Oh baby... Let's go rollerblading!

niedziela, 31 lipca 2016




Jazda na rolkach to ostatnio mój ulubiony sposób komunikacji! Jeżdżę dosłownie wszędzie- na obiad do babci, zakupy czy do mojego chłopaka (11km)! Oprócz wpływania bardzo pozytywnie na moje samopoczucie, jazda na rolkach działa zbawiennie na moją zaniedbaną ostatnio kondycję :) Jest to cardio w najprzyjemniejszej dla mnie postaci, dodatkowo będąc w ruchu najrówniej i najszybciej się opalamy! Wymieniając zalety, nie mogę zapomnieć oczywiście o wysmuklaniu nóg i ujędrniania pośladków.. Same korzyści! To co, idziemy na rolki? :)




34 komentarze:

  1. Skąd spodenki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cropp, choć wydawało mi się, że moja noga już nigdy w tym sklepie nie stanie :D

      Usuń
  2. Ja uwielbiam jazdę na rolkach

    POZDRAWIAM:)
    MUCHA

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez uwielbiam rolki!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia ♥
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, ciekawy post! ;-) oj ja miałam zapał z moim chłopakiem na rolki 2 lata i rok temu ;-) teraz nam jakos przeszło :D
    zapraszam do mnie: http://illusionbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uśmiech sam pojawia się na twarzy jak oglądam te zdjęcia, też myślałam by zacząć jeździć na rolkach :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Ja jeszcze jakieś dwa miesiące temu jeździłam mega często na rolkach ale teraz przestawiłam się na fiszkę.
    Pozdrawiam i obserwuje oraz liczę na rewanż
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham rolki! Szkoda, że pasuje mi zakupić już nowe haha ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za jazdą na rolkach, ale może to dlatego, że nigdy nie umiałam hamować. Wolę rower, albo nawet zwykłe bieganie. Super zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze lubiłam jeździć na rolkach, ale dla mnie : rolki+zjazd z górki=upadek
    Niestety zawsze bałam się próbować kolejny raz :D

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jeździć na rolkach! Śliczne zdjęcia ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza z was para ♥
    Ja uwielbiam jazdę na rolkach :)
    Śliczne zdjęcia :D
    Super post ;)
    Czekam na więcej, pozdrawiam i życzę miłego dnia ☀ oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejku, jakie urocze te zdjęcia :o Rolki to naprawdę świetna zabawa, szczególnie z przyjaciółką, czy właśnie z chłopakiem ;> Widzę, że robisz ogromne maratony, a odbija się to na Twojej świetnej figurze w pozytywny sposób ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. O jak tu romantycznie ;p ja nie umiem jeździć na rolkach :D fajna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam jeździć na rolkach :)
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie umiem jeździć na rolkach :D Ale jest to mój cel na następne wakacje :))

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kocham jeździć na rolkach!
    Śliczne zdjęcia❤️
    P.S. Zazdroszczę brzucha<3!
    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń
  18. sama myślę żeby zainwestować w rolki i zamiast jeździć wszędzie autem to zadbać o nogi :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyszliście na zdjęciach, widać, że się dobrze bawiliście :*
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Są przepiękne! Sama mam całe różowe haha. Niestety już popsute. Były rozsuwane od rozmiaru 38 do 41 no i w jednym blokada pękła. Dodatkowo nie mam gdzie jeździć. Mieszkam w Warszawie, a tutaj ścieżki rowerowe i chodniki są w małych kawałkach. Fajnie tak 11km zrobić :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również uwielbiam jeździć na rolkach! Niestety w miejscu, w którym mieszkam trochę słabo z drogą, chodnikiem lub czymkolwiek po czym mogłabym jechać haha
    Zgadzam się ze wszystkimi, wymienionymi przez Ciebie zaletami rolek!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam jazdę na rolkach!
    Muszę sobie koniecznie kupić nowe, bo moje ostatnio pogryzł pies:'D
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Daj znać u mnie:)
    Pozdrawiam♥
    www.girl-with-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pamiętam, ze jak byłam młodsza to cały czas potrafiłam jeździć na rolkach natomiast teraz nawet ich nie mam. Jednak umówiłam się już z koleżanką i pożyczy mi rolki jej siostry i pojeździmy sobie razem :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjecia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie razem wyglądacie :D
    Ooo zazdroszcze ja nie mam rolek :D


    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się z każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lal kiedy ja miałam rolki na nogach kobieto!
    Dzięki za przypomnienie 😁
    Na zdrowie Ci wychodzi ten transport super figura 😍

    Zapraszam do siebie :) http://immeji.blogspot.nl/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Idziemy, idziemy tylko pożycz trochę takiej ładnej drogi, bo u mnie to niestety tragedia... Śliczne zdjęcia : ) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia