Get ready- New Year's Eve 2k16! | Get inspired with StyleWe.com!

środa, 14 grudnia 2016

Hej Kochani, dawno mnie tu nie było, ale miałam naprawdę zwariowany czas! Co najważniejsze, udało mi się zdać egzamin na prawo jazdy, więc polskie drogi zyskały nowego pirata, haha :) No i ogromnym krokiem zbliżają się moje 18. urodziny- już w poniedziałek stanę się pełnoletnia! Bardzo tego nie chcę, nie mam pojęcia, kiedy ten czas zleciał.. Najchętniej na zawsze pozostałabym siedemnastolatką :) Mam nadzieję, że moja impreza urodzinowa trochę osłodzi mi to wejście w dorosłość!
Skoro o imprezach mowa, to trzeba też pamiętać, że już niedługo jedna z najważniejszych nocy w ciągu roku- Sylwester! Macie już plany? Ja w tym roku wyjątkowo nie mam, ale liczę na to, że jednak nie spędzę go w towarzystwie polsatu i paczki laysów :) Dzisiaj mam dla Was trzy sukienki- propozycje na tę wyjątkową noc :)



sukienka Shein klik




sukienka Sammydress klik


sukienka Shein klik

For more New Year's Eve insiration make sure to check StyleWe. The shop offers amazing evening dresses in best quality! As you can see from the gowns I've chosen, I definately go for red & burgundy this season. What could possibly be more feminine than a long wine red dress? :)
If you're still not sure what to wear for this special night or simply want to know the latest trends in fashion visit http://blog.stylewe.com/. You can get tons of hip info there, including beauty and lifestyle topics! And if you're not so keen on reading, go to StylEw youtube. Now best reviews, beauty trics and fashion shows are just one click away! Get into the world of fashion!


Jesteście już przygotowani na Sylwestra? :)






24 komentarze:

  1. śliczne wszystkie 3 ale czarna skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kochana, gratuluję zdania egzaminu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kiedy można zdać egzamin na prawo jazdy przed ukonczeniem 18lat? Zmieniło sie prawo? Cos mnie ominelo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zdawać miesiąc przed ukończeniem 18., ale dokument zaczną wyrabiać dopiero w dniu urodzin :)

      Usuń
  4. Śliczne sukienki. Wyglądasz przepięknie. Ja również nie mam jeszcze konkretnych planów na sylwestra. :/

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czarna zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 sukienka jest cudowna :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego pomimo tego, że masz urodziny w poniedziałek :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta druga sukienka jest ciekawa.
    Ja mam zamiar iść z chłopakiem do jego znajomych, a oni jak zawsze pewnie będą grali w planszówki XD Także nawet nie mam zamiaru sukienki zakładać ;)
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarna według mnie najcudowniejsza! <3

    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ci! Ja też chciałabym już podejść do egzaminu na prawo jazdy i móc jeździć po całej Polsce!
    Trzecia stylizacja podoba mi się najbardziej, aż zrobiło mi się przykro, że w mojej szafie nie ma żadnej sukienki.

    Nowy post!
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzis poniedzialek wiec 100 lat!
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się we wszystkich sukienkach. Nie mogę się napatrzeć :)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne te sukienki... jednak uważam że jak dla kogoś w wieku 17 lat ta sukienka z wycięciem na nodze po udo jest lekko kiczowata

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje zdania prawka!
    Ja w tym roku pierwszy raz mam plany na sylwestra.
    Zapraszam https://shindyx.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. druga stylizacja według mnie jest najlepsza ;) styl glamour bardzo do Cb pasuje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta druga sukienka jest śliczna. ♥ Najlepszego! :*

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne propozycje :). Jesteś bardzo fotogeniczna. Pozdrawiam! Możesz poklikać tutaj ? Tutaj KLIK Dzięki ;* /Klaudia
    NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! wszystkie stylizacje zapierają dech w piersiach, a do tego ta Twoja figura!

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia