Haul zakupowy wiosna-lato 2017

sobota, 11 marca 2017











Hej! W ostatnim czasie często do moich drzwi pukał kurier, niosący kilka dużych gabarytowo paczek. Często mam tak, że sama nie pamiętam, co zamawiałam dlatego każda przesyłka jest dla mnie swojego rodzaju niespodzianką, a ja kocham niespodzianki! W tym poście mam Wam do pokazania sporo naprawdę fajnych rzeczy, które otrzymałam od kilku firm. Kiedyś moje zamówienia z chińskich stron były często niewypałem, natomiast teraz już mniej więcej wiem, co zamawiać, aby jakość była satysfakcjonująca. Zawartości paczek bardzo przypadły mi do gustu i jeśli chcecie wiedzieć, co tym razem zamówiłam, zapraszam do oglądania zdjęć :) 

                                                                                                                                                                                                                        
    


Paski, które możemy już regularnie obserwować w kolekcjach  wiosna-lato, również i w tym roku znalazły swoje miejsce w SS17. Ja wybrałam cienkie, pionowe paski w klasycznej kombinacji czerni z bielą. Krój koszulowy dodaje elegancji ale lekkość formy sprawia, że ten element garderoby z pewnością będzie przeze mnie wielokrotnie wykorzystywany w wiosennych casualowych stylizacjach. 


  Koszula klik






Zakochałam się w połączeniu hatfu i pasiastych koszul, czyli w dwóch mocnych trendach nadchodzącej wiosny. Całą stylizację możesz zobaczyć w poście tu. 




Kolejna rzecz, jaką zamówiłam, to dżinsowa kurtka z przetarciami i niezwykle efektownym tyłem. To właśnie on sprawił, że ta kurtka wylądowała w moim koszyku. Jest świetna jakościowo ale nie do końca podoba mi się, jak na mnie leży. Z tego powodu kurteczka pewnie niedługo znajdzie nową właścicielkę, a ja wciąż będę poszukiwać tej idealnej :)


dżinsowa kurtka klik

 








P
o raz kolejny powracamy to motywu pasków. Tym razem jest to bluzka typowo na lato, podkreślająca duży atut kobiety, jakim są ramiona. Jest wykonana z lekkiego, przewiewnego materiału, dlatego z pewnością idealnie sprawdzi się na upały. Kosztowała naprawdę niewiele, tak więc jeśli tak jak ja jesteście fankami odsłoniętych ramion i pasków, warto ją zamówić i mieć w swojej szafie :)

bluzka odsłaniająca ramiona klik









Czas na akcesoria! Pierwszym dodatkiem jest nieoczywisty pasek, który zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia. Długo go szukałam, ale z pomocą przyszedł niezastąpiony sklep- Rosegal. Dodaje charakteru prostej stylizacji, ale tego typu pasek ma jedną wadę. Niestety nie da się go przełożyć przez szlufki, przez co często, gdy jesteśmy w ruchu, pasek podnosi się do góry i trzeba go nieustannie poprawiać. Dbałość jego wykonania rekompensuje jednak tę drobną niedogodność.

pasek klik









Bardzo lubię ozdoby do włosów, choć sama rzadko je noszę. Kiedyś codziennie zakładałam opaski czy ozdobne spinki, natomiast teraz najczęściej noszę włosy luźno rozpuszczone lub zawiązane w koński ogon. Tego typu ozdoby sprawdzają się jednak do zdjęć i dodają stylizacji bardzo ładnego, dziewczęcego charakteru.

ozdoba do włosów klik

Virgin Hair klik





 Na codzień zakładam delikatne kolczyki, choć w swojej małej kolekcji mam kilka bardzo ozdobnych par. Te zamówiłam z myślą o studniówce, jeszcze zanim wybrałam sukienkę i dodatki, w ostateczności jednak nie pasowały one do mojej wizji. Są dosyć ciężkie, ale tak piękne, że mam nadzieję mieć kiedyś okazję je założyć :)

kolczyki klik
 



Co prawda mam mnóstwo pierścionków a i tak ich nie noszę, ale coś podkusiło mnie, bym zamówiła kolejny zestaw. Te z linku są bardzo przeciętnej jakości, ale można się tego spodziewać po cenie. Farbują mi palce na szaro, dlatego założyłam je tylko do zdjęć.

zestaw pierścionków klik
Moje oczko w głowie, jeśli chodzi o stroje kąpielowe! Bikini jest bajeczne, ma idealne połączenie moich ulubionych pastelowych kolorów a perełki dodatkowo dodają mu dziewczęcego uroku! Choć noszę rozmiar S, nauczona doświadczeniem do koszyka dodałam strój w rozmiarze M i to był bardzo trafny wybór. Dół bikini ma wysoki stan i fajnie modeluje figurę, natomiast góra jest przepiękna! Już nie mogę się doczekać wakacji                bikini klik

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             To już wszystkie nowości, których jeszcze nie pokazywałam na blogu :) Powoli przekształcam moją zimową szafę we wiosenno-letnią i z utęsknieniem wyczekuję wiosennego słoneczka! :)

Macie swoje must-have na nadchodzący sezon?
























32 komentarze:

  1. Ale świetne zamówienia!
    Bardzo ładna ta bluzka bez ramiączek :) Ja również kocham niespodzianki, jednak przez internet zamawiam raczej rzadko.
    Miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! Piękne pasiaste rzeczy! A strój mam identyczny i bardzo go lubię, choć nie miałam go jeszcze na sobie ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy! Piękne pasiaste rzeczy! A strój mam identyczny i bardzo go lubię, choć nie miałam go jeszcze na sobie ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow,ta koszula jest naprawdę genialna
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jest rewelacyjna, zakochałam się <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/z-czym-wiaze-sie-bycie-blogeremblogerka.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciuszki! Ten strój faktycznie jest bajeczny <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna aplikacja na kurtce;) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz:D
    Też często tak miałam, że nie pamiętałam co zamawiałam :D
    Koszula sliczna <3

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zamówienia, najbardziej podoba mi się twoje bikini.
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka bardzo podoba mi się ! piękny kolor pomadki

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne rzeczy! :) Przesłodki ten strój kąpielowy! :)
    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zamówienie , zastanawiałam się nad tym bikini w rzeczywistości również jest piękny <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje must have to właśnie kilka koszul, kurtka dżinsowa i bomberka :)
    Jejku, świetne rzeczy zamówiłaś, wszystko mi się podoba :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś piękną kobietą , dlatego Twoje zdjęcia oglądam z wielką przyjemnością <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I bardzo ładnie prowokujesz, zmieniasz, ewoluujesz. Twój blog zyskuje, a Ty sama jesteś najlepsza, tylko nie schodź z tej drogi;) Krok naprzód, zwolnij, krok naprzód. Rytm właściwy to taki, który spowoduje, że obserwujący Cię będą mieć efekty zaskoczenia, stagnacji, ale będziesz nieprzewildywalna:) Choć, wiesz, ja to się właściwie nie znam na prowadzeniu bloga:) Cieszę się, że zmieniasz tło, cieszę się, że wychodzisz z ram, które (może) sobie zbudowałaś i tak poprostu się cieszę bo pozytywnie nastawiony jestem:)Ja czekam...w napięciu;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście z tymi ich ciuchami, roznie bywa, też na początku wiele razy przejechalam się, ale teraz i ja wiem, na co zwracać uwagę i co wybierać, by być zadowolonym :)

    Bardzo podoba mi się pierwsza bluza, katana i bikini- super ! <3


    22,99$, 28,99$, 5,72$, 8,07$, 3,84$, 2,81$, 1,46$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. koszule są prześliczne ! jak widać zakupki udane :)
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsza koszula jest idealna

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przejrzałam Chyba z 10 Postów na Twoim blogu. ŚWIETNY BLOG! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉


    Jakbyś miała czas to zapraszam rownież do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne rzeczy, a w stroju kąpielowym zakochałam się już jakiś czas temu, klik, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz prześliczny uśmiech!

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  22. ❤️❤️❤️❤️❤️ Pozdro z USA ��

    OdpowiedzUsuń
  23. cudna ta kurteczka jeansowa <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam paski! Więc jestem zakochana w kokszulach :D Kurtka jeansowa też bardzo mi się podoba, no i ten strój kąpielowy <3 Niczym Arielka :D Widziałam go już chyba na zaful i wahałam się, czy go nie zamówić :D paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! Ale świetne rzeczy :)
    Zapraszam na mój blog- dopiero zaczynam: http://suzilife1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I like the blouse with the pockets. So elegant. I would wear it definitely! :)

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia