W Nowym Roku zaczynam nowe życie!

poniedziałek, 2 stycznia 2017


 "W Nowym Roku zacznę nowe życie!" Ile razy zdarzyło Wam się wypowiedzieć  podobne zdanie? Mnie co najmniej kilka! Na początku stycznia odstawiamy słodkości, kupujemy karnet na siłownię i po raz kolejny, jak co roku, obiecujemy sobie wytrwać w naszych postanowieniach. Niech podniosą rękę do góry osoby, którym w tych noworocznych obietnicach udało się wytrwać aż do grudnia! :)
Myślę, że niewiele rąk w górze zobaczymy.

Gdy ktoś pyta mnie o moje postanowienia, wzruszam ramionami. 1 stycznia może stanowić jakiś symbol, ale czy naprawdę potrzebujemy nowego roku, by zacząć zmianę na lepsze? Ja uważam, że każdy dzień to idealna okazji, by sięgnąć po swoje marzenia i cele!
Pod presją tych obciążających postanowień, warto pamiętać o tym, co naprawdę daje nam szczęście :) Ja czuję się szczęśliwa np. teraz, gdy pisze ten post oraz gdy widzę, jak spotyka się z pozytywnym oddźwiękiem! Jara mnie cała ta zabawa w social media, dlatego nieustannie będę dążyć do tego, by prezentowana tutaj (i nie tylko, już niedługo ujrzycie mnie na youtubie!) treść była jak najlepsza!



2016 to był piękny rok! Mam nadzieję, że pożegnaliście go fantastycznie i z impetem wkroczycie w 2017!

Wierzycie w postanowienia noworoczne? Zrobiliście sobie swoją listę must-do?! :*


27 komentarzy:

  1. Uważam tak jak Ty, nie trzeba nowego roku aby wprowadzić zmiany w życie. Fajne zdjęcia :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio przeczytałam, że zapisanie danego celu na papierze to już połowa sukcesu, chyba muszę się zmobilizować i stworzyć listę celów. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz :) najważniejsze by z niczym nie zwlekać, niezależnie od tego, czy mamy nowy czy stary rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz kompletna rację. Wiele osób tylko czeka na nowy rok aby zmienić coś w swoim życiu, kiedy tak naprawdę może zrobić to nawet dziś. Osobiście nie wierzę w żadne noworoczne postanowienia, uważam to za głupotę. Zdjęcia jak zwykle bomba.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego ja nigdy nie tworzę sobie noworocznych postanowień, tylko swoje plany realizuję od razu ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. flajny blogasek

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nowy rok rozpoczął się zmianą pracy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna bluzka! Działaj, zmiany na pewno wyjdą na lepsze :D Super prowadzisz bloga. Obserwuję!
    Zapraszam do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiany są potrzebne :) Oby udało się wytrwać w postanowieniach :* Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy filmik? Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wierzę w tu i teraz i na tym się skupiam w tym roku :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam swoją listę planów na ten rok. Mam nadzieje, że się spełnią. Będę robić wszystko, żeby tak było. Fajne zdjęcia ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz święta racje. Po co zwlekać z celami i czekać aż nowy rok nadejdzie skoro możemy do nich dążyć już w tej chwili.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja i zdjęcia, ja nie robię planów na nowy rok, jak chce zmian podejmuje je w danym momencie, tak też zaczęło się u mnie z pielęgnacją i dzięki temu w końcu przestaje się wstydzić mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udaje Ci się realizować cele!

      Usuń
  17. Co roku miałam jakieś postanowienia. Ale w 2017 staram się dążyć do celów jednak nie wyznaczać sobie zbyt dużo. Masz racje. Swoje życie można zmienić od zawsze, nie tylko od 1 stycznia.
    Śliczne zdjęcia, pozdrawiam!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy do tej pory nie miałam postanowień. Moje myślenie było bardzo podobne do tego co wyżej napisałaś, jednak w tym roku zmotywowała mnie przyjaciółka i takie postanowienia napisałyśmy razem. Co z tego wyjdzie? Nie mam pojęcia, czas pokaże! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, aby wszystko wyszło! :)

      Usuń
  19. Zgadzam się z tobą w 100%! Ja w tym roku zastrajkowałam i nie robię żadnych postanowień noworocznych.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. skąd spódniczka?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia