Simplicity

niedziela, 31 maja 2015


Wiem, że nie było mnie tutaj wieki czasu (no dobra.. tydzień :) ). W szkole zaczął się doskonale znany wszystkim uczniom gorący okres, kumulacja sprawdzianów, kartkówek i wyciąganie się na lepsze oceny to ostatnio codzienność! Do tego nałożyły się u mnie problemy z odnalezieniem zagubionego pewien czas temu optymizmu, przez co ciężko było mi się przekopać przez wszystkie zadania, które danego dnia musiałam wykonać. Moim małym dużym celem jest przelewanie na Was odrobinki radości, dlatego stwierdziłam, że zaglądanie tutaj przez ostatni tydzień nie byłoby dobrym pomysłem.
Ale oto i jestem, głodna całej tej blogosfery :) Muszę przyznać, że teraz nie wyobrażam sobie życia bez blogowania, bez namiastki twórczości, z którą wiąże się powstawanie kolejnych postów.
Powracam tutaj, by podzielić się z Wami moim antidotum na gorszy okres. Na czas, podczas którego zdaje się, że świat zatracił wszystkie swoje barwy. Moim lekiem na takie właśnie dni są otaczający mnie ludzie. Jakkolwiek banalnie by to nie zabrzmiało, to właśnie oni stawiają mnie na nogi, gdy na ramieniu siada mi autodestrukcja, na którą składają się wszystkie ciemne myśli i niepowodzenia. To rodzina, przyjaciele i ukochany chłopak sprawiają, że odnajduję w sobie odrobinę słońca. Poważnie, żaden $$$ ani nawet kolejna para butów, które można za ten $$$ kupić, nie dadzą tyle szczęścia, co drugi, ważny dla Ciebie człowiek. Simple? Jasne, że tak. Ale odnoszę wrażenie, że najtrafniejszymi radami są te najprostsze. Niekoniecznie te najłatwiejsze, lecz najprostsze.
















A jakie są Wasze sposoby na gorsze dni? :)

17 komentarzy:

  1. U mnie jest juz dobrze w szkole ;3 sliczne zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i piękna modelka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! U mnie w szkole również masa kartkówek i tym podobnych :D
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjecia!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj zaszywam się w pokoju z muzyką, bądź wtulam się w ramiona ukochanego z ktorym spędzam dzień w domu, pod kocem i filmem :)

    Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też w takich chwilach pomagają przede wszystkim przyjaciele ;)
    Genialne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Atmosfera w szkole to istne piekło - bynajmniej jeszcze przez 1-2 tyg :)
    Julajulia.blogspot.com
    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne zdjęcia <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Myśle ,że twuj blog jest bardzo fajny ty jesteś bardzo sympatyczna więc odnos sukcesy.

    Zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze w gorszych chwilach rozmawiam z kimś dla mnie ważnym, bliskim, albo słucham muzyki Hahaha. Świetne zdjęcia. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja ♥ bardzo mi się podoba ♥

    zapraszam do siebie (obs/obs) ? ♥
    y-gfrr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi zostało do napisania jeszcze kilka ważniejszych sprawdzianów, potem będą tylko luźne lekcje :)
    Prześlicznie wyglądasz!

    W wolnej chwili zapraszam:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie dobrze! U mnie w szkole powoli odpuszczają.. śliczne zdjęcia i stylizacja:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life. (klik)♡

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia