Cześć from Tri-city!

czwartek, 6 sierpnia 2015


Szum fal obijających się o piaszczysty brzeg i widok znikającego za horyzontem morza tworzą moją wymarzoną scenerię. Kilkudniowy wypad nad Bałtyk utwierdził mnie w przekonaniu, że polskie Pomorze jest piękne, niezależnie od pogody, która zresztą niespecjalnie nam się udała. Cały wyjazd, zaczynając od wkradania się na molo, nie wiedząc, że  wejście jest płatne, po podziwianie morza z perspektywy nocy i chodzenie spać o wschodzie słońca, wydaje się być snem. Jedynie zdjęcia przekonują mnie o tym, że te wspaniałe wspomnienia nie są wymysłem mojej wyobraźni. Niesamowite widoki, przepyszne jedzenie, tony śmiechu i poczucie takiej beztroski i szczęścia, które w Trójmieście nie opuszczało mnie na krok, sprawiły, że ta podróż okupuje pierwsze miejsce na liście moich najpiękniejszych wyjazdów. Nie wspominając już o tym cudownym uczuciu, które mnie ogarniało każdego ranka na widok twarzy mojej Miłości znajdującej się tuż przy mojej.
Kocham każdą jedną sekundę wspomnień z tego wyjazdu, każde zdjęcie przypominające o tych kilku dniach. Mam nadzieję, że dzięki nim, Wy również poczujecie odrobinę tego magicznego klimatu i razem ze mną zakochacie się w Trójmieście :)
 fragment naszego ślicznego apartamentu- Imperial Apartments




































Wiem, że zdjęć mnóstwo ale nie mogłam się zdecydować.. :) Buziaki!

10 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy post ♥
    prześliczne zdjęcia

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W Trójmiescie juz tak dawno nie bylam:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też w tym roku odwiedziłam Bałtyk i mimo, że upałów nie było, wspomnienia są. Oczywiście bardzo dobre
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam w tym roku w Gdańsku i jest ślicznie. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia