Zombies in my head | Halloween

wtorek, 18 października 2016


Wraz z masą innych nawyków i tradycji, przywędrował do nas z zachodu zwyczaj świętowania Halloween, do tej pory wzbudzający skrajne emocje w naszym chrześcijańskim kraju. Jedni lubią się tego dnia przebrać i chodzić od drzwi do drzwi, wykrzykując słynne "cukierek albo psikus!, inni są nastawieni raczej neutralnie a jeszcze inni kojarzą to święto z satanizmem i w ogóle to chyba diabeł nas opętał!


Halloween jest bardzo starą tradycją, która na przestrzeni lat, a w zasadzie całych epok, stanowiła źródło inspiracji dla artystów. Osobiście uważam, że zwyczaj ten, potraktowany jedynie w formie zabawy, nie czyni nikomu żadnej krzywdy i choć sama deklaruję się jako chrześcijanka, bynajmniej nie potępiam przebierania się za czarownice czy zombie. Kiedyś aktywnie kultywowałam zwyczaj zbierania cukierków 31 października  (mieszkając w Wielkiej Brytanii raczej nie dało się tego uniknąć), natomiast teraz mam do tego zupełnie neutralny stosunek.
A Ty co myślisz o Halloween?




Bluza klik

24 komentarze:

  1. Kiedyś jak byłam młodsza chodziłam od drzwi do drzwi z hasłem "cukierek albo psiukus" przebrana za jakąś czarownicę w długiej kiecce :) teraz jakoś nie przykładam do tego "święta" szczególnej wagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna klimatyczna sesja, bardzo fajnie wygląda zachód słońca z tyłu
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sesja jest... przerażająco piękna! ;)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, makijaż mega! Ciekawy i inspirujący efekt zmieniających się kolorów zdjęć. :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam halloween, ostatni taz bylam wiedzma :D



    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam nic przeciwko temu świętu jednak ja go nie obchodzę :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem co w Halloween jest zlego. Zadnej krzywdy sie nikomu nie robi to tylko przebieranki i okazja do zabawy. No i zjedzenia cukierkow. Ja uwielbiam Halloween i je obchodze.

    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do halloween nic nie mam nawet bardzo lubię to święto i zawsze w choćby mały sposób staram się je obchodzić :P
    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :D
    Gabrielle♥♠♣

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ten dzień raczej traktuje neutralnie, ale moja mama powiedziała i że właśnie w Halloween jest najwięcej porwań dzieci na tzw. krwawe mszy? i te dzieci są właśnie zabijane, więc lepiej uważać i na pewno nie chodzić samemu!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie fajne zdjęcia, tez miałam robić taką sesje, taką znaczy w tym klimacie ale jeszcze się nie zabrałam :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam się przebierać na Halloween i nie toleruję ludzi, którzy nazywają mnie przez to satanistką. No bez przesady, równie dobrze mogę się przebrać na karnawał a wtedy nikt nie będzie miał pretensji. Dziwni ludzie hah ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby ktoś zapukał do moich drzwi tego dnia i prosił o cukierki. Może pora wreszcie zakasać rękawy i udać się samemu w tę trudną podróż? Dieta dietą, jak dostałabym cukierki, to byłabym tak zdziwiona, że zjadłabym je od razu, o!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chodziłam przez parę lat i niektórzy zamykali drzwi przed nosem co moim zdaniem było chamskie. Rozumiem, że niektórzy nie obchodza tego dnia, ale bez przesady. Nic nie mam do takiego "święta" . Moim zdaniem jest to fajne, bo dzieciaki (i nie tylko!) mogą sobie pozbierać cukierki i mają z tego świetną zabawe :D


    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz! Ja nie obchodzę halloween, ale nie mam nic przeciwko :D
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna ta sesja i świetne przebranie! Nie rozumiem co ludzie mają do halloween, szanuję to, że oni tego nie obchodzą, więc niech oni tak samo uszanują to, że ja to obchodzę. Kilka lat temu miałam sytuacje, że pani kiedy do niej zapukałam z uśmiechem i powiedziałam "cukierek albo psikus!" wybiegła na ulicę i krzyczała, że zadzwoni na policję ;) Niektórzy ludzie są dziwni, dlatego teraz ostrożniej zbieram cukierki ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  16. Super makijaż! Uwielbiam takie sesje w stylu Halloween.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny makijaż ! Ja halloween lubię i osobiście nie rozumiem ludzi, którzy oburzają się na wieść o tym święcie, wykrzykując, że my powinniśmy obchodzić dzień zmarłych. Przecież jedno nie koliduje z drugim ani trochę ! ;)

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie wyglądasz :) Może wspolna obserwacja ? http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Część wizualna całkowicie przesłoniła mi część tekstową :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie obchodze tego święta :)
    A zdjęcia wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem co do tego neutralna, ale uwielbiam malować osoby na Halloween :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia