Czy da się oszczędzać pieniądze i podróżować za grosze?!

piątek, 13 stycznia 2017


Hej!
Dzisiaj z czystym sumieniem mogę określić siebie jako 'oszczędną', choć nie zawsze tak było! Kiedyś pieniądz się mnie po prostu nie trzymał, gdy tylko jakaś ilość gotówki wpadła mi do kieszeni (zazwyczaj po urodzinach :D) od razu rozpoczynałam szał zakupów! Wydawałam, jak leci i to na rzeczy, których oczywiście nawet nie potrzebowałam. Teraz moje podejście diametralnie się zmieniło! Dlaczego więc nigdy nie doprowadziłabym 'wyczyszczenia' konta, podczas gdy znaczna część moich rówieśników kupuje wszystko na potęgę?
Szacunku do pieniądza z pewnością nauczyła mnie praca wakacyjna- dlatego jest to super opcja na spędzenie części lata. Gdy widzisz, ile czasu i często wysiłku potrzeba, aby zarobić na nowe super najki, potem patrzysz na nie zupełnie inaczej i zupełnie inaczej  o nie dbasz! Teraz jednak jest środek roku szkolnego, więc na pracę sezonową przyjdzie jeszcze czas :)
Jeśli nie umiesz kontrolować swoich wydatków lub po prostu chcesz poznać moje 2 sprawdzone sposoby na oszczędzanie pieniędzy, zapraszam do dalszego czytania!


Przede wszystkim staram się planować większe wydatki z wyprzedzeniem. Gdy mam jasno określony cel- czyli co chcę kupić i ile to kosztuje, zdecydowanie łatwiej jest mi uzbierać na to pieniądze. Za każdym razem, gdy już jestem o krok do wydania pieniędzy na coś zupełnie mi zbędnego przypominam sobie, że ten zakup oddali mnie od kupienia wymarzonej rzeczy.
Obecnie moim zakupowym celem jest nowy obiektyw- jest to dla mnie niezbędna rzecz, bym mogła dalej się rozwijać. Pieniądze na niego odkładałam przez pewien czas, dzięki czemu niedługo, zaraz po spadku kursu dolara, na pewno będę go miała :)


Zawsze, gdy planuję coś kupić, sprawdzam przeróżne strony z rabatami, np. picodi, albo dowiaduję się o najnowszych promocjach bezpośrednio ze stron sklepów. Często też wstukuję w google rzecz lub usługę z dopiskiem 'kod rabatowy'. Naprawdę rzadko, a praktycznie nigdy, zdarza się, abym kupiła coś za 100% ceny, dzięki czemu bardzo dużo na tym oszczędzam!
Jeśli lubicie podróżować, ale tak jak ja nie lubicie wyrzucać pieniędzy w błoto, to z chęcią podzielę się z Wami kilkoma stronami, dzięki którym stanie się to naprawdę tanie! Ja w ferie, dzięki różnym kodom, rabatom i negocjacjom, jadę w piękne miejsce za jedyne 260zł (przejazd+nocleg). Da się? Da się!
Strony, z których notorycznie korzystam:
1. https://www.wakacyjnipiraci.pl/
2. http://mlecznepodroze.onet.pl/
3. http://www.fly4free.pl/
4. www.airbnb.pl/c/natalias5363  jeśli zarejestrujecie się z tego linku, dostaniecie 85zł na pierwszą                                                           podróż w gratisie!


 

Zdjęcia wykonał mój Najsłodszy Chłopak <3


Mam nadzieję, że ten wpis był dla Was choć trochę przydatny!
A Wy jesteście rozrzutni czy raczej staracie się być oszczędni? Jakie są Wasze sposoby? Chętnie poczytam! Buziaki :)



36 komentarzy:

  1. Hej kochana. Dziękuję za cenne rady, z ktorych chętnie skorzystam. Życzę miło spędzonego czasu na wyjeździe.
    Pozdrawiam ��.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróże to najlepszy sposób na wydawanie pieniędzy i zawsze motywuje mnie do dodatkowej pracy i do oszczędzania. Choć zeszły rok był podróżniczo tak dobry, że teraz trzeba przystopować. I też przydałby mi się nowy obiektyw. Nie jeden...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wpis jest dla mnie stworzony ! Mam problem z o szczedzaniem bardzo i muszę to zmienić. Dziękuję za rady !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha cieszę się, że Ci się przydał :)

      Usuń
  4. Obłędna torebka! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna furka a i dziewczyna niczego sobie😉 Pozdrawiam cieplutko 😝

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zupełnie nie umiem oszczędzać, może jakas praca by mnie tego nauczyła :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, polecam pracę wakacyjną, dużo można się dzięki niej nauczyć :)

      Usuń
  7. Ja szczerze mówiąc nie wiem jak siebie określić, ponieważ zazwyczaj szkoda mi pieniędzy i kupuję z głową, ale mimo tego jakoś szybko mi zazwyczaj ubywa hahaha :)

    Przepiękna kurtka<3

    weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no to faktycznie jest problem z definicją :D Dziękuję!

      Usuń
  8. Ale jesteś śliczna, jeju! *_*
    poza tym przydatny mega post :D
    ♥♥♥ http://donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam na nowego posta, gdzie przedstawiam kilka perełek idealnych na zimę i opowiadam o nowym blogu ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem mistrzem oszczędzania! :D Też kiedyś nie byłam, ale całe szczęście nauczyłam się... Do oszczędzania motywują mnie właśnie podróże. :) Wolę gdzieś jechać, coś zobaczyć, niż mieć najmodniejszy sweter. Kolejny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo! Na podróże nigdy nie szkoda kasy :D

      Usuń
  10. Niestety nie umiem oszczędzać pieniędzy, jednak teraz muszę się nauczyć bo jeśli wydam na pierdoły to nie spełnię swoich dwóch małych marzeń :)
    Przydatne rady :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Od kiedy mieszkam na swoim ciężko jest mi zaoszczędzić parę groszy na to co chciałabym kupić, zawsze nieplanowane wydatki biją w górę. Uwielbiam podróżować dlatego skorzystam z tej strony:)
    Wyglądasz fantastycznie, a nowy obiektyw na pewno pozwoli się Tobie bardzo dobrze rozwinąć :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że strony Ci się przydadzą :)

      Usuń
  12. Ja osobiście odkąd pamiętam byłam strasznie oszczędna dzięki czemu mogłam sobie pozwolić na wiele wyjazdów i koncertów na których byłam. ;) Śliczne zdjęcia!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także wolę podróżować i trochę przyoszczędzić na codziennych wydatkach :)

      Usuń
  13. Ja jestem kompletną zakupoholiczką :(
    dzięki chłopakowi daje radę !
    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz piękne włosy, zawsze takie chciałam mieć :) Fajny odcień szminki/pomadki.

    Pozdrawiam ! Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, choć nie pogardziłabym gęstszymi włosami :D

      Usuń
  15. Jeśli chodzi o mnie to raczej nie mam problemu z oszczędzaniem i organizacją pieniędzy, owszem czasem mam napady, ze kupie coś niepotrzebnego ale jak większość kobiet
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. ja moze i jestem oszczędna ale tylko trochę :D

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam top samo, praca wakacyjna nauczyła mnie szacunku do pieniądza!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie cudne zdjęcia, woooo! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. stylizacja świetna! widać, że jesteś bardzo pozytywną osobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolejna świetna czapka! :)
    OBSERWUWJE ( ;

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia