Back to School HAUL ZAKUPOWY

piątek, 2 września 2016


 Hejka! Jak po pierwszym dniu szkoły? Mam nadzieję, że nauczyciele jeszcze nie dali Wam w kość! U mnie zaczyna się dość intensywnie- ale w końcu klasa maturalna, nie ma się czemu dziwić! Swoją drogą, dziwnie jest mi myśleć o sobie jak o maturzystce, czuję się, jakbym dopiero zaczynała przygodę z liceum :)
Dziś przyszła pora na szkolny haul zakupowy. Wiem, że pojawia się on dość późno, ale ja sama zakupy do szkoły co roku robię na ostatnią chwilę. Powód jest prosty- jak najdłużej nie chcę zakłócać swobody wakacji myślami o szkole :) Przyznam, że w tym roku byłam całkiem wybredna! Spaliłam pewnie ładnych pare litrów paliwa, jeżdżąc po mieście i szukając idealnych przyborów. No cóż, zdecydowanie mogę nazwać siebie estetką, uwielbiam otaczać się ładnymi przedmiotami, zdecydowanie przyjemniej mi się wtedy uczy :)
Na sobie mam przepiękny kombinezon od klik- niestety, źle zrozumiałam się z firmą i zamiast S dostałam L! :( Para agrafek zrobiła jednak robotę!

metalowy piórnik- Empik, 10zł | kolorowe mazaki- Bic, 10zł | kolorowe cienkopisy- Biedronka, 7zł
zeszyty A4- Biedronka, 5zł/sztuka | różowy zeszyt herlitz- Intermarche, 7zł | zeszyty herlitz- Intermarche, 3zł/sztuka
zeszyty "Travel"- Intermarche 2zł
zeszyty Oxford- Biedronka, 9zł/4 sztuki | Kalendarz- Empik, 15zł | Etui na dokumenty- Biedronka, 4zł

kombinezon klik

Spodobał Ci się post? Zaobserwuj, aby być na bieżąco! :) KLIK

22 komentarze:

  1. sluchaj a ile tszymajom te mazaki dlugo jak cos to pisz-marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem Marto, mazaki "trzymajom" się dosyć długo-a Ty? Jest dopiero przed 23! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Gdybyś nie napisała, że kombinezon jest za duży w życiu bym tego nie zauważyła :p Faktycznie przyjemniej się uczy z tych "ładnych" rzeczy, na pewno bardziej chce się też o nie dbać :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. po co ci tak duzo zeszytow w maturalnej? ja w 2 mam nie wiecej niz 7, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z oxfordu są dla mojego chłopaka, a co do pozostałych- tak mi się spodobały, że nie mogłam ich nie kupić :)

      Usuń
  4. Piękny kombinezon i pazurki!! :) Ja też uwielbiam mieć ładne rzeczy do nauki, piękne okładki długopisy i w ogóle wtedy jest o wiele przyjemniej, nie rozumiem ludzi którzy kupują co popadnie :) bez okularków całkiem inna osoba, moim zdaniem lepiej :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sukienka, ja już mam szkołę za sobą od 4 lat ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w klasie maturalnej! Ja swoją przygodę z liceum dopiero zaczynam :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szkołę zaczynam dopiero od poniedziałku i doskonale wiem co czujesz, ponieważ też w tym roku szkolnym piszę maturę haha. Trzymam za nas kciuki! ;) Śliczny kombinezon ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście wolę inwestować w zeszyty typu 5 in 1 - mniej miejsca zajmują a tyle samo w sumie się kartek zapisuje ile w tych pojedyńczych a5

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kombinezon, zachwycasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupowe Haule Back To School sa swietne. Piekne zeszyty i kombinezon. <3
    Blog PolishHotties. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoła już dawno za mną;p piękny jest ten kombinezon!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku postanowiłam zaopatrzyć się w większe zeszyty, ponieważ nie muszę ich często wymieniać. Kupiłam też zeszyt 5 w 1, ponieważ zawsze narzekam na ciężki plecak. Myślę, że to był dobry pomysł ;)
    Śliczny kombinezon ;)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten kombinezon, świetnie w nim wyglądasz!
    Rzeczywiście w liceum czas zaczyna biec jeszcze szybciej :)


    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz :) Ja nie mogłam się oprzeć niektórym zeszytom i teraz mam ich za dużo!
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie kolorowe zeszyty <3! Świetne rzeczy :D
    Urzekła mnie ten kombinezon ;D
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju jaki piękny kombinezon!
    Bardzo ciekawa forma zdjęć, sesja naprawdę meega

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia