Boję się zmian! | Stylewe.com

poniedziałek, 31 października 2016



Zmiany, zmiany... niewątpliwie są nieuniknionym elementem naszego życia, ale każdy z nas reaguje na nie zupełnie inaczej. Dość powszechną reakcją jest strach; boimy się, że nasza stabilna codzienność runie, ale z tu z kolei nasuwa się pytanie, czy stabilność jest rzeczywiście dla nas dobra? Ja na szczęście należę do tej grupy osób, które zmian wręcz wyczekują, szybko się nudzę i co chwila podnoszę poprzeczkę, bo to co jeszcze niedawno było dla mnie celem, dziś jest tylko drogą do celu. Zmiany nadają naszemu życiu świeżości, poszerzają nasz punkt widzenia i nie pozwalają utopić się w bierności :) Dlatego nie warto zamykać się w swojej strefie komfortu, fajnie jest wyjść poza nią i spróbować czegoś więcej!
Mój mały internetowy kącik cały czas ewoluuje. Ostatnio 'trochę' pracowałam nad wizualną częścią bloga, pamięć mojego komputera jest pozapychana różnymi szablonami ale ciągle coś mi nie współgrało.. dopiero obecny design w 100% oddaje moje obecne poczucie estetyki i satysfakcjonuje moją bardziej artystyczną część mózgu! Mam nadzieję, że i Wam przypadł do gustu, dajcie znać w komentarzach! :)



Temperatury na zewnątrz już bardziej przypominają zimę, ale i z tym wiąże się pewien plus- a mianowicie, możemy wskoczyć w płaszcze! Zaraz po uniwersalnych ramoneskach, to właśnie płaszcze są moją ulubioną formą odzieży wierzchniej :) Wybrałam kilka moich ulubionych propozycji ze sklepu https://www.stylewe.com/, z którym  niedawno nawiązałam współpracę.
Asortyment sklepu jest bardzo szeroki, ale wszystko utrzymane jest w niebanalnym, oryginalnym stylu. Co na początku może skutecznie zniechęcić, to cena ale jest ona adekwatna do jakości ubrań i wykorzystanych materiałów. Uważam, że lepiej kupić porządną rzecz, która starczy nam na lata niż kilka 'szmatek', które za krótki czas rzucimy w kąt :) Sklep oferuje również wiele promocji i wyprzedaży, np. w ramach tzw. black friday, jest więc to dobra okazja by upolować coś świetnej jakości w dobrej cenie! Jeśli macie wątpliwości, można poczytać wiele opinii tu.

The temperature outside make it feel like it's winter already and this means a perfect time to jump into coats! Right after my beloved motorbike jackets, it's elegant coats that are my favourite piece of wardrobe during cold days. I have chosen some clothes from an online store https://www.stylewe.com/ and believe me, these pieces are to die for! The prices may seem quite expensive at first but they're well adequete to the quality and used materials. I personally opt for buying one decent thing than couple of poor quality items instead! The shop also provides many great sales and deals, for intance black friday. It is a great opportunity to get something high quality without ruining your wallet! If you have any doubts, feel free to read feedback here.

1/ 2/ 3/ 4/ 5
Słyszałaś/eś o tym sklepie?
 Może kiedyś zdarzyło Ci się tam coś zamówić? Koniecznie daj znać :)!



14 komentarzy:

  1. Ja niby nie boję się zmian, ale teraz zastanawiam się na obcięciem włosów i tej zmiany się boję :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zmian się boję i każdy nowy etap w życiu to pełen niepokój i stres :) świetne zdjęcia. Takie optymistyczne :)
    Ciekawa jestem tego sklepu. Również dostałam propozycję, ale widziałam już dwa komentarze, które mnie do niego totalnie zniechęciły.

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba następnym razem jak pójdę do fryzjera, pokaże jej Twoje zdjęcia i powiem: chce mieć taki kolor. Strasznie i się podoba

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany są bardzo potrzebne. :) Świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie Ci w takiej fryzurce!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba probowac no!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląd strony jest super. Z tą firmą również współpracowałam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zmiany, ale nie we wszystkim. Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twój nowy design. Od razu jak tylko załadował mi się Twój blog, zauważyłam zmiany. Najważniejsze, że tobie się podoba i jesteś zadowolona z efektu końcowego. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem osobą, która panicznie boi się zmian. Zawsze zadaję sobie milion pytań. Ciekawa stylizacja, podoba mi się. Poklikałam w linki, powodzenia.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również boję się zmian, ale jednocześnie nie mogę się ich doczekać, bo lubię, gdy coś się dzieje.
    Świetna stylizacja ;)

    Pozdrawiam serdecznie. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia