Who run the world? Girls!

czwartek, 10 marca 2016


Co prawda oficjalny Dzień Kobiet był już kilka dni temu, ale dorastająca dziewczyna czy już dojrzała kobieta zasługują na szacunek i wdzięczność każdego dnia! Płeć piękna jest teraz niczym robot wielofunkcyjny do zadań specjalnych :) Mamy wszystko na głowie, codziennie musimy wyglądać pięknie- a do tego mamy jeszcze siłę, by podbijać świat! Co Wy byście bez nas zrobili, drodzy Panowie :)
Kochane dziewczyny, życzę Wam mnóstwa energii i entuzjazmu na każdy nadchodzący dzień, siły i odwagi do spełniania marzeń i byście otaczały się ludźmi, którzy Was wspierają i doceniają!  Bądźmy po prostu szczęśliwe :)



gdy mój chłopak dzwoni podczas robienia zdjęć :D


Jak spędziłyście ten wyjątkowy dzień? :)

40 komentarzy:

  1. Dziękuję i wzajemnie! :) Miej siłę dalej podbijać świat! :))

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny plecaczek!!!! :) pozdrawiam W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obyśmy miały tyle entuzjazmu i energii co Ty na tych zdjęciach ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie trać siły do spełniania swoich marzeń! ;) Przepiękna kurtka :)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuję się pod tym co napisałaś! :D
    Świetnie wyglądasz, a to zdjęcie z serii "Kiedy chłopak dzwoni" jest mega urocze! ^^

    Pozdrawiam i zapraszam!
    Zachęcam również do odwiedzenia zakładki "AMBASADORKI"
    http://five-souls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepszego tez dla Ciebie :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również życzę wszystkiego dobrego!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również życzę wszystkiego dobrego!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki i nawzajem. Ja zajadałam się toffi fi :D
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, świetny wpis. I porównanie do robota wielofunkcyjnego. Coś w tym jest.. ;)
    Fajnie wyglądasz. Ja dzień kobiet spędziłam w pracy niestety ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ten dzień spędziłam w samolocie do Polski czyli ciekawie haha Bardzo fajne zdjęcia!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja spędziłam ten dzień na łyżwach, w galerii i kinie :)
    Śliczne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Również życzę Ci wszystkiego dobrego! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam w ten dzień trening siatkówki, więc pod wieczór dopiero w domu byłam, niestety, ale dostałam parę kwiatków. ^^


    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie to napisałaś, tak krótko, zwięźle i na temat :) Tobie też wszystkiego najlepszego! :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietnie wygladasz :)
    Cudna kurteczka! ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Cię za robienie zdjęć na pilot *-* ♥
    Dziękuj za życzenia ;D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś mega śliczna i cholernie podoba mi się outfit ! Tobie również życzę wszystkiego, co najlepsze, z okazji dnia kobiet :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! Bardzo ładna ramoneska. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdeczne dzięki za życzenia ,życzę Ci wszystkiego dobrego ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) / kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z tobą. Zasługujemy na szacunek każdego dnia i warto o tym pamiętać. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne, oryginalne ,,życzenia''! :) no i ślicznie wyglądasz!! <3

    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyny !! My rządzimy !!
    <3 <3

    Veronika-dbk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. panowie by bez nas nigdy nie poradzili. jednak oni o tym i tak nie wiedzą...

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie wesołe zdjęcia!
    Obserwuję i pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia, a już szczególnie te z uśmiechem! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia. Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego! :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chociaż piszę już to daawno po dniu kobiet to dziękuje i również wszystkiego dobrego♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Spóźnione ale dziękuje i wzajemnie !
    TEŻ JESTEM TEGO ZDANIA , zasługujemy na szacunek codziennie :)
    Mam małą prośbę , poklikasz w linki ? Odwdzięczę się !
    CO powiesz na wspólną obserwację ? ja już , liczę na uczciwy rewanż :)
    PATRYCJA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wyglądasz, zdjęcia wyszły bardzo fajnie! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia <3 Zgadzam się z Twoimi słowami - "Mamy wszystko na głowie, codziennie musimy wyglądać pięknie- a do tego mamy jeszcze siłę, by podbijać świat!" :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia