Warsaw diary

wtorek, 9 sierpnia 2016

mała zapowiedź sesji, już niedługo na blogu/ typowe zdjęcie turystki :D
    Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę z zapowiadaną małą fotorelacją z mojego ostatniego wyjazdu do Warszawy. Muszę Wam zdradzić, że jest to zdecydowanie moje ulubione miasto w Polsce! Konkurować z nim może chyba jedynie Gdańsk, ze względu na piękną starówkę i moją niezaprzeczalną miłość do morza :) Oczywiście, wiele cudownych miejsc w Polsce jest jeszcze przeze mnie nieodkrytych, ale póki co nawet Kraków z Wawelem, Wrocław ze Sky Tower ani nawet Sopot ze swoim słynnym molo w moich oczach nie może równać się cudownej, wielkomiejskiej atmosferze stolicy :)
W Warszawie byłam z przyjaciółką, a naszym głównym celem był Warsaw Nightskating! Samo wydarzenie to coś zupełnie niesamowitego, jeśli będziecie mieli kiedyś okazję uczestniczyć to serdecznie polecam :) Poza tym, robiłyśmy masę fajnych rzeczy i poznałyśmy nowych ludzi, więc wyjazd zdecydowanie na duuży plus!

Nasz wyjazd do stolicy zbiegł się czasowo z koncertem Rihanny. Samej królowej nie udało nam się zobaczyć, jednak pod jej hotelem zamieniłyśmy kilka zdań z jej kolegą z zespołu! :)

mały napis, a dzień od razu staje się lepszy!/ stylizacja do sesji/ jak naleśniki to tylko Manekin
małe zakupy- typowe kobiety :D/ selfie srelfie/ deserek yummy
Wera próbuje zamówić Ubera/ "we have beer as cold as your ex"/ kolejne selfie do kolekcji






Nightskating <3/ lekko zmęczone ale szczęśliwe!/ odpoczynek na plaży nad Wisłą
ciężkie powroty.../ śniadanko z bae/ powrót do domu :(


Lubisz Warszawę? Jakie jest Twoje ulubione miasto w Polsce? :)

12 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam w Warszawie, ale teraz pojade przy najbliższej okazji! Jak na razie jestem zauroczona Wrocławiem :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz dawno tam nie bylam:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w Warszawie ale bardzo chcę tam pojechać! 300km to nie tak daleko :P Bardzo podoba mi się w Krakowie no i oczywiście kocham polskie morze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Warszawę! Niestety jestem w niej bardzo rzadko, ale jak już jestem to staram się to najlepiej wykorzystać.
    A ulubionym miastem jest chyba Kraków. :)
    Świetne zdjęcia! *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, pełne uśmiechu, ja jeszcze w Warszawie nie byłam :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia! Ja lubię Warszawę za Krowarzywa (chociaż bliżej mam do Krakowa) i fajne eventy :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Warszawa mnie nie zachwyciła - wydaje mi się, że w moim wypadku Gdańsk zdecydowanie wyszedłby na prowadzenie :D
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkam w Warszawie od urodzenia i tu czuję się najlepiej jeśli chodzi o polskie miasta. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że fajnie spędziłaś czas :) Ja z Polskich miast uwielbiam Czersk ♥
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie byłam jeszcze ani razu w Warszawie i jakoś mnie nie ciągnie :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia