Uzależnienie? Takie, które rozwija!

piątek, 15 lipca 2016

Kilka dni temu weszłam do Empiku z ambitnym zamiarem kupienia dosyć poważnej lektury. Chciałam przeznaczyć pieniądze na poradniki dotyczące pewnego fachu, jednak zaraz po wejściu oszołomiły mnie- mola książkowego, przeróżne wyprzedaże wielu pozycji. Licho wzięło moje wcześniejsze plany, bo trudno oprzeć się takim okazjom! Na moje usprawiedliwienie wpływa jednak fakt, że upragnionego poradnika w miejscowym Empiku nie było :)

Zamiast tego, galerię opuściłam zaopatrzona w... kolorowankę!  Tak, tak, siedemnastolatka szczerząca zęby po nabyciu kolorowanki. cała ja!
Mimo komunikatu na okładce- "kolorowanka dla dorosłych", mnie ta książeczka przeniosła w beztroski świat dzieciństwa! Stworzona z myślą, by redukować stres (którego swoją drogą ja zbyt wiele nie mam), niesamowicie rozwija naszą pomysłowość i kreatywność! No bo kto powiedział, że jak niebo to tylko w odcieniu lazurowego błękitu a trawa ma być soczystozielona?! :D




33 komentarze:

  1. Mam podobną kolorowanke z ornamentami:) Widzę, ze nie tylko ja jestem takim molem książkowym!

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no i właśnie bo pasje trzeba rozwijać a nie stać w miejscu i patrzeć jak inni nas wyprzedzają.

    http://kappacofe.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam te kolorowanki ♥ śliczne masz paznokcie jakie to kolorki? czy to hybrydy?
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem każdy z nas lubi wrócić do dzieciństwa i coś pokolorować :)
    PS
    Ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy tylko znajdę czas na kolorowanie, na pewno zaopatrzę się w taką książkę! Uwielbiam kolorowanki. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kolorowanki są świetne, muszę sama w taką się zaopatrzyć :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie spotkałam się z takimi "kolorowankami" muszą być od niedawna. Bardzo przyjemny post, świetnie wykonane zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kolorowanki są mega urocze, każdy w środku jest dzieckiem i lubi sobie czasem pomalować takie obrazki ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje przyjaciółki mają i polecają ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam właśnie ostatnio o kolorowankach dla dorosłych i sama się na nią skuszę :) Po Twoim poście mam 100% pewność, że się po nią wybiorę do sklepu :D Pozdrawiam :)
    http://karolinazygmunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam duzo takich kolorowanek, ale w sumie wiekszosc rozdalam:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Już od dawna słyszy się o takich kolorowankach i w sumie to fajna sprawa, ale jeśli chodzi o mnie, to nie przypadła mi do gustu.

    Zapraszam do mnie :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma nic złego w kolorowankach haha moim zdaniem jest to idealny sposób na odprężenie ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba również zakupię sobie taką kolorowankę-tyle o niej słyszałam, że pora w końcu się skusić :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wolę rysować zamiast kolorować :D

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  16. masz piękne włosy
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam jedną dużą książkę z kolorowankami dla dorosłych. To niesamowite jak takie coś potrafi odstresować.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne włosy. Też mam te kolorowanki.
    Obserwuje
    Jestem wdziecna za kazda obserwacje i komentarz.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te kolorowanki, sama mam taką jedną.
    Masz śliczne paznokcie.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam kilka takich kolorowanek ^^ Są ciekawym zabijaczem nudy :)
    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama nie mogę się oprzeć wyprzedażom w księgarniach i nieustannie kupuję sobie książki na przecenach. W kolorowankę zaopatrzyłam się już dawno, bo mnie to naprawdę uspokaja, ale teraz poluję na taką z Harrego Pottera ;)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Te kolorowanki to świetna sprawa!:)
    Poklikałam!:)


    Buziaki,
    Sandra [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorowanki są serio dobrym sposobem na pozbycie się stresu, bo sama wielokrotnie kolorowałam sobie i mi pomagały, do tego posiadają świetne cytaty :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Te kolorowanki są świetne <3. Sama mam jedną i jestem bardzo zadowolona z zakupu :D
    Pozdrawiam ;)
    Pink Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama planuję kupić taką kolorowankę w ciągu roku szkolnego. Tak dla uspokojenia :)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie cudowne włosy ♥ Chyba aż sama zdecyduję się na taką kolorowankę :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie mialam jeszcze takiej kolorowanki ;d wole sama cos nabazgrac ;d swietne zdjecia ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wonderful photo! I love your blog!
    Would you like to support each other, follow on GFC & g+?
    Please let me know if you follow me and I'll follow back!))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  29. taak, te kolorowanki są urocze :) ja za to wolę sama sobie naszkicować np. mandalę, a później ją kolorować

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurczę, aż chcę ją sama wypróbować ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Też ostatnio kupiłam kolorowanke :)

    Dopiero zaczynam,zapraszam ;)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Te kolorowanki są super!
    Poklikałam i zapraszam do mnie :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/beauty-demakijaz.html
    https://www.facebook.com/Beautyfit-505908466279127/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia