Aztec jumpsuit

niedziela, 14 czerwca 2015



Już chyba każdy czuje tę atmosferę wyczekiwanych wakacji! Pogoda za oknem spisuje się świetnie, witryny sklepów zachęcają nową kolekcją strojów kąpielowych i zewsząd atakują nas oferty biur podróży, obiecujących cudowny wypoczynek na rajskich wyspach za połowę ceny. Jedynie moja skóra straszy bladością, bo zamiast wylegiwać się na słońcu, mój organizm akurat teraz postanowił zachorować.
Na szczęście jutro już ostatni ciężki dzień w tym roku szkolnym! Cieszę się niezmiernie, bo dwa miesiące odpoczynku od nauki bardzo mi się przydadzą. Mimo, że nie mam żadnych konkretnie sprecyzowanych planów, to mam nadzieję, że  lato '15 na długo pozostanie mi w pamięci!
Zapraszam do oglądania zdjęć ( ps wybaczcie ten albinoski odcień skóry, od jutra zaczynam nad nim pracować :)). Widzimy się w następnym poście, buziaki!













    here jumpsuit
nn bag
grandma's bracelet
sinsay sandals
             
                                                                     

18 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie w nim wyglądasz!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice set!
    xx
    theblackblush.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyglądasz! :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale superowy! pięknie w nim wyglądasz ;)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. wygodny? sliczny jest! :) cos takiego by mi sie przydalo :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten komplecik :)
    Włosy też masz piękne :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny komplet na lato, wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też się zastanawiałam nad tym zestawem, jednak za dużo blogerek już go ma :P ale muszę przyznać, że wyglądasz w nim bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jestem dość blada :D
    Śliczny komplet!

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia! :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny, też go chciałam zamówić, ale bałam się, że się nie zmieszczę :D
    http://paniolimpu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia