Moje magiczne Święta!

poniedziałek, 26 grudnia 2016

 
Hej Kochani! Wielu z nas cały rok czeka na tę parę magicznych, świątecznych chwil- ja zdecydowanie zaliczam się do tego grona. Boże Narodzenie to dla mnie wyjątkowy czas, kiedy mogę w pełni nacieszyć się bliskimi i miłością, którą dzielimy. Kocham te pięknie migoczące światełka i zapach świeżo upieczonych pierniczków; uwielbiam widok przystrojonej choinki i smak dwunastu potraw, ale to właśnie miłość czyni te święta tak magicznymi! Mam nadzieję, że w wirze przygotowań i gorączkowych zakupów na ostatnią chwilę i Wy nie zapomnieliście o tym, co najważniejsze.

Jutro jest ważny dla mnie dzień- moja osiemnastkowa impreza :) Trzymajcie kciuki, aby wszystko się udało!



 Za co Wy kochacie Święta? A może nie podzielacie mojego entuzjazmu i za nimi nie przepadacie? Chętnie poczytam Wasze opinie! Buziaki :)

28 komentarzy:

  1. Hej kochana. Dla mnie Święta to wspaniały czas radości. Uwielbiam spotkania z rodziną, kiedy to wszyscy zapominamy o problemach i wspólnie się radujemy, śpiewamy kolędy przy wigilijnym stole, dzielimy się opłatkiem składając przy tym najszczersze życzenia, czy dajemy sobie prezenty. Uwielbiam Święta i podzielam Twój entuzjazm.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, ż ebędziesz świetnie bawić się na swojej imprezie, wszystkiego co najlepsze kochana! :*
    Piękni razem wyglądacie ♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również kocham święta! <3
    Może nie czuję już takiego entuzjazmu jak z 5 lat temu, ale uwielbiam czas wolny od wszelkich obowiązków. Taki stop od wszystkiego i zajęcie się bliskimi :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak święta to wspaniały czas. Mam nadzieje, że twoja impreza będzie udana :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że będziesz się świetnie bawić ;3
    majuskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia mają mega świąteczny klimat a wy super razem wyglądacie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! magiczne zdjęcia :) ...i ten sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjecia!
    Swieta to cudowny czas, szkoda ze sie skonczyly...
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjecia ahh:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, rewelacyjnie oddałaś klimat! Jestem absolutnie zauroczona- obserwuję! :)
    mavselina-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta to czas rodzinny :) udanej osiemnastki :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak słodko! Widać, że jesteście razem bardzo szczęśliwi ;) Mam nadzieję, że impreza była niezapomniana ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia ! :)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  14. Na zdjeciach widac ze mega sie kochacie az wam zazdroszcze! <3 Twoj sweterek jest mega przeuroczy!
    Wszystkiego najlepszego kochana zarowno ze wzgledu na 18 urodziny jak i nadchodzacy nowy rok <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuć szczeście na odległoś lat świtlnych ♥
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż się miło zrobiło patrząc na takie zdjęcia. Ja już mam niestety obojętny stosunek do świąt.. :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jednak odnajdziesz jeszcze tę magię :)

      Usuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia