Lazy summer mornings...

czwartek, 2 lipca 2015



Za co kocham lato? Ta pora roku nieodmiennie kojarzy mi się z leniwymi porankami, które łączą orzeźwienie delikatnym chłodem z zapowiedzią kolejnego dnia skąpanego w promieniach słońca. Świadomość, że nigdzie nie muszę się śpieszyć wprawia mnie w stan upojenia bezgraniczną wolnością. Wśród moich rówieśników, całe życie towarzyskie zaczyna się późnym popołudniem- poranki spędzam więc nadrabiając zaległości literackie, zajadając się pysznościami przedstawionymi poniżej czy spędzając czas z rodziną. Ostatnio w moje ręce wpadło "Pandemonium", które jest kontynuacją pierwszej powieści cyklu Lauren Oliver- "Delirium". Niezobowiązująca, nieco infantylna fabuła jest dobrym wyborem dla lekko jeszcze zaspanego umysłu :) Chcę jednak sięgnąć po coś z tej wyższej intelektualnie półki- możecie polecić jakąś ambitniejszą książkę? Chętnie sprawdzę Wasze propozycje, bo na najbliższe dni, oprócz rozpływania się na słońcu, nie mam jeszcze sprecyzowanych planów :)
Take care, widzimy się w następnym poście (szykują się zdjęcia w nieco innym klimacie, a więc- stay tuned!) :*
















22 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :) Uwielbiam arbuza :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Polecam Wielkiego Gatsbiego, czyta się szybko pomimo bardzo wyrafinowanego języka :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Natali w tej szmince wygladasz jak typowa dresdupa xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i teraz nie wiem, czy mam dziękować czy się oburzać XD

      Usuń
  4. jeju to jedzonko wygląda przeepysznie :D mi się wakacje od teraz już nie kojarzą z leniuchowaniem, zaczęłam biegać i ćwiczyć :)

    ♥donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, pojawił się nowy wakacyjny post z #OOTD ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam arbuzy:) mogę jeść i jeść i ciągle mi mało:D
    ps. klikniesz w linki w nowym poście? będę mega wdzięczna:*
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wpis ;-) też lubię letnie poranki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam arbuza na śniadanie <3
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ja juz sie przestawilam na tryb nocny, haha, nie dam rady wstac przed 11. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham arbuzy ❤ Dasz przepis na ten koktajl truskawkowy, bo nigdy nie wiem ile czego dać :c Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i Blog :) Obserwuję :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ambitniejsza literatura to nie na twoją pustą główkę, zresztą nawet tej książki raczej nie potrafisz zrozumieć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki odważny komentarz, ale czemu ANONIMOWY??? Chyba autor/ka komentarza mniej odważny/a :)

      Usuń
  12. Śliczne zdjęcia, ale mi narobiłaś smaka na arbuza :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku,ale bym sobie zjadła arbuza teraz! :D też lubię leniwe poranki :)

    Zapraszam na konkurs ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia. Kocham arbuza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam leniwe poranki :) Śliczne zdjęcia :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie lubię arbuzy :)
    Mmmm

    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam arbuz i wlasnie narobilaś mi na niego strasznej ochoty :D Tak jak ty uwielbiam w lecie to, ze nie trzeba się nigdzie śpieszyć i można robić co tylko sie chce!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez uwielbiam lato i arbuzy ♥
    śliczne zdjęcia ;*

    I zapraszam Cię na giveaway, wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia