I wanna dance in the dark | Romwe shirt

sobota, 9 maja 2015


Hi guys! Strips, strips..I feel like they're everywhere! Stripped clothes took over the streets and apparently every girl has  at least one piece in her wardrobe. Ashamed to admit, I never followed this trend until I saw a perfect shirt in romwe.com.
Cześć kochani! Paski, paski.. Mam wrażenie, że są wszędzie :) Ubrania w tym wzorze przejęły ulice i zdaje się, że każda dziewczyna ma choć jedną taką rzecz w swojej szafie. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie podążałam tym trendem, dopóki nie zobaczyłam idealnej koszulki w romwe.com.
The shipping was sursprisingly quick so I highly recommend this store if you're looking for nice&cheap clothes online. And what's up in my life? Hardly after I became the biggest Gossip Girl's fan, I finished the show and started watching a new one- Pretty Little Liars. It's terryfing how much you can get addicted to watching this kind of things! I don't even know when I found myself caring more about character's problems than my own ones. But maybe that's the thing, you get the chance to forget about your troubles and it is so addictive.

Paczka przyszła w zaskakująco szybkim tempie jak na chiński sklep, więc bardzo Wam polecam zakupy, jeśli szukacie ładnych i niedrogich rzeczy online. A co u mnie? Ledwo po tym, gdy zostałam największą fanką Plotkary, skończyłam ten serial i zaczęłam oglądać nowy- Pretty Little Liars. No wręcz niebezpieczne, jak szybko można się uzależnić od oglądania takich rzeczy! Sama nawet nie wiem, kiedy się zorientowałam, że bardziej przejmuję się problemami postaci tam występujących,  niż swoimi własnymi. Ale może właśnie w tym rzecz- mamy szansę zapomnieć o swoich problemach i to właśnie to jest tak uzależniające.


















 T-shirt- here
Ripped jeans- here
pls click on the links

20 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja,ja jeszcze nie oglądałam tych seriali:D
    Poklikałam i obserwuję :)

    http://natss28.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne szpilunie!
    Buziaki, Karolna

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, paski widać już wszędzie, ale mi to wcale nie przeszkadza :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Paski są spoko. Bardzo mi się podobają krótkie topy w paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale genialne zdjęcia, najlpsze pierwsze :)
    Poklikałam i czekam z niecierpliwością na kolejną stylizację z wybranymi przez ciebie ubraniami :*
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)
    Blog mój i mojego chłopaka - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem totalna serialoholiczka i od miesiaca nalogowo ogladam PLL :D
    Moi znajomi maja juz dosy mojego rozmawiania o nim i przejmowania sie losem glownych bohaterow. Rowniez bardzo lubie The Vampire Diaries :)

    Sliczna stylizacja!
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaką szminkę masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka jest mega! Rzadko oglądam seriale, ale moze jest to czas zeby zacząć częściej? :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę idealna koszulka... Hit! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Great look dear! Love the stripes sweater!
    xx
    theblackblush.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy wyniki rozdania ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluzka, futerko, spodnie, wszystko!
    Cudowne zdjecia :*
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, koszulkę albo raczej bluzkę bym ci chętnie ukradła :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka ladna bluzka! Ja wlasnie ostatnio zamowilam 3 rzeczy z romwe i czekam na paczkę :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna jestes ;)
    podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful combination...Kisses

    http://jovanica92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja :) Zapraszam do mojego bloga , jeśli Ci się spodoba możesz obserwować i dawać mi nowe propozycje na posty w komentarzu : http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia! ;)

    werczik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia