Morning in da city!

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Witajcie kochani! Co u Was? Ja właśnie wróciłam z Mielna, gdzie spędziłam kilka niesamowitych dni w towarzystwie mojego najwspanialszego chłopaka oraz znajomych! Dzisiejszymi zdjęciami wracam do Warszawy.. w którymś z ostatnich postów (tu) mogliście zobaczyć, jak tam spędzałam czas :) Jeśli jestem trochę niewyspana na tych zdjęciach- musicie mi to wybaczyć, ale była chyba 8 rano, co w wakacje dla mnie jest środkiem nocy (chociaż staram się wstawać wcześnie, bo nienawidzę marnować dnia) a ja byłam na nogach od 6! 
Miałam ogromną ochotę zostać w łóżku i zaspać na pociąg, ale wzięłam się w garść i oto są efekty, mam nadzieję, że Wam się spodobają! Czasem mam takie chwile, że kompletnie mi się nic nie chce ale zawsze staram się je zwalczyć i potem mam podwójną satysfakcję! Też tak macie? :)

zdjęcia najzdolniejsza Ola!(klik)

Bershka blouse
Topshop skirt
Atmosphere high heels
Cropp bag

Back To School z Sheinside
wielkie wyprzedaże na stronie!
Pants click/ blouse click/ jacket click
jacket click/ blouse click/ jeans click/ boots click
dziękuję za poklikanie :*

Jakie masz plany na ostatnie dni wakacji? :)

21 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się spódniczka :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne zdjęcia, wyglądasz mega naturalnie i zwiewnie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Chyba warto było wstać haha. Poklikane ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś taka śliczna, świetnie wyglądasz na zdjęciach!
    Pozdrawiam,
    Jeśli chcesz zobaczyć czym ja się zajmuję zapraszam do odwiedzenia i polubienia:
    >https://www.facebook.com/magicballsshop/<

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są super, uwielbiam Warszawę!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! I tak, nie ma to jak ,,podwójna satysfakcja,,- bardzo często tak mam. Dla takich efektów opłacało się wstać wcześniej, pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Może dziwnie to zabrzmi, ale masz idealny kształt pupy!! :D Ja mam na tym bzika, bo swoja mam plaska i pracuje nad nim :D a Ty masz wooow :D
    I nie wygladasz na niewyspana :) piekny look

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeeej haha, bardzo dziękuję! buziaki!!!

      Usuń
  8. haha tez tak mam :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, wyglądasz niesamowicie !♥ Cudna bluzeczka:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, uwielbiam zdjęcia w takim bardziej ulicznym stylu, a Warszawa jest piękna!
    Ja ogólnie jestem wielkim śpiochem, ale mam taka satysfakcję jak wstane rano i zrobię tyyle rzeczy :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, ta spódniczka wygląda rewelacyjnie :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie wyglądasz, ta stylizacja (i bluzeczka!) skradła moje serce :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana jaka niewyspana?! Przecież wyglądasz rewelacyjnie na zdjęciach :) Świetna jest ta bluzeczka :) W linki poklikałam :P
    Ostatnie dni wakacji, hmm dobre pytanie :p Myślę, że pojadę nad wodę, ponieważ pogoda w końcu zaczęła dopisywać :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. masz piękną sylwetkę.
    Ja ostatnie dni wakacji staram się spędzać ze znajomymi i rodziną (:
    Obserwuję i liczę na rewanż <3
    Mój blog- kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku, te zdjęcia są przecudowne!!! mają niesamowity klimat i jakąś taką magię!! :D zakochałam się w tej sesji! świetnie, że jednak nie zaspałaś na pociąg :P

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała stylizacja! Co do poranków, też wolę wstać szybciej i nie marnować dnia. To rzeczywiście podwójna satysfakcja kiedy przezwyciężasz samą siebie. Super wpis, pozdrawiam :D

    http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia