Spring vibes

niedziela, 3 kwietnia 2016


Cześć kochani! Czy Wy też jesteście tak zachwyceni pogodą, jak ja?  Zupełnie inaczej funkcjonuję, gdy czuję na ciele rozgrzewające promienie słońca :) Od razu mam więcej energii i zapału, a uśmiech dużo częściej gości na mojej twarzy, co chyba zresztą widać po zdjęciach! Wczoraj udało mi się wybudzić skuter ze snu zimowego, z czego jestem bardzo zadowolona bo w końcu przestanę się spóźniać :) Wracam dalej pisać esej (trzymajcie kciuki za moją wenę) a Wam zostawiam porcję zdjęć!
Udanego tygodnia!










 Atmosphere jeans
New Look bracelets
Atmosphere bag


22 komentarze:

  1. O tak pogoda zachwycająca, aż ma się pełno energii i od razu czegoś się chce.
    Podoba mi się bardzo bluzeczka, ciekawie wygląda.
    Pozdrawiam :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pogoda rzeczywiscie jest meega <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka pogoda daje dużo radości :) Tobie również życzę udanego tygodnia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dzięki takiej pogodzie mam większy zapał do funkcjonowania!
    Świetnie wyglądasz!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjecia :)_
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeździsz na skuterze? jakim? do szkoły też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżdżę :) Jutro, mam nadzieję, zaprowadzę na przegląd i potem już będę jeździć do szkoły :)

      Usuń
  7. Super zdjęcia! I piękna bransoletka :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna torebeczka :) uwielbiam takie na długim pasku :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia z uśmiechem od ucha do ucha są najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia, takie lekkie i wiosenne :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie! Widząc za oknem promienie słońca i dodatnią temperaturę, aż chce się żyć!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne zdjęcia! Ja uwielbiam promyki słońca aczkolwiek nie lubię gdy pogoda tak wariuje, że zamiast delikatnego słońca i temperatury troszkę mniejszej niż 20 stopni mamy upał jak w wakacje! ugh :/
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny uśmiech :D masz świetne okulary^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz i naprawdę mega mi się podoba ta sceneria ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Również jestem zadowolona z pogody! Masz przepiękny uśmiech ♥
    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też pogoda coraz ładniejsza! :)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Do twarzy Ci z uśmiechem! Ja uwielbiam wiosnę, a zimy nienawidzę, więc jak tylko zauważam na termometrze kilka stopni więcej, to od razu uciekam z domu! Co potem z resztą skutkuje bolącym gardłem! Ale warto, oj warto. Tym bardziej, że pogoda zmienia się co godzinę.

    Buziaczki i zapraszam do mnie!
    http://onthe-rooftop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia