Never coast

poniedziałek, 22 czerwca 2015




Napisanie tego posta już od tygodnia znajdowało się na mojej liście rzeczy do zrobienia, ale dopiero teraz zyskało rangę priorytetu. Niedawno, po wielu wątpliwościach, że paczka w ogóle dotrze, dostałam przesyłkę od click. Jakość rzeczy nie powala- choć z drugiej strony nie ma co spodziewać się fajerwerków za kilka dolarów. Jestem za to bardzo zadowolona z bluzki, jest idealna na lato!
Zdjęcia zrobiłam już w czwartek (thanks God, bo teraz pogoda jest bardzo kapryśna), ale cały weekend spędziłam w pracy, nie licząc skromnych przerw na sen. Muszę Wam powiedzieć, że warto podejmować się każdego działania, które w jakiś sposób może nas rozwijać czy czegoś nauczyć. Doświadczenie to ważny aspekt, a jego nie da nauczyć się w książkowych przewodnikach. Nigdy nie wiadomo, co może przydać się w życiu, dlatego ja wystawiam na próbę swoje umiejętności w każdej dziedzinie, dzięki czemu się rozwijam i uczę nowych, przydatnych na codzień rzeczy.








crop top- here
skirt- H&M
a la birkenstock- Atmosphere
purse- here

12 komentarzy:

  1. wygladasz swietnie!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :)
    Pewnie, że warto nabierać doświadczenie, jest bardzo ważne w życiu i przydatne:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, świetny top :)
    Masz przeuroczy uśmiech ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia a bluzka wygląda ślicznie. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry post! ;)
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u nas :*
    Staying Strong[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny top;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torebka sprawia że ta stylizacja staje się taka lekka! :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna stylizacja ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio dziwnie podchodzę do pisania postów, jakoś tak leniwie, a zdjęć nie mam prawie w ogóle… Mam nadzieję, że te wakacje dadzą mi kopa!:)

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/tag-lucluc.html

    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia