Za co płacisz, kupując w sieciówkach? | Gray Trench Coat

niedziela, 13 listopada 2016

 Kilka razy zdarzyło mi się usłyszeć o tym, jak ktoś, zamawiając produkt z chińskiej strony, dostał rzecz wraz z oryginalnymi metkami danej sieciówki. Do tej pory nie potrafiłam zweryfikować tego stwierdzenia, jednak ostatnio bardzo zaskoczyła mnie pewna paczka. Jej zawartość stanowił szary trencz, który widzicie na zdjęciach :) Płaszcz, za który na chińskiej stronie zapłacimy zaledwie ułamek ceny z metki, miał z założenia trafić do sklepu Miranda&Moca i być sprzedawany za bagatela.. $189!
Sieciówki znacznie zawyżają ceny, choć często skład i jakość ubrań są warte zaledwie kilkadziesiąt centów. Najpopularniejszym przykładem sa sklepy hiszpańskiego Inditexu czy polskiej LPP, które mają swoje fabryki w Azji; ale również w wielu innych sklepach, w których kupujemy na co dzień, płacimy jedynie za metkę. Nie chcę poruszać tematu warunków i etyki pracy w takich zakładach, bo to zupełnie odrębna kwestia, która może spędzać sen z powiek. Chodzi mi bardziej o zwrócenie uwagi na to, co kupujemy i czy cena produktu jest faktycznie adekwatna do jej jakości.


klik zegarek
klik sweter
klik płaszcz
house torebka
foreverfolie kozaki

20 komentarzy:

  1. To jest normalne, że w sklepach stacjonarnych jest drożej. Od sprzedanej rzeczy chcą przecież zarobić.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, jednak są to marże w wysokości kilkuset, a nawet kilku tysięcy procent ceny podstawowej :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płasczyk , wygląda o niebo lepiej na Tobie niż na stronie internetowej ;) co do sieciówek, wiem, że tak jest. Dla nas lepiej kupować taniej z chińskich stron, ale pomyśl o wyzysku ludzi, którzy pracują cały dzień w fabryce za 1$. Stąd się biorą takie niskie ceny... :(

    Dodałam do obserwujących i zapraszam do mnie :D
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z tych samych fabryk ubrania trafiają do sieciówek, na wieszakach w H&M czy Mohito wiszą ubrania wyprodukowane w tych zakładach, w których płaci się pracownikom właśnie tego dolara dziennie :(

      Usuń
  4. Jeszcze nie spotkałam się z takim czymś, ale słyszałam o tym, że właśnie niektóre osoby tak miały.
    Zadziwiające...
    Co do zdjęć, to ślicznie się prezentujesz w płaszczu!
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz bardzo podoba mi się, lubię zamsz i taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz jesienią szczególnie uwielbiam mieć na sobie coś szarego ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten płaszcz! :) A co do sieciówek- sama prawda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlatego przestałam kupować w takich sklepach. Kiedy super dżinsy mogę kupić za 40 zł w sieciówkach dam 70-100 zł jak dla mnie bez sensu.
    Pozdrawiam kakamis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. od pewnego czasu przestałam zaglądać do sieciówek. Uważam, że marże są mocno zawyżane, a jakość niestety w żaden sposób nie odpowiada cenie. Nie lubię tzw. "dziadostwa" i jeśli już coś kupię to chcę w tym chodzić. Niestety większość ubrań nadaje się po jednym praniu do kosza. Dlatego też założyłam własny sklep, w którym odzież pochodzi od polskich producentów. Dbam o jakość a nie ilość. Do sieciówek zaglądam jedynie podczas wyprzedaży, gdy ceny w miarę odpowiadają jakości oferowanego towaru. Poza okresem "sale" wolę ubierać się w zwykłych, niefirmowych sklepach. Jakość niejednokrotnie dużo lepsza a ceny niższe :)
    wyglądasz bardzo ładnie, płaszczyk super :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi,
    danke für deinen Besuch auf meinem Blog!
    Cooles Outfit und ganz tolle Bilder!
    Lg. Christine

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz. Stylizacja jest przepiękna. Promieniejesz! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, jestem pod wrażeniem! <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. co masz na ustach?:) swietny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia