Summer to-do list!

sobota, 9 lipca 2016

 

Uwielbiam najgorętszy w tym sezonie trend- hiszpanki! Uważam, że pięknie podkreślają atuty kobiety, jakimi są ramiona i dodają lekkości całej sylwetce :) Dlatego też sukienka, którą mam na sobie jest jedną z moich ulubionych, nie tylko ze względu na fason, ale również przepiękny, błękitny kolor jeansu. To tyle,  jeśli chodzi o refleksje na temat mojego ubioru, możemy więc przejść do głównego tematu, na który chciałabym "porozmawiać", a mianowicie...

 10 rzeczy, które koniecznie chcę zrobić tego lata

1. Obejrzeć wschód słońca z pokładu łódki. Albo pontonu.
2.  Spędzić całą noc na plaży. Kąpać się przy blasku księżyca, a potem odpocząć na chłodnym, kojącym zmysły piasku.
3. Urządzić piknik. Taki prawdziwy, z wiklinowym koszem i kocem w kratkę! No i deserem w formie jagodowych babeczek.
4. Wziąć pierwszy pociąg i przespacerować się ulicami docelowego przystanku.
5. Każdego tygodnia przeczytać choć jedną pasjonującą książkę. Czuję, że będę częstym gościem w miejskiej bibliotece!
6. Biegać boso po świeżo skoszonej trawie.
7.  Pójść na łąkę, by zebrać bukiet polnych kwiatów a następnie udekorować nimi dom.
8. Jeździć na rolkach w pełnym słońcu tak długo, by następnego dnia zakwasy w udach uniemożliwiały normalne chodzenie.
9. Pójść na długi, wieczorny spacer z moim Chłopakiem a następnie przetańczyć z nim całą noc!
10. Śmiać się, wciąż się beztrosko śmiać, uśmiechać do swojego odbicia w lustrze, przypadkowego przechodnia czy ekspedientki w sklepie! Życie jest przecież takie piękne :)










A Wy co dopisalibyście do tej listy? :)

27 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i pomysły w wakacyjnej wishliscie :) Ja bym dodała spontaniczne podróże i wyjścia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby udało Ci się te wszystkie punkty zrealizować :D Piękne zdjęcia, a w sukience się zakochałam <3 ! :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka prześliczna :)
    a plany bardzo fajne, az sama sie rozmarzylam nad tymi wakacjami...:D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie jest bardzo zachwycające! Mamy podobne plany w wakacje :) A co do hiszpanek ? Również je uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również spisałam swoją listę na wakacje i mam nadzieję,że wszystko spełnię!
    PS. Od niedawna oglądam Plotkarę i przepadłam totalnie w tym serialu *.*

    divirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz tak delikatnie i kobieco!
    ostatnie zdjecie... powalajace!


    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja marzę o tym żeby poszaleć trochę nad morzem :))
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysły! :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejku swietnie! ja mam nadzieje, ze niedlugo wlasnie uda mi sie zorganizowac taki mega piknik jak z filmu:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. Jeżeli chodzi o mnie to chyba jedyną, główną rzeczą którą chcę zrobić w te wakacje jest wykorzystanie ich w 100%! W tym roku stawiam na spontaniczność. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość rzeczy z twojej listy również chciałabym zrobić :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mojej liście też jest przygotowanie pikniku z przyjaciółkami :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka i zdjęcia! bardzo fajne pomysły ;) ja również zrobiłam ostatnio taka listę z pomysłami na wakacje

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka doskonale pasuje do Twojej sylwetki, pięknie w niej wyglądasz :)
    Życzę Ci, aby w niektórych punktach z Twojej listy dopisała pogoda, z którą w tym roku kiepsko.

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna sukioeneczka i buciki :) ja tez mam pare postanowien co do tego lata i musze je spelnic :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. 10 punkt- też dokładnie to samo chcę zrobić!
    Piękne zdjęcia, ten park w tle jest urokliwym miejscem, idealnym do takich zdjęć! Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga <3

    http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. 5 punkt najlepszy! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka cudowna<3 a zdjęcia piekne kolorowe super<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta sukienka wygląda świetnie :)
    Fajny pomysł na post, napisałaś mnóstwo genialnych rzeczy w liście!
    Tylko wyobrażałam sobie takie chwile :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sukienka, powinnam sobie taką kupić :)
    Mam sporo planów na te wakacje, zobaczymy czy uda mi się je zrealizować :)
    Pozdrawiam,
    bizarre-case.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz ;) sukienka bomba ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  22. super zestaw! zycze spelnienia listy :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe punkty do zrealizowania :) na pewno fajnie urozmaicą twoje wakacje :)
    Śliczna ta sukieneczka!
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia