Happineeeessie!

środa, 27 lipca 2016

Przez moją miejscowość właśnie przeszła gigantyczna ulewa połączona z burzą- tej z rodzaju, kiedy w jednej chwili niebo momentalnie ciemnieje i z horyzontu znika słońce. Mam nadzieję, że to podsumowanie niezbyt sprzyjającej plażowaniu aury i sierpień zrekompensuje nam zdecydowanie zbyt dużą ilość deszczowych i pochmurnych dni!
Dzisiaj obchodzę swoje imieninki (których w gruncie rzeczy nie obchodzę) i planujemy ze znajomymi grill, dlatego oby ta pogoda już nas dzisiaj nie zaskoczyła! A Wy jakie macie plany na dzisiejszy wieczór? :)

Na sobie mam mój wyprzedażowy łup- subtelną białą koszulę, w połączeniu ze znienawidzoną przez mojego Chłopaka dżinsową spódniczką z Choies. Uwielbiam takie klasyki! :)


 Kilka dni temu napisała do mnie firma Bang Good z propozycją współpracy. Zgodziłam się- dzięki temu więcej stron i ubrań będę mogła zrecenzować. Paczka już w drodze, a ja postanowiłam, że podzielę się z Wami oferowanymi przez nich kostiumami kąpielowymi- w końcu wakacje w pełni! Dajcie znać, czy Wam się podobają (który najbardziej?) i czy mieliście styczność z tą stroną- obawiam się trochę o jakość, bo ceny są bardzo bardzo niskie!










19 komentarzy:

  1. bluzeczka jest przepiękna, podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tez dzisiaj burza:( ale na szczescie rozpogodziło sie na moje wieczorne bieganie.:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wygladasz! Ten top jest boski!

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zdecydowanie pogoda w lipcu nas nie rozpieszczała. Mój chłopak też czasami narzeka na to co zakładam - oni po prostu nie rozumieją mody :p Co do banggood. Albo się trafi coś fatalnego albo świetnego :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin! ładne stroje kąpielowe, poklikałam♥
    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja. Koszula skradła moje serce!
    Pozdrawiam ♥
    http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz ;) u mnie w nocy była burza ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz ;)
    Śliczna stylizacja ;)


    WYGRAJ PROMOCJE TWOJEGO BLOGA NA MIESIĄC ♥

    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja, a zdjęcia cudowne :)
    poklikałam, mogłabym Cie prosić o to samo ? Bede bardzo wdzięczna :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w przeciwieństwie do Twojego chłopaka bardzo polubiłam tę spódnicę :) Ogólnie stylizacja bardzo mi się podoba <3 wszystkiego najlepszego z okazji imienin :* strój.. hm moim faworytem jest czerwony nr. 4, najbardziej w moim stylu :) Poklikałam ci wszystko i obserwuję :) fajnie u ciebie :)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała stylizacja jest świetna, szczególnie podoba mi się spódniczka i torebka ♥
    Oczywiście poklikane!
    http://dominikamarciniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tej spódniczce, piękna jest ;)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz :D
    Piękna sukienka :)
    Poklikałam :)

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta spódniczka jest przepiękna! Bardzo fajna stylizacja.

    Pozdrawiam,
    comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, ostatnie zdjęcie cudowne :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeansowa spódniczka to nie mój styl (ale na Tobie prezentuje się prześlicznie), za to kocham Twoją bluzkę i oczywiście uśmiech! <3
    Kochana, pisałaś u mnie, że polecasz korektor Clinique, który dokładnie, bo z chęcią bym go sprawdziła :)
    Buziaki,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz i muszę to napisać - pięknie ci z uśmiechem!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia