Oh, it's fall! ❤

wtorek, 27 września 2016


Jesień, jesień ach to Ty! Zazwyczaj razem ze spadającymi liśćmi opadają nasze nastroje i energia ale ta pora roku wcale nie musi upłynąć nam w melancholii! Jesień to przepiękny, nastrojowy okres i choć wśród moich znajomych panuje przekonanie 'byle do świąt', to dla mnie to idealny czas na zatrzymanie się i złapanie oddechu! 
Miękki płaszcz żółtobrunatnych liści stanowi wymarzone podłoże do dłuugich spacerów, a lekkie powiewy wiatru i niższe temperatury powietrza stanowią doskonały powód, by się do kogoś niewinnie przytulić :) Do tego tylko kalosze na nogi i można do woli skakać po kałużach, przenosząc się na chwilę w świat beztroskiego dzieciństwa!
Po takim wojażu powrót do ogrzanego kominkiem domu i gorąca czekolada ze słodką bitą śmietaną, udekorowana pasteloworóżowymi piankami będzie spełnieniem marzeń!
I co, jesień nadal tak straszna? :D







deezee.pl     kalosze
Atmosphere/ DIY  spodni
 klik  sweterek
New Look kamizelka

28 komentarzy:

  1. Świetne jesienne zdjecia! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie na razie jesien jest zimna i kojarzy sie z odmrazajacymi sie udami podczas meczy, haha :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień nie jest straszna, ale po prostu za nią nie przepadam.. Piękne kalosze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, jesienna stylizacja :) Boski uśmiech :) Sweterek i kalosze - HIT :) Podoba mi się tu u Ciebie i chętnie zaobserwuję by być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesienna stylizacja, wygląda na bardzo ciepłą i jeszcze na modzie. Super !

    OdpowiedzUsuń
  6. mega super! uwielbiam takie futerkowe kamizelki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladasz swietnie! Uwielbiam take kamizelki!! <3

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful photo! You are so cute! Cozy autumn look!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety jestem strasznym zmarzluchem i nie przepadam za jesienią, a jeszcze bardziej za zimą. Świetna stylizacja!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień to bardzo piękna pora roku. Od zawsze lubiłam jako dziecko chodzić po parku i zbierać spadające liście z drzew.
    Bardzo ładna kamizelka! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię tylko pierwszą połowę jesieni, później robi się tylko chlapa i błoto : < Tak czy inaczej- jest piękną porą roku :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jesienny outift! Uwielbiam takie jesienne zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem z tych co za jesienią nie przepadają :) Jedyne co mi się podoba to kolorowe drzewa ;)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<     

     
      


         

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta kamizelka i buty. :) Obserwuję.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aj, cudowna! :)

    http://ottimo-insolito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja. Bardzo podoba mi się Twój styl pisania. Szczerze mówiąc nie wiem jak go nazwać, ale jest taki "pomysłowy" i miło się czyta :)
    Pozdrawiam cieplutko :0
    Jeśli masz czas albo ci się nudzi, to proszę, wpadnij na mój kanał :) Będzie mi miło C:
    https://www.youtube.com/watch?v=eg2wPz47A2g
    blog: viviiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie jesień zawsze będzie straszna. Nie lubie tej pory roku. Świetne zdjęcia! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię jesień, ale tylko wtedy jak nie wieje i nie pada jak skurczybyk :c
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia. Ja kocham jesień, to wg mnie jedyna w swoim rodzaju pora roku, ma swój urok. Wtedy mogę się wyciszyć i na chwilkę oderwać od ludzi oglądając serial pod kocykiem ;D To jest świetne :)

    Oczywiście obserwuję i pozdrawiam! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  20. nie lubię tego kiedy jesienią pada ciągle deszcz ;) świetnie wyglądasz;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę super post!
    Zapraszam do mnie! http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne zdjęcia!
    Kalosze boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I wizja jesieni od razu jest piękniejsza! :) Świetny outfit :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mimo, że nie lubię długich butów Twoje wyglądają naprawdę super!

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesień nie jest wcale taka straszna jak się wydaje! Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne zdjęcia i stylizacja!!!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesień ma swoje uroki. Ja lubię każdą porę roku :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia