The Lullaby of Spring

czwartek, 16 marca 2017




Hej kochani! Nareszcie w
powietrzu czuć tę upragnioną i chyba przez każdego wyczekiwaną wiosnę! Gdy jem śniadanie, coraz częściej słyszę śpiew ptaków za oknem, co jest chyba jednym z najprzyjemniejszych oznaków wiosny! :)

No właśnie, za oknem cudowny świergot ptaków, na twarz padają mi promienie ciepłego słońca, a jednak nie codziennie mam mnóstwo energii i zapału. Chyba stałam się ofiarą przesilenia wiosennego! Jedni są wrażliwi na zmiany ciśnienia, inni- na temperatury, a mój organizm odczuwalnie przechodzi przesilenia jesienne i wiosenne. To nie oznacza jednak, że pozwalam sobie na przesypianie całych dni i porzucanie obowiązków :) Jeśli chcecie wiedzieć, jak staram się radzić sobie ze skutkami przesilenia, zapraszam do czytania!
Mój niezawodny sposób, to przede wszystkim ruch na świeżym powietrzu. Duuuużo ruchu na świeżym powietrzu! Odkąd mam prawo jazdy, do szkoły i po mieście najczęściej jeżdżę samochodem ze względu na nieustanny brak czasu, który towarzyszy mi w tygodniu (matury<3). Jednak w weekendy, szczególnie takie ciepłe i słoneczne, uwielbiam przesiąść się na rower czy moje ukochane rolki! Gdy trochę rozruszam moje stare kości, od razu czuję się pełna energii!


Gdy mój organizm przechodzi przesilenie jesienne/wiosenne, lubię dać mu trochę odpocząć.

Na codzień robię sto
 rzeczy na minutę, jednak
 w tym okresie 
staram się trochę zwolnić.

Urządzam sobie popołudniowe krótkie drzemki, aby nabrać trochę sił i po prostu się wyciszyć. Dzielę też obowiązki na absolutne priorytety i te, których zaniechanie nie będzie skutkować końcem świata! :)




W tym okresie staram się również racjonalnie odżywiać :) Nigdy nie byłam na żadnej diecie i o ile mój metabolizm nie pójdzie na emeryturę, nie zamierzam żadnej diety podejmować. To nie znaczy jednak, że jem masę fast-foodów i śmieciowego żarcia! Często w weekendy pozwalam sobie zjeść coś niezdrowego, ale w tygodniu jem mnóstwo owoców i warzyw. Codziennie do szkoły zabieram pokrojone owoce, a moje kanapki, ze względu na warzywa, mogą konkurować w kategorii najbardziej kolorowego jedzenia :D







Podczas robienia zdjęć, wiatr wiał jak szalony, co widać na załączonym obrazku :D






Mam na sobie:

wiązane body klik
ramoneska SheIn
trampki Converse
kabaretki lokalny sklep


W poprzednim poście (haul zakupowy-klik) zapomniałam wspomnieć o cudownym komplecie bielizny, który można dostać tu. Jest niezwykle kobiecy i świetny gatunkowo!



PS Dzisiaj nawiązałam współpracę, która do tej pory stanowiła moje małe marzenie! Poczułam się naprawdę doceniona, gdy przedstawiciel firmy, której fanką jestem od dawna, sam do mnie napisał z propozycją współpracy. Już nie mogę się doczekać, aby Wam przedstawić efekty! :)






Macie jakieś sprawdzone sposoby na przesilenie wiosenne? :) A może w ogóle go nie odczuwacie?


52 komentarze:

  1. Spodnie są świetne jak i cała stylizacja!

    http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie odczuwam przesilenia wiosennego, na samą myśl o tym, że każdego dnia budzi mnie słońce, jestem szczęśliwa! Fantastyczne zdjęcia ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna sesja! Spodnie u mnie wygrały :) Ja czuję już wiosnę, sport zaczynam teraz uprawiać na świeżym powietrzu - nareszcie!
    clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja i bardzo ładna stylizacja :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, ja też zawsze cierpię na przesilenie wiosenne, a kiedy mówię o nim niektórym osobom patrzą na mnie jak na dziwaka. Ale to czasami strasznie męczące, niestety ja nie znalazłam na to złotego środka, ale faktycznie ruch pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się stylizacja :)
    Zapraszam do mnie: kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko jak ja cię rozumiem , czas przed maturami masakra, ja sama nie nadążam :c spróbuję z chęcią twoich rad :D
    Ps. Super stylizacja <3

    http://allgoodthingsart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! I przydatne porady na przesilenie wiosenne. Gratuluję współpracy :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! I przydatne porady na przesilenie wiosenne. Gratuluję współpracy :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak ja również czekałam na wiosnę dłuższe spacery z dziećmi, możemy wreszcie zrzucić te zimowe kurtki :) Ja również uwielbiam śpiew ptaków i gości mi to przez cały dzień iż mieszkają u mnie pod daszkiem na ganku :)
    Powietrze inne...
    Cudowne zdjęcia.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przechodzę przez coś takiego na jesień.
    Natomiast kiedy w końcu wychodzi słońce to zazwyczaj chodzę pełna energii i pomysłów. Mam ochotę na wszystko :)
    Prześliczne zdjęcia :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wiosenne zdjęcia, bardzo podoba mi się taki młodzieżowy, miejski klimat. Też mam w tym roku maturę ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenie dżinsów, kabaretek i conversów jest fenomenalne :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super spodnie, skad je masz? Bo nie napisałaś, chyba, że przegapiłam:(
    Juz się nie mogę doczekać efektów współpracy! :D

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bosko dobrana stylizacja do miejsca! ale sie ciesze, ze juz wiosna, byle do lata!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne spodnie <3 I dodatku te body
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne jeansy i miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz ;) spodnie petarda ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobne sposoby na poradzenie sobie ze zmianami mojego samopoczucia w przesileniu. Wyjście na dwór daje mi najwięcej energii i chęci do wykonywania różnych obowiązków :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. spodnie sa genialne! a wlasnie nie wiedze we wpise, skad one sa ;p
    ooo,a co to za firma? :)


    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/03/shine-bright-like-diamond.html

    OdpowiedzUsuń
  22. właściwie mogłabym się podpisać pod tym co wymieniłaś może z wyjątkiem tej drzemki, bo po niej czuje się bardziej zmęczona jak przed. Też uwielbiam rolki, poza tym rower i inne aktywne zajęcia na powietrzu. Myślę, że to właśnie one najlepiej doładowują nas pozytywnymi endorfinami!
    Bardzo fajna stylówka! na czasie i z moim ulubionym 'akcentem' w formie ramoneski <3

    Pozdrawiam i ślę buziaki!
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz przepięknie! ^^

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś taka podobna do mojej znajomej! Świetne zdjęcia :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydatny post :). Ja jestem niczym chodzący barometr i każda zmiana pogody czy też ciśnienia skutkuje u mnie bólem głowy lub kości. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie krótkie drzemki w trakcie dnia nie działają :D Zdecydowanie musze więcej się ruszać. Wieczory spędzam przy książce i chyba tak radzę sobie z tym przesileniem bo czytając mogę się odprężyć :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Body jest świetne :) Oj tak ruch, zdrowe odżywianie i racjonalne podejście to podstawa nie tylko w takie dni zmiany pogody ;)

    Fajnie, pozytywnie tu, widzę że
    tak jak ja lubisz stać po drugiej stronie obiektywu :)

    Zapraszam do siebie może Ci się coś przyda :)

    https://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale łądne zdjęcia jak profesjonalne! Zazdroszczę figury:(
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz, a stylizacja piękna :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej! Świetny stylizacja, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw, bardzo w moim guście! Aktualnie poluję na podobne spodnie, są wbrew pozorom bardzo uniwersalne.

    Obserwuję bloga i zachęcam do zaobserwowania mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie dobija głównie to, że jednego dnia jest słońce, a drugiego deszcz.. :/
    Świetna stylizacja!
    obserwuję
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia a ten komplet bielizny jest obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super portaski podarciuchy i ramonka <3

    A mnie przy wiośnie dopadło choróbsko i teraz leżę ze stertą chusteczek do nosa :/ grrr

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam ten przełomowy moment kiedy wiosna daje o sobie znaki, dostaję wtedy automatycznie przypływ pozytywnej energii. Rewelacyjne zdjęcia!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. fajna stytlizacja - super body i okulary ;)

    theclassynation.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz!!!
    Genialne spodnie! :)
    ps. Obserwuję i zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zdjęcia i świetnie oddają już ten wiosenny klimat!
    Jestem pod wrażeniem ;)


    Zapraszam do mnie oraz jeśli blog się podoba zachęcam do klikania obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/dzwony-wcale-nie-sa-takie-ze-stylizacja9.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale rewelacyjne zdjęcia ! Pięknie wyglądasz, super figura !!


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny zestaw:) A ta bielizna megaaaaa


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniały wiosenny set, podoba mi się.
    Bielizna jest bardzoooo sexi :)
    Obserwuję - miło mi będzie jak wrócisz

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie codziennie boli głowa, ale dzięki temu, że wszystko budzi się do życia, a za oknem świeci to przyjemne słoneczko wcale mi to nie przeszkadza. Całe dnie mogłabym spędzać na dworze i cieszyć się wiosną.
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają. Jesteś śliczną dziewczyną i chciałąbym kiedyś Tobie zrobić zdjęcia :D

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    https://kahsdesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja! *. * śliczne zdjęcia!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana wyglądasz przepięknie! :)
    Gratuluje współpracy i oby wiecej sukcesów :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz super! Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Na zdjęciach wyszłaś prześlicznie! Stylizacja w zupełności trafia w moje gusta. Nie mogę doczekać się, aż pokażesz na blogu efekty współpracy z tą firmą, jestem baaardzo ciekawa.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Thank you :) Feel free to do it on your blog if you like it so much ^^ Thanks for sharing! At this place, you can see more fashion things.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia