Największa zaleta? Pewność siebie!

wtorek, 10 maja 2016



Pewność siebie to cecha niewątpliwie pożądana przez wiele osób. Spora część z nas, szczególnie nastolatków, cierpi na chorobliwą nieśmiałość. Wstydzimy się naszego wyglądu, często wyolbrzymiając nieistotne mankamenty figury czy urody; wolimy nie zabierać głosu i zatrzymać swoje poglądy dla siebie, bo "co sobie ludzie pomyślą?". Jednak różne badania i wyniki ankiet świadczą o tym, że osoby  pewne siebie (nie mylić z arogancją) są zdecydowanie lepiej postrzegane przez otaczające je towarzystwo oraz wiedzie im się lepiej, bo zwyczajnie umieją o siebie zawalczyć.
Ja również miewam chwile, gdy zapominam języka w buzi lub bezsensu się czerwienię. Jednak na ogół moje poczucie zadowolenia z samej siebie jest satysfakcjonujące. Niektórzy pewność siebie mają wrodzoną, jeśli jednak nie należysz do tej grupy- mam kilka rad, które być może zaowocują i zwiększą Twoją śmiałość :)



1. Zmień to, czego nie akceptujesz; zaakceptuj to, czego nie możesz zmienić
Powtarzam to w kółko jak mantrę, dlatego długo rozwodzić się pod tym punktem nie będę. Zupełnie nie rozumiem osób, którym nie odpowiada ich figura- a mimo to nie robią nic (oprócz narzekania!), by ją poprawić. To samo tyczy się również wąsko ujętej urody- istnieje wiele kosmetyków, które zatuszują niedoskonałości a wydobędą atuty. Wystarczy trochę chęci i praktyki.
Skupiłam się na wyglądzie zewnętrznym, a przecież cechy charakteru również można modyfikować! Walka z samym sobą jest chyba jedną z najcięższych do stoczenia, ale jakie daje efekty!

2. Zerwij z toksycznymi relacjami
Często nasza pewność siebie jest zachwiana przez ludzi, którymi się otaczamy. Ubliżanie czy złe traktowanie nas przez innych sprawia, że wkrótce sami zaczynami wierzyć w to, co o nas mówią. Nikt nie powinien zaburzać naszego poczucia szczęścia, dlatego nikomu na to nie pozwól!



3. Modelka z okładki w rzeczywistości wcale tak nie wygląda. Przestań się porównywać
Znacie to uczucie, kiedy patrząc na idealne modelki spoglądające z okładki magazynów o modzie, macie ochotę zapaść się pod ziemię? Ja nie! Odkąd przestałam się porównywać z innymi, moje spojrzenie na świat i na samą siebie diametralnie się zmieniło! Czerpię inspirację z site models, jednak zdaję sobie sprawę, że ich życie na co dzień wcale nie jest tak kolorowe jak na instagramie. Tam każdy chce pokazać się z jak najlepszej stronie- i dobrze, jednak należy mieć do tego dystans.

4. Znajdź coś, co kochasz robić i rozwijaj się w tym
Chyba nic nie zwiększa pewności siebie jak osiągnięcie sukcesu! Nieważne, czy jest to piątka z klasówki z matmy czy przebiegnięcie maratonu. Samorozwój i realizacja wyznaczonych celów są bardzo istotnym czynnikiem wpływającym na zadowolenie z siebie. Lubisz jeździć na rowerze? Może czas, by przejechać się na jakieś zawody? A może przelewasz emocje, pisząc wiersze? Pora podzielić się swoją poezją z innymi!




PS Dziękuję mojemu Chłopakowi za poświęcony czas i cierpliwość w tworzeniu zdjęć, jak i również za zwiększanie mojej pewności siebie każdego dnia. Taki człowiek obok to skarb :)

39 komentarzy:

  1. Najlepsze body, które kiedykolwiek widziałam <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne porady! Myślę że warto wcielać je w życie. To body jest genialne *.*
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo motywacyjny post, a zdjęcia skradły moje serce :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam szczescie, ze ja nie mam z tym problemow!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Meeega zdjecia ! ;)

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to oklepane, ale każdy z nas jest piękny. Właśnie to, że jesteśmy kompletnie różni jest tego powodem.
    Co do ostatniego zdania...wiem co masz na myśli. Osoba, która nas kocha najlepiej potrafi zasiać u nas pewność siebie. Potem jakoś samo pójdzie :)
    Pięknie wyglądasz :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja osoby pewniejsze siebie są o wiele lepiej postrzegane. Super wyglądasz!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny post na mój humor w ostatnim czasie. Świetne rady! Dzieki takiemu myśleniu, od kilku dni mam o wiele lepszy humor, więcej rozumiem i mam nadzieję że tak już zostanie:)Świetne zdjęcia!

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem mało pewna siebie ale pracuje nad tym cały czas :)

    shiny-milka.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda , że mi tej zalety brakuje :P Pięknie wyglądasz w tym body , rewelacja *.*
    Mogę prosić o KLIK ? :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo odważnie, super :) "Jeśli mam być czegoś pewna, to jestem pewna siebie"- To już niedługo i u mnie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Rady bardzo przydatne! Ja buduję swoją pewność siebie każdego dnia :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia idealnie pasują do tematu, kurde, chyba zakochałam się w tej bluzce xd. Żeby każdy kto szuka pewności siebie stosował się do Twoich rad. Niestety często osoby, które nie mają pewności siebie, po prostu nie wierzą, że zdołają ją zyskać. Czasem jednak jest potrzebna osoba, która pomoże.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem bardzo nieśmiała i to chyba moja największa wada ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewność w siebie i znanie swojej wartości jest bardzo ważną cechą. Podzielam Twoje zdanie! :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybym miała porównać siebie sprzed dwóch lat do aktualnej wersji siebie, to mogłabym przysiąc, że udało mi się w jakimś stopniu podnieść pewność siebie :) z tą cechą żyje się dużo lepiej i łatwiej, więc serdecznie polecam każdemu! :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie masz rację :)
    przepiękne zdjęcia!

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. o, tak - bardzo często słyszę narzekania ludzi co do ich wyglądu i nic z tym nie robią, choć mają taką możliwość.
    Pewni siebie ludzie są lepiej postrzegani przez środowisko, ale jeśli nie są przy tym zarozumiali (wtedy jedni ich lubią, drudzy nienawidzą).
    Pozdrawiam :)

    fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem pewną siebie osobą, jednak przesadne bycie pewnym siebie też ma wady ;)

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne rady, na pewno mi się przydadzą
    Mój blog Zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam http://fashioonerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja należę do tych nieśmiałych osób i nie potrafię tego zmienić. Fajne zdjęcia! :*
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno skorzystam z Twoich rad, bo trzeba zmienić swoje nastawienie i cechy, których sie nie lubi, by być lepszą wersją samego siebie.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcie i jakie cudowne body *.*
    Cudowne porady z 4 mam 3 zrealizowane u mnie :) dzięki pewności siebie wiele można zdziałać ja cieszę się każdym momentem gdy udawadniam że jestem pewna siebie i swojego zdania. Nareszcie nadszedł cudowny czas pewności !
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam kiedyś nieśmiała, ponieważ posiadałam więcej ciała niż typowa nastolatka. W momencie, gdy zaczęłam ćwiczyć, zmieniać swoje podejście do żywienia i siebie, zmieniło się moje postrzeganie siebie. Cieszę się, że dzięki włożonej pracy, poświęconemu czasowi mogę dziś być kimś zupełnie innym.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  27. Pewność siebie dobra cecha, a zarazem wkurzająca. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia! Zgadzam się z Twoimi słowami, nie ma co porównywać się do innych.. Nikt nie jest idealny :) modelki na zdjęciach również! Każda z nas mogłaby wyglądać tak saamo po pewnych przeróbkach które oni tam stosuja :D pozdrawiam,
    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super notka i blog! Normalnie zakochałam się w twojej urodzie. Zdjęcia i stylizacja super. Porady wezmę do serca!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Może wspólna obs ?
    Buziaaki !
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciężko jest nauczyć się pewności siebie, ale wszystko jest możliwe! Dobre rady, skorzystam:)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. 1 zasadą zdecydowanie kieruje się w życiu!
    Super, motywujący post!
    A zdjęcia piękne :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia !
    zapraszam też do mnie na:
    www.vvbre.blogspot.com
    obserwujemy?? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne porady,ja niestety jestem bardzo nieśmiała:/
    Zdjecia również cudne!
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Mądre porady. I chociaż wydaje mi się, że je znam, to czasami z własnej głupoty odpycham się od nich.

    To mój blog, zapraszam nawet.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia