Cześć from Cracow!

poniedziałek, 7 września 2015


Rok szkolny w pełni się rozpoczął i trwa w najlepsze, a ja dopiero teraz dodaję post z mojego ostatniego wyjazdu. Trochę ze mnie panna spóźnialska, choć z drugiej strony bardzo miło jest wrócić wspomnieniami do chwil, kiedy termometr wskazywał 36 stopni w cieniu a ja bez zmartwień mogłam zająć się tym, co lubię najbardziej- czyli podróżowaniem!
W Krakowie kilkakrotnie byłam przejazdem, a jego urok mogłam podziwiać jedynie z szyby samochodu czy autokaru. W końcu jednak mogłam zatrzymać się tam na dłużej (choć trzy dni to i tak jest za mało)! Czym mnie najbardziej zachwyciła dawna stolica? Przede wszystkim architekturą! Kolorowe kamienice, klimatyczne zaułki, no i przede wszystkim bardzo wzniosłe i bogate świątynie nadają temu miastu niepowtarzalny charakter. W powietrzu wisi tajemnica i historia dawnych władców czy biskupów :)
Co również bardzo mi się podobało, to tętniące życiem centrum. Przez całą noc można było posłuchać ulicznych grajków, zjeść kolację czy trochę potańczyć! Ja uwielbiam przebywać wśród ludzi, moje pokłady energii zdecydowanie się zwiększają, gdy coś się dzieje dlatego tutaj Kraków ma u mnie ogromny plus!
Zdjęcia miałam podzielić na dwa posty, ale większość z Was lubi, gdy jest ich dużo, więc zostałam przy jednym :) Mam nadzieję, że Wam się spodobają no i koniecznie napiszcie, czy kiedykolwiek mieliście okazję być w Krakowie! Jeśli tak, to co najbardziej Wam się podobało? :)




















18 komentarzy:

  1. Wybaczamy "spóźnienie" haha. Ja uwielbiam Kraków, to miasto jest wspaniałe samo w sobie. Byłam tam już kilka razy i zawsze lubię tam powracać. Piękne zdjęcia :)

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w kropy boska - i w ogóle to też chciałabym być w Krakowie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great pictures!
    xx

    www.theblackblush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraówk je také krásne mesto! Super fotky! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  5. Kraków to piękne miasto ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Supi zdjecia i fajny post :)

    http://askers-aaskers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Aż tak bardzo pokłóciłaś się Koleżanko ze słownikiem ortograficznym?

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia. Kocham to miasto ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham to miasto! Szczególnie podoba mi się ryneczek <3
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie miałam okazji być w Krakowie, chociaż bardzo bym chciała. Mam nadzieję, że jadnak kiedyś się tam pojawię. Świetne zdjęcia!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Kraków, ale w tym roku jeszcze nie miałam okazji być :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia!
    Chętnie odwiedziłabym to miasto :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You are putting a good contain on this blog on regular basis. I like this. Have a look on my movies blog. Where I got 10000 visit per days after working 6 months on my blog http://guruofmovie.com. Hope you will enjoy my blog contain.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kraków to piękne miasto, fajnie je uchwyciłaś :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia