Czarno na białym o sile podświadomości

niedziela, 2 października 2016


Hejo! Mam wrażenie, że ostatnio cały pech świata się skumulował i dosięgnął mojej elektroniki :) Na szczęście laptop już wrócił, cały i zdrowiutki, a i internet działa bez szwanku, co pozwala mi mieć nadzieję, że zła passa przeminęła i prędko nie wróci! Dzisiaj melduję się w ponadczasowym i uniwersalnym połączeniu czerni z bielą- ostatnio bardziej zaczęłam doceniać basicowe, neutralne kolory! Prywatnie zdecydowanie bliżej mi do tej jaśniejszej z barw, dzięki systematycznej eliminacji wszelkich negatywów z mojego życia! Pochłonął mnie temat podświadomości, jako narzędzia do skutecznego kreowania szczęśliwej codzienności. 'Dobre myśli przyciągają same dobre rzeczy'- teza powszechnie znana i stara jak świat, a mimo to tak mało osób ją praktykuje! W natłoku spraw i obowiązków warto znaleźć choć pięć minut w ciągu dnia- tylko dla siebie i pozytywnych myśli, a kto wie, co się z tego urodzi? Nie widzę sensu spychania siebie samego w dół, więc zamiast sobie wmawiać, że 'na pewno mi się to nie uda', zaczęłam sobie wmawiać, że 'Nati, możesz wszystko!'
No jasne, że mogę, i Ty też możesz!


Klik choker
Quiz koszula
Bershka marynarka
Cropp torebka
George buty
Klik spodnie

17 komentarzy:

  1. Dziewczyna z tak pięknym uśmiechem nie może mieć pecha ;)
    Wyglądasz super! Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre pomarańczowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zawsze złe nastawienie i same złe myśli :( Chyba muszę przeczytać jakąś optymistyczną książkę :)
    Pięknie wyglądasz :) świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda- trzeba myśleć pozytywnie. :) świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerń i biel to ponadczasowe, klasyczne połączenie, które nigdy się nie znudzi ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry blogasek pokarze kolezanką

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki zestaw bardzo mi się podoba :) ten choker wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię klasyczne połączenie bieli i czerni! nigdy się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z pierwszym komem - dziwie się jakim cudem ty masz pecha! :) Całe szczeście już cię opuścił!
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to prawda, ostatnio również zaczęłam nad tym pracować więc jestem z tobą! :)
    Przepięknie wyglądasz ;)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny desing bloga.
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, Możemy Wszystko :)
    Świetne zdjęcia.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna dziewczyna to i super stylizacja
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny blog <3
    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Wspólna obserwacja? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam, że pozytywne nastawienie to podstawa. Z uśmiechem na buzi i wiarą w swoje możliwości życie staje się lepsze! Każdy kto praktykuje doskonale wie i na pewno to potwierdzi ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz perfekcyjnie :) Choker jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia