NEW IN: Massive haul

sobota, 22 sierpnia 2015


Lato niezaprzeczalnie dobiega końca, co bardzo wyraźnie czuć wieczorem, gdy jest już naprawdę chłodno. Tegoroczne wakacje nie były spędzone tak, jak planowałam, choć cudowny wyjazd do Sopotu (klik) pozostawił za sobą piękne wspomnienia. Jeśli wszystko się uda, to być może jeszcze jeden mini-wyjazd przede mną, oby! Mam wrażenie, że małe miasteczka pożerają energię, dlatego przydałby mi się ostatni "reset" przed rozpoczęciem roku szkolnego. Który, a propos, zapowiada się niezwykle pracowicie!  Do typowych obowiązków szkolnych (rozszerzona matma!!!!) dochodzi jeszcze praca w weekendy (postanawiam spróbować, mam nadzieję, że będę w stanie wygospodarować sobie na nią czas), blog i codziennie obowiązki domowe. Wierzę, że jakimś cudem uda mi się to wszystko pogodzić, ale z pewnością będzie to wymagało perfekcyjnej organizacji. Macie jakieś rady?
Miał być zwykły haul, ale jak zwykle musiałam przelać na klawiaturę trochę swojej paplaniny :) Wracając do głównego tematu posta- na jesień zaopatrzyłam się w "kilka" naprawdę odjazdowych rzeczy! (A raczej "zostałam zaopatrzona", z tego miejsca dziękuję Mamie i Tacie za świetną niespodziewajkę!)
Gdzieś tam mimochodem wspomniałam, że skończyły mi się perfumy, a teraz mam zapas na cały rok! Potrzebowałam też kilku elementów basic do swojej szafy, jak zwykłe białe, czarne czy szare T-shirty i tank topy, które pozwolą na stworzenie naprawdę szybkiej stylizacji do szkoły :) Zapraszam do obejrzenia moich pięknych nowości!

 perfumy Beyonce Heat


 perfumy Radiance by Britney Spears
 moje najulubione CK in2u

 perfumy J'adore by Diore


 naszyjnik Atmosphere
 bransoletka Atmosphere

 mini torebka & zestaw bransoletek Atmosphere


basic T-shirt & tank topy Atmosphere 


 szpilki nude lokalny sklep
białe i jakrawolimonkowe szpilki Atmosphere

 baletki Atmosphere

 pluszowe szlafroki NewLook

 pleciony łańcuch Atmosphere

Nie pokazałam Wam jeszcze moich sukienek na wesele& poprawiny, ale na to poświęcę osobny post :)
Podobają Wam się moje nowości?


12 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :) Uwielbiam zapach perfumu beyonce :)
    http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. te perfumy musza byc cudowne:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne nowości! najbardziej podobają mi się neonowe szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpilki chętnie bym i ukradła a CK uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio również zakochałam się w tym zapachu od Calvina Kleina, jednak nie przebił on mojej ukochanej "Euphorii" :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne buciki : )
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne nowości :) Ck in2u miałam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię rzeczy od Atmosphere :)
    Zazdroszczę perfum! *0*

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow, naprawdę spooro tego! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego haha,ale basrdzo ładne rzeczy!
    http://fire-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Beyonce! Fajne zakupy!

    http://askers-aaskers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia