Hello, Summer... Please be good!

poniedziałek, 29 czerwca 2015




Żaden rok szkolny nie upłynął mi w tak błyskawicznym tempie, jak ten, który właśnie się skończył! Nie mogę uwierzyć, że wieczory spędzone w towarzystwie podręczników, stres związany z zaliczaniem map politycznych, fizycznych i Polski (wtajemniczeni wiedzą, o co chodzi) i wstawanie wraz ze wschodzącym za oknem słońcem mogą już odejść w niepamięć! Przede mną rozciąga się teraz jedynie wizja dwóch błogich miesięcy odpoczynku, laby i.. przygód! Jestem bardzo ciekawa, co lato przyniesie ze sobą tego roku :)
Moje plany? Praca! Przede wszystkim nad sobą- wróciłam do biegania, żeby znowu być w dobrej formie! Wszystkim, którzy nie mogą się przekonać do tego sportu, polecam zgrać dobrą muzę, wziąć słuchawki, na nogi założyć sportowe buty i..wyruszyć w drogę! Poważnie, najtrudniejszy jest pierwszy krok- potem już idzie jak z płatka, a i endorfinki się pomnożą :)
Poza tym nie zamierzam robić odpoczynku od myślenia, jutro lecę do Empiku po jakieś kursy językowe. Niemiecki, hiszpański? Jeszcze nie wiem, na co padnie mój wybór, ale uczenie się obcego języka połączone z truskawkowym shakiem, na wierzchu którego rozpływa się bita śmietana..mniam! Idealny sposób na spędzenie wakacyjnych poranków!
W te wakacje chcę także dużo podróżować, zwiedzać, odkrywać nowe zakątki! Mam nadzieję, że to lato przeżyje tak, by pod koniec móc powiedzieć, że był to zdecydowanie mój najlepszy czas. Również i Wam tego życzę!

Zdjęcia: bardzo utalentowana Ola Płóciennik- tutaj 














wearing
H&M blazer
Atmosphare necklace
Local Shop shirt, pants
Allegro watch



17 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Mi też ten rok szybko minął :)
    mogłabyś poklikac w linki? z góry dziękuję :) http://nataliapfotografia.blogspot.com/2015/06/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a classy look!
    xx

    www.theblackblush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tez ten rok minął mega szybko :) pięknie wyglądasz :3
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny outfit! Ja też regularnie biegam, niedawno wróciłam i odpoczywam haha
    KONKURS (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też musze wrócić do biegania, dzieki za motywacje :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie sie prezentujesz :) Masz bardzo ciekawy plan na wakacje :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. przeslicznie wygladasz! sama wzielam sie za bieganie, ktore potrafi niezle dac w kosc i zrelaksowac czlowieka :)

    Edyta.
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tylko bede podszkalac angielski, bo lubię :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi rownież ten rok szkolny zleciał bardzo bardzo szybko. Życzę udanych wakacji. Świetne zdjęcia. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, tak poważnie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancko, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz :) No i oczywiście udanego odpoczynku!
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia