczego miałabym nie pokazywać? to są moi ulubieńcy

      Usuń
  3. great products!
    xx
    theblackblush.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. Niczego nie używałam, ale kolor szminki bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam, www.aneferu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś tą szminkę ?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo zainteresowały mnie te produkty :) super, że napisałaś, muszę ich poszukać u mnie :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się tak ogólnie zdj tych kosmetyków haha :D
    Fajnie wygląda perfum.I podkład mnie też zainteresował :)
    zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajni ulubieńcy, słyszałam, że podkład jest świetny :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy żadnego z tych kosmetyków

    Pozdrawiam :)
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe rzeczy! :)

    Mam prośbę: chciałabym w najbliższym poście zrobić Q&A, więc może masz jakieś pytania? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiła mnie ta mgiełka, też lubię czytać ulubieńców :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna szminka... a co do Batiste mam ten sam problem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great stuff, the lipstick color is gorgeous. I am also a big fan of argan oil Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszędzie ten podkład z Rimmela! Cena przystępna, nawet dość niska więc muszę go koniecznie wypróbować! Po za tym zainteresował mnie ten zapach z Nike, akurat kończą mi się perfumy. A uwielbiam orzeźwiające zapachy :)
    Pozdrawiam, Karolina

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka świetna ta szminka! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post. Uwielbiam perfumy Calvina Kleina! A kolor szminki jest po prostu obłędny! ♥
    DIAMENTOOWAA.blogspot.com - MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. odcień ten szminki jest niesamowity... ale trochę za dojrzały jak np. dla mnie :) też ostatnio mam fiołka na punkcie produktów do ust, ale tych delikatnie nadających kolor. a korektor- zasadniczo poki co jedyny kosmetyk, jakiego używam ;) mój nawet sobie radzi, choć niby najtańszy i pierwszy lepszy, acz czasem żałuję, że nie pokusiłam się na jakiś lepszy. suchy szampon muszę w końcu wypróbować- zawsze się wycofuję, bo mam wrażenie, że mocno wysusza skórę głowy. to prawda?
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawiła mnie ta mgiełka :) kolor szminki jest cudowny :3
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam perfumy Calvin Klein.<3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne produkty :) jakość zdjęć najlepsza !! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna kosmetyczka, uwielbiam perfumy Calvin Klein ;*

    Mój blog~klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. O ja ! Musze polecieć do drogeri i powachac te perfumy od Calvina Kleina :)
    Robisz sliczne zdjecia :D

    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super produkty :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że ty również zaobserwujesz mojego bloga :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe rzeczy. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  29. super recenzja,fajna mgiełka,bardoz lubię takie i perfuma ck :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia