Back to School with Choies!

niedziela, 9 sierpnia 2015

Nie zasłynę w księdze najmądrzejszych ludzi na świecie, jeśli stwierdzę, że czas naprawdę ucieka przerażająco szybko! W każdym supermarkecie prym wiedzie szkolna kolekcja zeszytów, plecaków i innych przyborów, bez których uczeń się nie obędzie. I mimo, że z całych sił próbuję odepchnąć jak najdalej myśl o szkole, wiszące w powietrzu napięcie spowodowane zbliżającą się datą 1 września co jakiś czas o sobie przypomina. Aby troszkę osłodzić nam powrót do szkoły, mój ulubiony Choies przygotował świetną ofertę!
Do 18 sierpnia CHOIES oferuje nam zniżkę od $10 do $15, w zależności od wartości zakupów. Aby z niej skorzystać, wystarczy jedynie wpisać odpowiedni kod (kliknij tu) przy składaniu zamówienia. Co ważne- rabat obejmuje cały asortyment! Można zrobić naprawdę wyjątkowe zakupy, nie martwiąc się o wysyłkę, która jest darmowa.
Przygotowałam kilka propozycji ubioru na rozpoczęcie roku szkolnego. Mam nadzieję, że się zainspirujecie i zrobicie świetne pierwsze wrażenie :)


dress- here
slip ons- here
necklace- here
bag- here





collar shirt-here
bag- here
black denims- here
high heels- here
bracelet- here



leather skorts- here
tassel vest- here
clutch bag- here
sandal boots- here
necklace- here


***


7 komentarzy:

  1. super stworzyłaś stylizacje, mój styl! :D

    za wszystko staram sie odwdzięczać, tylko napisz mi na blogu!;)
    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA, NOWY POST O WIZYCIE W DISNEYLANDZIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótkie spodenki do szkoły? We wrześniu?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje *.*

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy to odpowiednie ubrania do szkoły, ale i tak mi się podobają :D

    zuzublog.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia