Manchester in squares

poniedziałek, 21 grudnia 2015




Tegoroczne Święta mam okazję spędzać w Anglii, dla której cała ta bożonarodzeniowa otoczka jest bardzo charakterystyczna. Ludzie na ten przedświąteczny okres zlewają się w jeden tłum, w popłochu biegający po sklepach w poszukiwaniu podarunków dla najbliższych. Sklepowe półki ze świątecznymi ozdobami pustoszeją, a z okien mrugają do nas kolorowe świecidełka i lampki. W przydomowych ogródkach stoją tabliczki z entuzjastycznym napisem 'Let it snow', mimo których śnieg jakoś nie chce lecieć. No cóż, gdyby jednak zdecydował się padać, z pewnością zaskoczyłby panny, paradujące w grudniu w bluzkach na ramiączka i z odkrytym brzuchem!
Wczoraj pojechaliśmy na wycieczkę do Manchesteru w celach wysoce kultorowych i artystycznych. Niestety, z naszych planów odwiedzenia Manchester Museum oraz Museum of Transport and Industry wyszło niewiele, ze względu na dosyć późną godzinę (no przecież- niedziela!).  Za to galerię sztuki z powodzeniem zastąpiły mi butiki Chanel, Dior i Louis Vuitton.
Miasto- przepiękne w dzień, jeszcze ładniejsze jest w nocy, gdy oświetlają je tysiące lamp i świątecznych dekoracji! Z pewnością tam powrócę, a Was zapraszam na spacer po Manchesterze :)

all photos taken with iPhone 6

















8 komentarzy:

  1. Pięknie tam :) Podoba mi się również Twoja stylizacja :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. HEJ! :D Masz świetnego bloga, bardzo mi się spodobały Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz. Będę tutaj czesto zaglądać i życze powodzenia z blogowaniem! Pozdrawiam :)
    Black&Blue - KLIK
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym spędzić święta w Anglii :D
    Super narzutka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ja bym chciala teraz wrocic do Anglii:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w Manchesterze, ale koniecznie muszę pojechać, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko pozazdrościć wyjazdu! Po zdjęciach widać,że bardzo ładnie tam :)

    Zapraszam do siebie ♥
    http://rozoweokulary-goldberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam jest! Ta architektura i Twoja uroda zachwycają! Nie mogę oderwać oczu od zdjęć.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia