Jestem dorosła! DIY: 18th Birthday Party- zaproszenia

wtorek, 20 grudnia 2016

 Hej! Dziś melduję się w zupełnie odmienionej wersji :) Wczoraj mój świat obrócił się o 180 stopni! Obchodziłam swoje 18ste urodziny, a tym samym stałam się pełnoletnia! Oficjalnie jestem się już dorosłą kobietką, choć czasem mam wrażenie, że mentalnie zdecydowanie bliżej mi do 8-, a nie 18-latki!
Muszę Wam przyznać, że nie mam pojęcia, kiedy zleciało mi te 18 lat! Niby nic się nie zmienia, ale jednak jest to jakaś symboliczna granica, odcinająca dzieciństwo grubą kreską :) Uważam, że do tej pory moje życie było cudowne, bo wypełnione wspaniałymi ludźmi i przeżyciami, ale pełnoletność otwiera drzwi do jeszcze większych przygód! Jestem pewna, że niezależnie od tego, ile będę mieć lat, część mnie na zawsze pozostanie dzieckiem!
Wczorajszy dzień był dla mnie niesamowicie fajny :) Nawet nie spodziewałam się, że aż tyle osób poświęci chwilkę na napisanie mi cudownych, szczerych życzeń, które dodatkowo umiliły mi ten dzień!

 Shein klik sukienka

Swoje przyjęcie urodzinowe organizuję dokładnie za tydzień :) Jestem typową Zosią- samosią, dlatego postanowiłam maksymalnie je spersonalizować. W tym celu zaprojektowałam zaproszenia, które w 100% oddają moją obecną wizję, która chodzi mi po głowie :) Niestety w moim mieście nie udało mi się znaleźć drukarni, która tę moją wizję by zrealizowała. Na szczęście jednak z pomocą przyszła mi niezwykle utalentowana Iza z ArtBella, która tworzy cuda! Pomogła mi ubrać mój projekt w całość, a z efektu finalnego jestem niesamowicie zadowolona! Dodam tylko, że na imprezie będzie przewodzić złoto-czerń-biel, dlatego zaproszenia również utrzymane są w tym tonie :) Podobają się Wam? :)




46 komentarzy:

  1. dobre pomarańczowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację. Wkroczenie w dorosłość to nie lada wyzwanie, trzeba się mierzyć z wieloma nieprzychylnosciami losu czy podejmować ważne decyzje. Życie czasami pisze niemiłe scenariusze, ale trzeba pamiętać żeby cieszyć się z każdej przyjemnej chwili. Jak to mówią Carpe Diem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. KęKę listonosz

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkałem kiedyś Natalie na kręglach, mówiła że nie ma sobię równych

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zaproszenia. :) Oczywiście wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. stop lat ;) jeju kiedy to u mnie było ;) jakieś 6 lat temu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Skladalam juz zyczenia pod ostatnim postem ale jeszcze raz 100 lat!
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie składam zaległe 100 lat! :) a zaproszenia świetne, a Ty wyglądasz zjawiskowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Mam nadzieję, że dorosłość nie będzie taka straszna i przyniesie dla ciebie więcej pozytywów niż negatywów :) :*
    Śliczne zaproszenia :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tych negatywów nie było wcale, haha! :D Dziękuję :*

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zaproszenia, cudownie wyglądałaś :) no i spełnienia marzeń oraz samych radości w dorslym życiu :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zaproszenia, cudownie wyglądałaś :) no i spełnienia marzeń oraz samych radości w dorslym życiu :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zaproszenia, cudownie wyglądałaś :) no i spełnienia marzeń oraz samych radości w dorslym życiu :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ok znam to uczucie ja za 4 miesiące kończę 18 lat ;) także nie wiem kiedy to zlecialo. Już niedługo będę mogła robić tyle rzeczy chociaż również mentalnie bardziej ze mnie 8 latka

    Pozdrawiam. Wszystkiego najlepszego !

    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czas strasznie szybko pędzi. Ja nie robiłam 18. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja 18stkę kończę za rok i im bliżej, to bardziej jej nie chcę :o jestem wiecznym dzieciuchem i nie wyobrażam sobie nagle stać się osobą pełnoletnią haha
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo widzę że imprezę urodzinową robisz w dzień moich urodzin :) heheh Wszystkiego najlepszego :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam nie robiłam imprezy na 18 urodziny i wciąż się zastanawiam dlaczego :o
    http://gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! Te zaproszenia wyszły genialnie.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaproszenia wyglądają nieziemsko, zresztą tak jak ty! :D Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego kochana <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sto lat! Ja również kiedy obchodizlam 18 urodziny, zastanawiałam się, gdzie mi to tak zleciało :o
    A zaproszenia cudne! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! :) (spóźnione ale szczere).
    Zaproszenia są piękne .
    Wesołych Świąt :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham twojego bloga i jaką osobą jesteś! Wesołych świąt! Sto lat!
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego! :) Też w tym roku weszłam w dorosłość, ale generalnie nic się nie zmieniło:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Wszystkiego NAjlepszego ja będe ochdzi za niecałe dwa lata haha jeszcze jestem tą "smarkulą"! Wesołych Świąt ^^
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego ! :* bardzo ładne zaproszenia i cudna sukienka :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zaproszenia! ;) Chętnie obejrzę jakąś krótką fotolerację z tego dnia :))
    Sto lat!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaproszenia wyszły naprawdę super, tak jak napisałaś wkroczenie w dorosłość wiąże się z wielką odpowiedzialnością, mimo wszystko czekam na to z niecierpliwością :)

    Obserwuje!!

    Zapraszam do mnie (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego! Bardzo ładne, minimalistyczne zaproszenia ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sukienka i ślicznie w niej wyglądasz <3

    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/merry-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia! <3 Świetne zaproszenia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego. Piękne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękne zaproszenia
    Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego ;)

    https://kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz! Ja na swoją 18 też miałam podobne zaproszenia :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    W najnowszym poście relacja ze spotkania blogerek :)
    spiked-soul.blogspot.com

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego Najlepszego ! Zaproszenia są świetne :)

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego co najlepsze! :)
    Zaproszenia cudowne, sama chciałabym takie dostać :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Spóźnionego Wszystkiego Najlepszego! :D
    Wspaniałe zdjęcia :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne zaproszenia taki eleganckie i z klasą ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia