Allepaznokcie! | Summer nails

piątek, 24 lipca 2015

Wczoraj przyszła do mnie paczka z allepaznokcie.pl. Sama do końca nie wiedziałam, co się w niej znajdzie, ale muszę przyznać, że zawartość mnie zachwyciła.
Gdy przyjechał kurier, akurat wybierałam się do pracy,  dlatego też nie mogłam od razu wypróbować kosmetyków. Dzisiaj jednak już od rana kombinuję z kolorami i wzorami i...mam coraz  większą zajawkę jeśli chodzi o dekorację paznokci.
Jeżeli chcecie zobaczyć moje zamówienie, zapraszam do czytania posta :)



nail art pen- here
lakier flip flop 01- here

Zacznijmy od kosmetycznej ciekawostki- a mianowicie, nail art pen, czyli mazaka do paznokci. Dzięki niemu wykonywanie wzorków na paznokciach staje się dziecinnie proste, pod warunkiem, że nabierzemy trochę wprawy :) Ja już go uwielbiam, bo pozwala stworzyć naprawdę śliczne dekoracje a jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia. Moje mazaniny widać na zdjęciach, które zupełnie nie oddają efektu! Na żywo paznokcie prezentują się o niebo lepiej :)
Na pozostałych paznokciach mam lakier 01 (link wyżej), który na zdjęciach również nie wygląda tak niesamowicie jak na żywo. W rzeczywistości kolor wygląda bardzo elegancko i szlachetnie, a w słońcu dodatkowo przepięknie się błyszczy.
Moja opinia: nail art pen 10/10
lakier flip flop 01 10/10
                                                           



lakier '37- here
Mój kolejny strzał w dziesiątkę! Błękit lakieru jest pastelowy, a w dodatku ma on matowe wykończenie. Pędzelek jest szeroki, dzięki czemu malowanie paznokci staje się bardzo łatwe i przyjemne. Co bardzo mi się podoba- lakier niezwykle szybko zasycha, już po kilku sekundach utrwala się na paznokciu. 
Moja opinia: 10/10


 kawior manicure zestaw- here
Moim wakacyjnym faworytem, jeśli chodzi o paletę barw lakierów do paznokci, jej odważny, neonowy odcień różu. Ten, który dostałam od allepaznokcie.pl jest dokładnie taki, jaki chciałam mieć :)
Nie chciałam trzeci raz zmywać paznokci u rąk, dlatego lakier one colour pro tym razem zagościł na stópkach. Jest on w zestawie wraz z kawiorem, który jest fajnym paznokciowym gadżetem, oraz lakierem nabłyszczającym, który utrzyma zdobienia w idealnym stanie.
Moja opinia: 9/10

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z przesyłki. Produkty, mimo bardzo niskiej ceny, zachwycają jakością wykonania oraz trwałością. Myślę, że teraz ozdoby do paznokci będę zamawiać już tylko na allepaznokcie.pl :)

16 komentarzy:

  1. Różowy lakier super. ;) Fajnie być tak mile zaskoczonym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paznokcie! ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie pracujesz?:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lakiery! Ja od nich dostałam paczkę 2 razy i jestem bardzo zadowolona :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great nails!
    xx

    Too Faced Giveaway - www.theblackblush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super lakiery! całkiem dobrze Ci wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ten marker :) ostatnio właśnie widziałam stoisko z Allepaznokcie :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mega wyszły Ci te z kolorem niebieskim! *.*
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miętowe najlepsze <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ta firmę! Już dwa razy odstałam od nich paczkę <3
    Śliczne lakiery ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia