Wielki powrót | SheIn Bodycon dress

wtorek, 1 września 2015


No to zaczynamy! W końcu mamy wrzesień, hurrah!
Idąc dzisiaj na rozpoczęcie, stresowałam się tak, jakby było to moje pierwsze spotkanie ze szkołą, haha! Bardzo mi było szkoda pierwszaków, którzy z takim zagubieniem i zdezorientowaniem rozglądali się po sali i uczniach. Nawet się jednak nie spostrzeżemy, gdy szkolny rytm nas pochłonie :) W mojej klasie nastąpiły pewne modyfikacje, dzięki czemu myślę, że będzie to fajny, zabawny rok. Trafili mi się też moi ulubieni (w większości) nauczyciele! A Wy jak wrażenia po rozpoczęciu? Gotowi zacząć nową przygodę?! :)

Na zdjęciach mam na sobie sukienkę (klik) z SheIn. Jest zdecydowanie bardzo oryginalna i niesamowicie mi się podoba, jednak jej długość super-mini jest dla mnie o wieeeele za krótka (no dobra, może o jedno "e" za dużo). Zrobienie tych zdjęć było nieco kłopotliwe, bo wymagało przebierania się na środku Krakowa, tuż przed frontem Kościoła Mariackiego. Czego jednak się nie robi dla bloga! :D




Bodycon dress- SheIn here
Mini bag- Atmosphere
Watch- Allegro

14 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie, sukienka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow super sukienka, lezy idealnie http://mylittlediaryxx.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia zaczynają przechodzić przez cenzure(Twoją własną lub narzuconą). choć mimo to wyglądasz rewelacyjnie. wiesz, najważniejsze to nie zagubić swojej tożsamości i tego dlaczego prowadzisz ten blog...przede wszystkim. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytales/as tresc? Napisalam, ze sukienka jest za krotka ale moja wspolpraca z SheIn wymaga dodania postu.

      Usuń
    2. Nie wiem jak ma się długość sukienki do tematu, no ale dobra, przyjmuje uwagę;) Dla mnie jest ok i rozumiem, że myślisz, że możesz mieć, ale nie powinnaś mieć problemów z najlepszym eksponowaniem jej - tak uważam. Nie wiem też na czym polega Twoja współpraca z Sheln. Tak czy tak, świetnie, że "łapiesz" nowe kontakty, że wciąż Cię to rozwija i nie zatrzymałaś się jak wiele blogerek robi. Przyglądam się i tworzę...konstruktywną krytykę:) pozdrawiam

      Usuń
  5. Śliczna sukienka :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka świetna. ja niestety należę do pierwszaków, ale jeszcze trochę i się zaklimatyzuje :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Jjek, świetnie wyglądasz. Ja jestem pierwszakiem liceum :'c

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka przepiękna sukienka! Bardzo oryginalne okulary ;). Chętnie będę zaglądała na twojego bloga.

    http://flawlessjo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest po prostu boska ! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia