Look na imprezę | Kobieceporady.pl

poniedziałek, 5 września 2016

W jednych z ostatnich wpisów dzieliłam się z Wami moimi spostrzeżeniami, że szkoła to nie tylko nauka! Nadal podtrzymuję ten pogląd- a już szczególnie w tym roku :) Mój rocznik wkracza wielkimi krokami w pełnoletność i sami wiecie, jak to jest, czasami osiemnastki odbywają się tydzień po tygodniu! Taka mnogość imprez skłania do większej zabawy z makijażem czy wyborem kreacji! Moja dzisiejsza propozycja jest nieco bardziej elegancka- czasami lubię poczuć się tak dojrzale i wytwornie (?), haha!
Ja po inspiracje makijażowe lub te, dotyczące fryzury, często sięgam do portalu kobieceporady.pl :) Jeśli jeszcze nie znacie tej strony, to gorąco Wam ją polecam bo można na niej znaleźć wiele przydatnych porad i tzw. life hack'ów! Jeden z moich ulubionych zbiorów make-upów wieczorowych możecie znaleźć tu! A Wy lubicie czasem troszkę mocniej się pomalować? :)

17 komentarzy:

  1. Co to za pomadka? Boski odcień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmel, Kate Moss, numerek 10:) Pozdrawiam:*

      Usuń
  2. kobiece porady pe el SPRZEDAŁAŚ SIE BLOGERKO

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jednej strony bardzo mnie śmieszą takie 'oskarżenia", z drugiej natomiast to smutne, że w 21 wieku- wieku komputeryzacji i Internetu, wciąż tak obcy jest wielu osobom dział zwany PR :) Poczytaj, doedukuj się i już nie popełniaj takiej gafy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w tej sukience, zestaw idealny na wielkie wyjście :)
    Pozdrawiam :)
    Veeluf
    www.veeluf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny masz uśmiech, bardzo elegancki zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jak Ci przepięknie w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja pierwsza reakcja: Wowowowo cudnie ! Boskie kolczyki ! :D I faktycznie, wyglądasz tutaj elegancko, a przede wszystkim zniewalająco ! :)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny kolor ma ta sukienka
    http://mydramalist.com/18519-miss-in-kiss

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta sukienka! Całość faktycznie wygląda mega elegancko. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! Skąd kolczyki?

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej stronie, ale dobrze wiedzieć. Na pewno wejdę na nią nie raz ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wygladasz zjawiskowo :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna i dziewczęca sukienka!
    Na Tobie wygląda bardzo elegancko, szczególnie w zestawieniu z czerwonymi ustami

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, od czasu do czasu odwiedzam Twój blog. Nie jestem znawcą tematu i może uznasz, że jako "nieznawca" nie powinienem się odzywać. Myślę sobie (i tu muszę zastrzec sobie, że nie jest to hejt, a idea, którą może weźmiesz pod uwagę), że wiele Twoich stylizacji jest naprawdę świetnych, ale myślę również, że nie zawsze odpowiednio dobierasz tło do nich. I np., w tej tu, gryzie mnie w oczy;), że fajna sukienka, na może wykwintne przyjęcie, a przynajmniej Ty tak w niej wyglądasz:), że myślę sobie, że sesja do niej nie powinna być robiona w ogródku koło domu. Ty tak nie uważasz? Jest w tym jakiś mezalians, choć jak na początku przyznałem nie znam się za bardzo. Druga sprawa to pośpiech, który czasami widać na zdjęciach...hurtowość...przeglądając Twój blog czasem mam wrażenie, że dzieje się to na zasadzie "zrobimy kilka sesji pod płotkiem, a później kilka pod drzewkami" choć muszę przyznać, że mimo to Ty sama wyglądasz rewelacyjnie:) i przepraszam jeśli jestem niesprawiedliwy dla Ciebie. Mnie chodzi o pomoc w Twym samorozwoju, ale biorę również pod uwagę, że nie potrzebujesz żadnej pomocy, a na pewno nie mojej:)
    Tak czy tak przesyłam do przeanalizowania. Jak będziesz chciała to sobie coś z tego weźmiesz, a jak nie to nie:) bo to przecież Twój blog a nie mój;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia