Festiwal inspiracji

niedziela, 20 marca 2016



 Jakiś czas temu pewna osoba spytała mnie, skąd czerpać motywację. Jedno pytanie poruszyło lawinę refleksji, meritum jednak pozostało to samo. Poradników, skąd brać tę magiczną chęć do działania, jest mnóstwo i to w każdej postaci- książki, filmiki czy obrazki z cytatami wręcz zalewające tumblr'a. Można nimi się inspirować, jednak ja uważam, że motywacja drzemie w każdym z nas i tylko od nas zależy, czy ją uaktywnimy czy zapadnie ona w długotrwały sen. To my jesteśmy kowalami swojego losu i kształtujemy swoją przyszłość. Sami musimy wyznaczyć sobie cel i odnaleźć w sobie motywację, by konsekwentnie dążyć do osiągnięcia postawionej poprzeczki. Żaden, nawet najbardziej inspirujący cytat nie zda za Ciebie ważnego egzaminu ani nie wyrobi sześciopaku na brzuchu. Tak naprawdę pierwszy krok zaczyna się już w głowie. Jeśli wiesz czego chcesz, to możesz to osiągnąć.
Według mnie, pomocne w odniesieniu sukcesu jest.. ponoszenie porażek. Uczucie towarzyszące porażce może pociągnąć Cię do działania- będziesz robić wszystko, by już nigdy nie czuć się pokonanym czy rozłożonym na łopatki przez lęk czy lenistwo.
Wszystko w Twoich rękach i głowie! Do dzieła :)











Jesteście bardziej podatni na motywację wewnętrzną czy zewnętrzną?

34 komentarze:

  1. Cudowne zdjecia :) W ostatnim poście mam podobnie włosy zaplecione :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie madrze piszesz. gdyby od razu wszystko nam sie udawalo, nie byloby wtedy zandego czekania, poswiecenia.


    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację. Obrazki nic za nas nie zrobią ;)

    green0floor0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W zależności w jakiej sprawie mam motywację wewnętrzną czy też zewnętrzną :)

    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. motywacje zewnetrzna tez bardzo pomaga, ale mi najbardziej pomaga lista powodow czemu chce to osiagnac i jaki to przyniesie resultat

    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)

    http://mylittlediaryxx.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie wyglądasz w takich warkoczykach :) mega dziewczęco :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Zgadzam się. Porażka to ogromna motywacja aby coś sobie udowodnić :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! Przyznaję, że porażki czasem motywują najbardziej. Choćby nie wiem jak wspaniały był cytat gdzieś wyczytany, to nie znaczy, że zadziała on w naszym mózgu hah

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie motywacja przychodzi sama. Nie wiadomo skąd, nie wiadomo jak...
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy odniesiemy porażkę wtedy najbardziej włącza Nam się motywacja oraz gdy ktoś Nam wmawia, że "nie uda ci się" wtedy my robimy swoje i mówimy "a jednak się udało!" świetny post. Śliczne warkoczyki jesteś bardzo ładna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie motywuje każda dobra opinia na temat tego co robię. Nieziemska sukienka! <3 Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne zdjecia :) dla mnie te inspiracje nie sa do konca przekonujące. choc czasem fajnie sie oderwac i cos takiego poczytac

    mój sposób na piękne,farbowane włosy! - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też myślę, że w każdym z nas są ukryte inspiracje. Bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą :)! Świetne zdjęcia :)

    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie. Wszystko tak naprawdę zależy od Nas!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, zdjęcia bardzo optymistyczne i wiosenne! Mi się wydaje, że największą motywację dają nawet te najmniejsze, nasze własne sukcesy. Bardzo mądry, przemyślany post. Pozdrawiam Cię serdecznie ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko zależy od nas, zgadzam się z Tobą, fajnie napisane :) Pozdrawiam i zapraszam
    basiaabloog.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładnie wyglądasz! Super Ci w warkoczykach :)
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację jeśli chcemy coś osiągnąć to musimy wziąść się za siebie ;))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z Tobą możemy osiągnąć co chcemy tylko trzeba działać, robić coś w tym kierunku a nie siedzieć w domu, jak niektórzy robią.

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz cudownie! :)
    zapraszam do siebie ---> http://dangerooouswoman.wix.com/vitalyi

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia!
    Uwielbiam te warkocze.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia :) I masz rację! Wszystko zależy od nas i też w sumie od naszego podejścia ;)
    Obserwuję ;)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnej jakości zdjęcia. Bardzo ładnie wyglądasz w tych warkoczykach.
    Osobiście bardzo trudno mnie zmotywować. Mądrze piszesz, ale co do mnie to porażki mnie nie motywują, wręcz przeciwnie poddaję się jeszcze szybciej niż zaczęłam :(

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O jejku, ale piękne zdjęcia! Muszę przyznać, że masz bardzo delikatną i przyjemną dla oka urodę ♥ :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia są piękne ^^ Bardzo mądrze piszesz, post daje wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne poduszki ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jetseś naprawdę śliczna :-) bardzo ładnie ci w takiej fryzurze. Bardzo fajny post
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia