Mielno Diary | DIY morski świecznik

sobota, 27 sierpnia 2016


Najbardziej na świecie kocham miejsca, w których słychać szum fal i czuć powiew nadmorskiej bryzy! Od dziecka na wakacje jeżdżę nad morze- nie było chyba wakacji, w ciągu których nie wykąpałabym się w wodach morza czy oceanu. W tym roku również nie mogło być inaczej i tym razem wybór padł na Mielno! Wraz z moim chłopakiem zasugerowaliśmy się pozytywnymi opiniami znajomych, choć przyznam szczerze, że sama wieś (tak, Mielno jest wsią :D) nie wywarła na mnie aż tak ogromnego wrażenia :)  Bardzo podobała mi się główna aleja, wokół której skupia się całe życie! Niestety stan dróg był w tak fatalnym stanie, że rolki które ze sobą wzięliśmy jako główny środek transportu, musieliśmy zamienić na rowery!  Zaskoczeniem na plus były ceny- dobry obiad (świeżą rybkę!) można było zjeść, mieszcząc się w kwocie 20-30zł, gdzie w innych nadmorskich miejscowościach ceny oscylują w granicach 50zł :) Kolejną mocną stroną Mielna jest według mnie klub Fresh!
Cały wyjazd oceniam zdecydowanie na ogrooomny plus, choć pogoda nie zawsze rozpieszczała :) Już tęsknię za Bałtykiem, ale jak na razie zostają mi już tylko wspomnienia o kąpaniu się przy zachodzącym słońcu czy spacerach po plaży... :)


***
Z nadmorskich eskapad zawsze przywożę ze sobą muszelki! Lato niestety już się z nami żegna, dlatego postanowiłam je wykorzystać jako element dekoracyjny, który będzie mi przypominał o swobodzie i beztrosce :) Kocham morze i świeczki zapachowe, dlatego te dwie miłości postanowiłam połączyć w jedno! Zobaczcie, co stworzyłam :)


A Wy gdzie w tym roku spędzaliście wakacje? :)

20 komentarzy:

  1. Ten świecznik wygląda naprawdę ładnie. Także uwielbiam morze i cieszę się, że mam do niego tylko 15 minut samochodem :)
    W wakacje, jednak tylko byłam nad morzem jeden raz i to także na wsi. Sarbinowo ma przepiękną plażę.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie wyobrażam sobie wakacji bez morza czy jeziora. Super pomysł na świecznik :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne to diy :) super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny świecznik. Ja nad morzem byłam tylko raz,niestety nie mam możliwości jeździć częściej bo mam daleko. Niestety jak na razie nie zapowiada się aby zobaczyła coś większego niż jezioro.
    Cień

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, rewelacyjnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, bardzo ładnie to wygląda ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że wyjazd się udał :)
    Prześliczne diy

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny świecznik, genialne zdjęcia! Nic dodać, nic ująć. Ja w te wakacje wyjechałam na kolonie, potem do rodziny i w góry. Sporo czasu poświęciłam swojemu blogowi, ale miałam chwile żeby wyjść ze znajomymi na dwór, czy po prostu się spotkać.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki ten świecznik jest przepiękny! Ja byłam we Włoszech przez lipiec, ale mam wrażenie, że to było już sto lat temu..

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie, że twoje wakacje się udały :). Ja też uwielbiam morze i szum fal, a w tym roku byłam w Międzywodziu, które bardzo polecam. Urocza wieś, a plaża bardzo czysta podobnie jak i morze. Świetne diy :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ozdoba pokoju! Na wakacjach w domku, ale bardzo dobrze spedzone.:)
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia , ale świecznik cudowny nigdy nie miałam talentu do robienia rożnych ciekawych rzeczy ,ale Twoj świecznik jest tak piękny ze patrząc na niego przypominają mi sie wakacje nad morzem
    Mój Blog Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. tak jak i ty jestem fanką spędzania wakacji nad morzem, jednakże przeważnie jest to morze zagraniczne co roku Włochy, ponieważ mieszka tam moja babcia oraz inne europejskie państwo. W tym roku był to trzytygodniowy pobyt we Włoszech oraz Barcelona.

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świecznik wygląda super. Moja siostra mając muszelki z nad morza też pobawiła się w diy i ozdabiała ona nimi ramki do zdjęć :) też super to wyglądało :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten słoiczek wygląda tak efektownie, że zapiera dech!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia <3!
    Ja wakacje spędziłam praktycznie cały czas w trasie, na koncertach :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł na "zamknięcie lata" ;-)
    Na pewno zimową porą świecznik będzie Tobie przypominał te miłe chwile spędzone w Mielnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ladniusie:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia