Pastelove

czwartek, 16 lipca 2015



Witajcie kochani! Jak Wam mijają wakacje? Mam nadzieję, że dużo odpoczywacie i się nie nudzicie! Mnie dzieli już tylko dziewięć dni od pierwszego letniego wyjazdu, którego wręcz nie mogę się doczekać. Ślęcząc kilka godzin nad poszukiwaniem odpowiedniego hotelu, przejrzałam chyba wszystkie strony, na których można zabukować wyjazd. Poważnie, powoli staję się ekspertem w wyłapywaniu tanich lotów czy okazyjnych noclegów!
Na dzisiejszych zdjęciach możecie dostrzec.. kolory! Coś, czego zimą unikam jak ognia, a latem noszę z totalną swobodą :) Pastele przywołują mi na myśl radość i wolność, bo kiedy indziej je zakładać, jak nie w wakacje, gdy nie obowiązują sztywne ramy szkolnego dress codu?!
Enjoy, widzimy się niebawem :*
















wearing
H&M blouse
Atmsphere necklace
Sinsay sadnalds
Nn Denims
Biedronka Shoulder Bag

17 komentarzy:

  1. Pretty top!
    xx

    www.theblackblush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wyjezdzam juz za 7 dni! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny post oraz przepiękne zdjęcia ♥. Stylizacja jest śliczna i faktycznie można w niej wyczuć tą letnią radość oraz świeżość :). Moje wakacje jak na razie opierają się głównie na odpoczynku, ale również z niecierpliwością wyczekuję wyjazdów, aby w końcu skorzystać z tego lata. Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest prześliczna :) ładne zdjecia :3
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo wyglądasz :) śliczna jest ta bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz. Pewnie, że trzeba korzystać i ubierać się tak, jak nie mogliśmy przez rok szkolny :D

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne tło :)
    Naszyjnik wygląda cudnie :) Torebeczka jak najbardziej wpadła mi w oko :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznotka :)
    Świetna bluzka :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja. Życzę udanego wyjazdu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja podobnie jak Ty, wolę w okres zimowy nosić raczej ciemne rzeczy, w lato zaś na odwrót. :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa stylizacja - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia