Back to school- jak dobrze przeżyć rok szkolny?

wtorek, 30 sierpnia 2016


Wakacje nieuchronnie zbliżają się ku końcowi i choć moje serce dosłownie rwie się nad wybrzeże, oglądając zdjęcia znad Bałtyku, to trzeba powoli przestawić się na nowy tryb! Te dni beztroski upłynęły mi bardzo przyjemnie, odpoczęłam i teraz z ekscytacją myślę o nowych obowiązkach!
Uważam, że nie ma sensu smucić się z powodu nadchodzącego pierwszego dzwonka- nasze negatywne myślenie jeszcze bardziej będzie spychało nas w dół. Warto pamiętać, że coś się kończy po to, by nowe przygody mogły się zdarzyć :) Jeśli chcesz dobrze przeżyć nadchodzący rok szkolny to zapraszam Cię do przeczytania kilku moich (sprawdzonych) rad!


1. Otwórz się na innych
Jakkolwiek banalnie by to nie brzmiało, jest to rada, która zdecydowanie zasługuje na miejsce pierwsze! Klimat szkoły tworzą ludzie- to w głównej mierze od otaczających nas ludzi zależy, czy będzie nam się chciało codziennie w niej przebywać! Dlatego warto zintegrować się z klasą, nie odcinać się od niej, stojąc samotnie w korytarzu i słuchając muzyki przez słuchawki.

2. Zaangażuj się
To najfajniejszy sposób, by dać się zauważyć i poznać nowych ludzi z pasją! Tańczysz, grasz na instrumencie czy śpiewasz? Świetnie, zaprezentuj swój talent szerszemu gronu :) Moje najpiękniejsze lata  gimnazjum upłynęły na ciągłych wyjazdach (w tym jeden do Katalonii, gdzie spędziłam najwspanialszy tydzień!) czy występach, tak też poznałam mojego chłopaka- a to wszystko dlatego, że przypadkiem zostałam zaangażowana do jednego przedstawienia! Potem poleciało już z górki, zyskałam dużą pewność siebie i wspaniałe wspomnienia, o których do tej pory myślę z sentymentem i uśmiechem na ustach!
3. Szkoła to nie tylko nauka
Oprócz tego, że jesteś uczniem, jesteś także nastolatkiem/ką!  Warto nauczyć się znaleźć złoty środek i rozdzielić czas na obowiązki związane ze szkołą oraz na przyjemności- wyjścia ze znajomymi, kino czy imprezy! Ciągła nauka według mnie nie przyniesie oszałamiających osiągnięć- nie można dać się zwariować i należy dbać o swoje zdrowie psychiczne :)

4. Powiedz "stop" narzekaniu
"Nie chce mi się", "Jezuuuu, jeszcze tyle do zrobienia"- kto z nas nie myśli takimi frazami w roku szkolnym? Ja też czasem się na tym łapię, choć takie podejście do niczego nie prowadzi. Nikt za nas obowiązków nie wypełni, dlatego zamiast tracić energię na narzekanie, warto od razu wziąć się w garść, zrobić to, co trzeba i cieszyć się czasem wolnym!

Tych "złotych rad" jest oczywiście zdecydowanie więcej, jednak postarałam się wybrać te najważniejsze! Ja sama co roku się do nich stosuję i rok szkolny zawsze upływa mi przyjemnie a świadectwo końcowe to mój powód do dumy :)
 

Klik bluzka
Klik buty
Cropp spodenki
Cropp zegarek
Cropp torebka
A Ty masz jakieś rady, jak dobrze przeżyć rok szkolny? :)

27 komentarzy:

  1. Super post, wszystko co dobre niestety szybko się kończy, ale masz racje nie warto się załamywać. Pozytywne myślenie jest najważniejsze! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomocny post! Też uważam tak, że szkoła to nie tylko nauka, ale też znajomi. Ważna też jest organizacja i żeby nie odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę.
    Zapraszam do obserwowania i komentowania bloga.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rady i oczywiście śliczne zdjęcia <3

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę się stosować ;) Sama zastanawiam się jak to będzie w nowej szkole, ale nie mam się czego bać ;)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam, bo te rady są naprawdę przydatne i pomocne :D
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będę się kierowała tymi zasadami w nastepnej szkole- liceum :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że jestem studentką i mam jeszcze miesiąc wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci w tej bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Mam problem z otwieraniem się na ludzi, ale mam nadzieję że w tym roku uda mi się pokonać własne lęki i przeżyć ten rok szkolny z uśmiechem na ustach!
    :)




    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM







    OdpowiedzUsuń
  10. Boska bluzeczka i cudny uśmiech :) a rady genialne. Powroty do szkoły są ciężkie :D
    klik 49,00 PLN, US$13.99

    OdpowiedzUsuń
  11. Także staram się trzymać podobnych zasad, ale cóż...
    Czasami trudno jest wykonywać postanowienia, a jeszcze trudniej przy nich pozostać.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu sie zakochałam w Twojej bluzce Kochana!!!:):)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rady! Na pewno wykorzystam w tym roku. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoła to nie tylko nauka i to właśnie była dla mnie największa motywacja, by wrócić po wakacjach do szkoły. Teraz, kiedy studiuję, patrzę na wszystko z innej perspektywy, bo uwielbiam życie studenta :) Boskie zdjęcia! Pozdrawiam :* charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no zobaczymy jak to bedzie w tym roku:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna sesja :) jesteś bardzo ładna :) fajnie wyglądasz w tej bluzce :)

    Pozdrawiam
    http://joannavictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie mogę znaleźć wystarczająco pozytywnej energii na powrót do szkoły.
    Jednak twoje rady postaram się wykorzystać :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rady. Ja niestety nie potrafię znaleźć w sobie pozytywnego nastawienia, ponieważ przytłacza mnie myśl klasy maturalnej i świadomość tego ile nauki mnie czeka..

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Te porady są strzałem w dziesiątkę. Osobiście uważam, że najbardziej istotne jest nasze podejście do wszystkiego, jeśli zmienimy nasze nastawienie na pozytywniejsze powrót do szkoły nie będzie wcale taki zły.

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy ma swoje sposoby, jakieś ''triki''. Większość moich znalazła się na twojej liście hah. Fajny post no i śliczny outfit, powodzenia w szkole!
    Twirling Pages, Ola x(klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy ma swoje sposoby, jakieś ''triki''. Większość moich znalazła się na twojej liście hah. Fajny post no i śliczny outfit, powodzenia w szkole!
    Twirling Pages, Ola x(klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najważniejsze to jest być dobrej myśli i zawsze wierzyć w siebie, nie dać się zmanipulować rówieśników i zrozumieć, że nauka to nasza droga w przyszłość ;)
    Świetne zdjęcia ! :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Moją radą jest przede wszystkim zaplanowanie sobie czasu :) Twoje na 100% wykorzystam
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia