Falling in love with fall

piątek, 30 października 2015




Odpalając bloggera po najdłuższej przerwie w historii tej strony, zastanawiałam się, co napisać. Nie będę zaprzeczać, że jednym z czynników wspomnianej przerwy był czas. Mimo przeczytania imponującej ilości wszelakich poradników i dobrych rad dotyczących idealnej organizacji zajęć, wciąż dochodzę do jednego i tego samego wniosku. Albo jestem typem absolutnie niereformowalnym w tej kwestii albo ktoś źle skonstruował układ godzin w dobie. Osobiście obstawiałabym to pierwsze, ale zawsze warto łudzić się nadzieją :)

W końcu pokonałam potworka, potocznie zwanego leniem, który u mnie aktywuje się zawsze z początkiem jesieni i.. oto jestem! Zamiast znajdować wymówki, postanowiłam stopniowo pokonywać wszystkie przeszkody stojące mi na drodze w sukcesywnym prowadzeniu natforart :) Mimo tymczasowych problemów technicznych, klawiatura aż pali mi się pod palcami! 

Mam nadzieję, że szukacie sposobów (nie wymówek!), aby jak najlepiej realizować swoje pasje i marzenia. Nie warto odpuszczać swoich celów tylko ze względu na jakieś poboczne, nieprzychylne wiatry. One w końcu zmienią kierunek!

Pogoda za oknem nas rozpieszcza, jakoś łatwiej przebrnąć przez jesień, jeśli jest ona taka piękna i złota! Na zdjęciach mam na sobie spodnie z SheIn, które zdecydowanie są nr 1 w mojej szafie!
Czy tylko ja mam wrażenie, że znaleźć dobrze dopasowane spodnie to prawie jak przebiec maraton? W dodatku po zatłoczonych sklepach, a efekt końcowy i tak nie satysfakcjonuje!
Jeśli ktoś wie, gdzie dostać mocno obcisłe spodnie dobrej jakości, to podzielcie się tą informacją w komentarzach :) Będę bardzo wdzięczna!

















                                     
here Tee
here Pants
Bershka shirt
Stradivarius Coat
House Boots

17 komentarzy:

  1. Też mam ten problem ze spodniami, haha
    Polecam pull&bear, ja ostatnio tam zaczęłam kupować ;))
    Świetnie wyglądasz! Super buty :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam spodnie Wranglera czy Levisa. Swoje kosztują ale według mnie godne swojej ceny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, zdjecia nieco rozmazane, ale jest okej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezliczona ilość wykrzykników! Ach, co za entuzjazm po tej miesięcznej przerwie! WOW! Szkoda, że brak go u osób czytających twoje wypociny. Błagam nie próbuj być na siłę zabawna, sztucznością bije na kilometr... Jeśli nie masz pomysłu na bloga to po prostu go nie prowadź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz entuzjazmu, czytając moje wypociny ale je czytasz i wciąż je będziesz czytała :) Będę prowadzić bloga dalej, a Ty patrz jak się wzbijam :*

      Usuń
    2. Wykrzykników jest 7 a nie niezliczona ilość :) Nie podoba Ci się blog to wypierdalaj ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie i ciekawie piszesz! Oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wróciłaś :D Zdjęcia są cudowne, szczególnie 3.
    Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem jak to jest z tą organizacją eh.. :D
    Ja chyba najbardziej lubię kupować spodnie w Bershce ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, ze w koncu pokonalas lenia, hah:D
    Ladne zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia ;)
    http://misswerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez kocham jesien ! :) swietne zdjecia i jestes sliczna :)
    strasznie mi się spodobał twój blog ! na pewno będę tu wpadać częściej :)
    obserwujemy? :) zapraszam do mnie :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjecia, super wyglądasz:)
    Cieszę sie, ze udało ci sie pokonać tego małego(a jak uciążliwego!) "potworka" i mam nadzieje, ze teraz będzie juz tylko lepiej s twoja organizacja czasu zmieni sie na lepsze:))



    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia