Lips are movin | -49% w Rossmannie!

sobota, 7 listopada 2015


Pewnie każda z Was słyszała już o promocji -49% w Rossmannie. Właśnie zakończył się rabat na kosmetyki do ust, w związku z czym chciałabym podzielić się moimi zdobyczami :) Uwielbiam szminki, uważam, że dodają uroku i kobiecości. Błyszczyki natomiast kojarzą mi się z lekką tandetą, dlatego od nich  raczej trzymam się z dala :)
Od jakiegoś czasu bardzo zaczęły podobać mi się usta nude. Według mnie wyglądają klasycznie i kusząco, choć nie wulgarnie. Postanowiłam kupić więc szminkę w takim odcieniu, ale nie mogłam się zdecydować i wybrałam dwie różne.
Jeśli jesteście ciekawe, jak wyglądają i co o nich sądzę, to zachęcam do przeczytania :)


Na pierwszy ogień idzie szminka we wspomnianym wcześniej odcieniu nude. Jest z Rimmela-   .
W sklepie nie byłam do niej do końca przekonana ale uwielbiam ją od pierwszego użycia! Moim zdaniem wygląda naturalnie, więc świetnie sprawdza się podczas zwykłych wyjść z przyjaciółmi.
Dodatkowy plus za to, że jest trwała :)
Moja ocena: 9/10 



Kolejną szminkę wybrałam z linii Kate Moss dla Rimmela. Słyszałam same pozytywne opinie o tej serii, dlatego postanowiłam wypróbować ją na własnych ustach :) Odcień, jaki kupiłam, to czerwień, lecz nie jest ona jaskrawa, a wpadająca w wiśnię (nr 31) :) Niestety nie jest bardzo trwała jak zapewnia producent, jednak z pewnością przyda się na większe wyjścia.
Moja ocena: 7/10


Trzecią pomadką jest numerek 1 z lini lips to kiss :) Nadaje ustom piękny, matowy kolor nude, Wygląda naprawdę naturalnie, dzięki czemu maluję się nią do szkoły.  Trwałość jest rewelacyjna- bez problemu wytrzymuje na ustach nawet 8 lekcji!
Moja ocena 9/10



Tę szminkę kupiłam z myślą o Mamie. Kolor zdecydowanie nie mój- ja wolę bardziej naturalne i mniej rzucające się w oczy odcienie (wyjątek stanowi czerwień/śliwka :)). Mimo to, uważam że na ustach prezentuje się naprawdę atrakcyjnie. Niestety, nie mogę określić jej trwałości, bo od razu po zrobieniu zdjęcia ją zmyłam. Mam nadzieję, że Mamie się spodoba!


Kupiłam jeszcze jedną pomadkę, jednak okazała się totalną klapą! Być może kiedyś się do niej przekonam (często tak mam, że po czasie dana rzecz zaczyna mi się podobać) ale na razie idzie w odstawkę. Podsumowując, myślę, że szminki posłużą mi na długo i będą fajnym dopełnieniem mojego codziennego makijażu.

Primark tee
Here skirt
A Wy skorzystałyście z promocji -49% na kosmetyki  do ust? :)

19 komentarzy:

  1. tez kocham szminki nude, szczególnie jesienią i zimą

    OdpowiedzUsuń
  2. tez kocham szminki nude, szczególnie jesienią i zimą

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobycze ! Teraz trwa promocja na produkty do oczu. Tusze,kredki,cienie itd.
    I tak wykorzystałam promocję i zakupiłam kilka fajnych balsamów.
    http://inaatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tym razem nie poszalałam, kupiłam zaledwie dwie szminki i konturówkę, ale jestem bardzo zadowolona z produktów, które wybrałam! :) Ładne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pasują Ci pomalowane usta! Super kolory szminek:)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia szminka cudowna <3

    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie kupiłam żadnych szminek

    Pozdrawiam :)
    Crazy and Monia(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam ta szminke z rmmela, nawet ten sam odcien, jest to jedna z moich ulubionych szminek <3/K

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post :) milo się go czytało
    prześliczne zdjecia !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolory tylko mi nie pasują takie kolory hehe
    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszalałaś. :D Ja jakoś nie byłam w uległa promocji i nie kupiłam za dużo :D
    Szminka z rimmela bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na razie z tej promocji skorzystałam tyle co tylko kupiłam tusz haha mam nadzieje że kiedyś jeszcze bedzie okazja i wtedy zaszaleje

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też bardzo podobają się szminki nude! Osobiście kupiłam taką jedną na promocji.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ominęłam promocje na pomadki i szminki, jednakże chyba skuszę się na jakąś bez promocji, bo te które polecasz na ustach prezentują się świetnie. Może uda mi się poszaleć z cieniami :)

    http://paulinaxnowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham tego typu kosmetyki *_* Bardzo podoba mi się 3 pomadka :)
    Obserwujemy? Przy okazji zapraszam do mnie, możesz poklikać?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/wspopracacooperation-with-bangggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia