Easter time :)

sobota, 26 marca 2016



Witajcie kochani! Już jutro Święta Wielkanocne, więc życzę Wam, abyście spędzili je w ciepłej, rodzinnej atmosferze z dala od problemów i trosk codzienności. Poświęćcie parę chwil na rozmowę z najbliższymi przy świątecznym śniadaniu, bo w ciągłym pędzie często o tym zapominamy :)
Wczoraj nad Wielką Brytanią świeciło piękne słońce, co razem z delikatną bryzą dawało obraz prawdziwej wiosny! Razem z Rodzicami wybrałam się do pobliskiego parku na dłuuugi spacer, podczas którego udało mi się zrobić kilka zdjęć. Muszę przyznać, że mój Tata jest świetnym fotografem! Mam nadzieję, że Wam również fotki się spodobają!


































Jak Wasze przygotowania do Świąt? 
 Ja niestety muszę przyznać, że jako katoliczka  w tym roku zupełnie zaniedbałam przygotowanie duchowe.. Mam nadzieję, że za rok uda mi się bardziej na nim skupić :)

18 komentarzy:

  1. no zdjęcia ładne!:) u mnie dzis lało, oby jutro pogoda byla sliczna;/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również wszystkiego dobrego życzę. Brawa dla taty, zdjęcia bardzo ładne!

    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę pogody! Zdjęcia świetne, usunęłabym te, z których uciekła ostrość. Czasami tak się zdarza, a nie wyglądają tak fajnie jak reszta. Poza tym bardzo dużo zdjęć jak dla mnie. Chociaż ja zdjęcia lubię :D
    artcharlotte.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię, gdy zdjęcia są zróżnicowane- te bez ostrości mają dla mnie fajny klimat :) Co do ilości, uwielbiam wracać do starych postów i przeglądać zdjęcia dlatego lubię ich publikować dużo, głownie dla samej siebie :)

      Usuń
  5. U mnie dzisiaj niestety pogoda była bardzo brzydka, ciągle padało. Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej i również pójdę na zdjęcia :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Ja bardzo dobrze spędziłam Triduum - wiec jeśli chodzi ofertę duchową to nie jest źle.
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne wpisy :)
    zapraszam do mnie- dopiero zaczynam.

    zlotemyslipanim.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz, widze, że u Ciebie też słoneczko daje czadu )

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka? Chyba kilkanaście zdjęć xD Pogratuluj tacie, ślicznie wyszłaś na zdjęciach :) Tak wiosennie!

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Rzeczywiście, Twój tato jest dobrym fotografem!

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne, wiosenne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia super i jeszcze zrobione w takiej pięknej okolicy :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjną pogodę tam macie :D
    Zazdroszczę bardzo :)
    Piękne zdjęcia, świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam:*
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie znowu dzisiaj chłodno ;) a Wy świetną pogodę macie, super wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia