The sky is a shade of winter!

wtorek, 17 stycznia 2017


Hej! Chyba nie mogłabym sobie wymarzyć lepszej scenerii za oknem niż wszystko przykryte białym miękkim puchem. Kocham śnieg i tę jego magiczną moc do zamieniania rzeczywistości w obraz rodem wyjęty z pocztówki! Już ładnych kilka lat wstecz się nie zdarzało, by śnieg padał w ferie, natomiast ten rok przyniósł pozytywne zaskoczenie :) Tak, mam już ferie i jak wszystko, co dobre, przemykają mi one sama nie wiem kiedy! W kolejnym tygodniu wyjeżdżam, więc ten tydzień miałam poświęcić na powtórki do matury i przygotowania do olimpiad. Na razie idzie mi po japońsku- jako tako. Jest to częściowo spowodowane faktem wzmożonych poszukiwań tej jednej jedynej sukienki na moją studniówkę. Na szczęście wybranka już do mnie idzie a i dodatki są także w drodze, więc teraz będę miała szansę skupić się na priorytetach :) Trzymajcie kciuki, aby mi się udało!

Zdjęcia powstały zupełnie na spontanie, dosłownie w minutę, bo było tak pięknie na dworku, że nie mogłam tego nie wykorzystać! A że zapadł już zmierzch, jak wracałam do domu, to musiałam działać szybko :)




















33 komentarze:

  1. Zdjęcia super! Koniecznie pokaż sukienkę, którą będziesz miała na studniówce :)

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zrobię post lub nagram filmik w stylu "get ready with me.." <3

      Usuń
  2. To prawda sceneria idealna do zdjęć :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! Zdjęcia cudowne! No po prostu boskie, nigdy nie widziałam śliczniejszych fotek. Sceneria boska, cała styluzacja także. A ty... Ty wyglądasz pięknie. Co powiesz na wspólną obserwacje? Daj znać u mnie. Pozdrawiam kochana :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne miejsce na zdjęcia, sesja zimowa wręcz cudowna. Piękny masz uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia i śliczny kolor szminki :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny uśmiech :) I piękne zdjęcia, najlepsze zawsze wychodzą na spontanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia sa cudowne :3 czasami tak jest ze wszystko co dobre powstaje na spotkanie ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz naprawdę piękny uśmiech, a zdjęcia są niezwykle klimatyczne!

    Pozdrawiam ! Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny blog, cudowne zdjęcia! uwielbiam takie czapki ( ;
    obserwuje i jeśli spodoba Ci się mój blogliczę na rewanż: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pozytywne zdjęcia! Patrząc na Ciebie buzia sama się śmieje :D

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne zdjęcia i do tego uroczy uśmiech ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    aminique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie , ze masz ferie ja za swoimi musze poczekać ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia!
    Jestem ciekawa jaką sukienkę wybrałaś :)
    Chciałabym już ferie, no ale cóż musze poczekać jeszcze 3 tyogdnie.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega pozytywne zdjęcia przez co przyjemnie się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne zdjęcia! Zostaje na dłużej :)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia!

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię śnieg ale raczej jak oglądam go z domu siedząc przy grzejniki i pijąc kawę . Piękne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia, świetnie piszesz ;)
    Less&Tini

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiekne zdjęcia, bardzo fajna narzutka!*-*
    Zapraszam:) http://shikatemeku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki! A zdjecia nie wygladaja jak robione na spontanie, sa sliczne!

    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia