Cel: Matura!

niedziela, 5 marca 2017


Sporo czasu mnie tu nie było, bo zeszły tydzień w całości przeminął mi na przygotowaniach do olimpiady. Weekend pozwolił mi jednak zregenerować siły, a ta cudna wiosenna pogoda sprawia, że endorfiny latają w powietrzu jak szalone :) Jestem niesamowicie zadowolona, że słońce tak wcześnie się rozgościło i zdaje się, że zostanie z nami już na dobre! Taka aura sprawia, że mam więcej energii i przede wszystkim chęci, by zacząć tak na poważnie pomyśleć o przygotowaniach do matury. Nie mam pojęcia, kiedy ten czas zleciał ale fakt pozostaje faktem- do egzaminu pozostało maturzystom już tylko kilkadziesiąt dni!  

  "Nie mam pojęcia, kiedy ten czas zleciał ale fakt pozostaje faktem- do egzaminu pozostało maturzystom już tylko kilkadziesiąt dni!"

Czy w ten czas można nadrobić trzy lata? Z pewnością warto spróbować i przyłożyć się do nauki, w końcu wyniki będą determinowały przyszłą ścieżkę kariery większości osób! Od czego zacząć?






Repetytoria
Mnogość podręczników i repetytoriów jest imponująca i z pewnością każdy maturzysta będzie mógł wybrać odpowiednie dla siebie wydanie. Dzięki temu najważniejsze informacje będą w jednym miejscu i będziemy mieć 'kręgosłup' naszej maturalnej powtórki. W repetytoriach często są również zawarte typowo techniczne wskazówki więc warto z nich korzystać :) 



Rozłożenie materiału
Organizacja nauki odgrywa kluczową rolę, szczególnie teraz, gdy do finalnego egzaminu pozostało już tak niewiele. Warto jak najszybciej zacząć powtarzać, by nie obudzić się tydzień przed maturą ze stosem materiału do nadrobienia.
Wyznaczenie priorytetów
Ważne jest, by maksimum uwagi poświęcić najważniejszym przedmiotom, które później będą liczyły się przy rekrutacji. Jeśli chodzi o mnie, to moja ponadprzeciętna ambicja (przekleństwo!) nie pozwala odpuścić nawet tych niepunktowanych przedmiotów. Na szczęście nad przedmiotami, które zdaję na podstawowym poziomie nie muszę już długo siedzieć, bo wynik z próbnych matur mnie satysfakcjonuje. Przede mną jednak jeszcze długa droga do osiągnięcia zadowalających mnie wyników z egzaminów rozszerzonych :)















klik bluza
klik snapback
klik okulary
klik Virgin Hair




24 komentarze:

  1. można spytać z czego zdajesz rozszerzenia? I z jakiego przedmiotu ta olimpiada? :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zdaję dwa języki (jeden na podstawie, drugi na rozszerzeniu), matematykę oraz geografię. Olimpiada była z przedsiębiorczości ;) Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Ale świetne zdjęcia <3 A co do matury - ja mam jeszcze czas, ale już teraz kupuję repetytoria. Wszystko jest dobrze opisane i w jednym miejscu. O wiele lepiej mi się z tego korzysta :) pozdrawiam
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się już doczekać prawdziwej wiosny! Mnie matura czeka za rok, ale już zaczynam się stresować ;/

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie pamietam kiedy ja zdawałam maturę ... Po niej czas tak szybko leci :/ kochana powodzenia w nauce 💖 wykorzystaj na maxa ten czas :) po niej będziesz mieć duuużo wolnego :) zasłużony wypoczynek wynagrodzi Ci te całe dnie nauki 🙃

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na maturze. Gratulację występu w olimpiadzie. Super podejście do nauki na pewno ci się uda zdać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede mną dopiero egzamin gimnazjalny, jednak Mam nadzieje, ze świetnie napiszesz maturę! Życzę miłej nauki :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale wiem o czym mówisz, ponieważ też jestem tegoroczną maturzystką..

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też w tym roku matura niestety : ( śliczne zdjęcia :*

    Less&Tini

    OdpowiedzUsuń
  9. ufff ja do matury mam jeszcze 2 lata, chociaz wiem jak to szybko minie, w koncu nie dawno pisalam egazmin gimnazjalny ;p
    co do zdjec- masz przepieknie zarysowane kosci policzkowe! zazdroszcze urody <3


    co powiesz na wspólną obserwację? ja już obserwuję <3 http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem już dłuuugo po maturze, ale pamiętam ten stresik! Piękne masz okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem już po maturze, na całe szczęście...:) Powodzenia! Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. gdybym była w lo własnie tez przygotowywałabym się do matury. Jak to strasznie szybko zleciało. Dopiero byliśmy dziećmi

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja moja maturę zdawałam 8 lat temu a pamiętam jakby to było wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej do matury to jeszcze trochę mam czasu super zdjęcia.
    Super wyglądasz :)
    ~ Obserwuję ~
    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥
    Robię konkurs może weźmiesz udział ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful photo, Dear!

    I will be glad to friendships with blogs ♥ Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja do matury mam jeszcze trzy lata :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja do matury mam jeszcze rok więc może da się coś nadrobić :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki, żeby matura poszła Ci bardzo dobrze! :)
    Zdjęcia cudowne, bardzo mi się podobają :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. What a cute outfit! I really like this sunglasses!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Mała wiosna, a Ty...BACH!! - wiosenny outfit. I mniej więcej o to chodzi, tzn. wg. mnie:) Pozdrawiam i trzymam za Ciebie i Twoją ciężką pracę kciuki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia