Let the summer begin

poniedziałek, 4 lipca 2016


Słodka wizja wstawania na obiad, prażenia się w słońcu i upragnionej wolności nareszcie stała się rzeczywistością! Swoje wakacje zaczęłam na wysokich obrotach, spędzając kilka pięknych beztroskich dni we Wrocławiu, i w takim stylu chciałabym utrzymać całe lato! Czuję, że te wakacje będę mogła z powodzeniem zaliczyć do tych niezapomnianych i tego również Wam życzę :)
Czy mam jakieś sprecyzowane plany? Jak na razie niekoniecznie! Jutro mam szkolenie z podstaw marketingu, chcę też się skupić na blogu, podjąć wakacyjną pracę (o zaletach pracy w lato pisałam tu) i zwiedzić kolejną część świata! Mam nadzieję, że nie zaszyję się w domu (ugh, to lenistwo..) tylko tak jak do tej pory będę cudownie spędzała czas w gronie świetnych ludzi!

Zdjęcia najlepsza Aleksandra Płóciennik (klik)












Jak Wam minęły pierwsze dni wakacji?

23 komentarze:

  1. zdjecia sztos!:) Ja w te dni zyje na spontanie:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby Twoje wakacje dalej były takie beztroskie! Przepiękne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia. Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bosko wow :**
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post. Kochana co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne zdjecia! klimatyczne... niesamowicie naturalne!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Ja ledwo zauważyłam że minęły już 2 tygodnie wakacji i praktycznie nic nie zrobiłam ugh. Na szczęście niedługo wyjazd do Polski i na pewno nie będę się nudzić :D

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, w kobaltowym ci do twarzy! :) Wyglądasz cudownie, tak naturalnie. 😍💜
    Moje plany na wakacje też nie są sprecyzowane, chcę spędzać jak najwięcej czasu w towarzystwie osób, które sprawią, że będą one wspaniałe :) Choć mam plany, aby za jakiś tydzień jechać nad morze.
    OBSERWUJĘ!

    💜💎Unicorns World💜💎

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tak zgrabnej figury :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych wakacji i śliczne zdjęcia. Mają swój klimat ;*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne fotografie, nie mogę się napatrzeć. <3 I ten kobaltowy zestawik jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia! Też chciałam pracować w lecie, ale chyba się na to nie zanosi haha
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne zdjęcia!
    Cudownie wyglądasz, fenomenalny kolor!
    Życzę udanego, aktywnego wypoczynku!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia ten strój ma niesamowity kolor :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kobieta z Ciebie. Masz urodę typowo nadającą się do modelingu <3

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja i oczywiście piękne zdjęcia! Dobrze się Ciebie ogląda :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  17. Moj wakacje już zaczęły się w czerwcu, ale nie mam żadnych sprecyzowanych planów. Staram się korzystać z dnia, jeżdżąc na rowerach, grając w kosza, czy po prostu szwędając się po mieście ze znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
  18. No to oby te wakacje rzeczywiście były najlepsze! :)
    Cudowne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia CUUUDO!;) zapraszam na naszego bloga;)http://karandmil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia