Cześć from Poznań!

wtorek, 4 kwietnia 2017





Hej Kochani! Nie było mnie tu straszliwie długo, ale przed oczami mam obecnie mój najważniejszy priorytet, jakim jest matura! Jestem zmotywowana do pracy i myślę, że najbliższy miesiąc, ostatni dzielący mnie do egzaminu dorosłości, przebiegnie bardzo intensywnie. Choć dopadają mnie chwile zmęczenia nauką, staram się nie odpuszczać.

"Mój cel to
 doskonałe studia."


 A czas wzmożonej pracy z pewnością wynagrodzę sobie fantastycznymi przeżyciami tuż po ostatnim egzaminie! Gdy wybiegam myślami w przyszłość, jestem taka szczęśliwa i podekscytowana!









W ubiegły weekend wybrałam się z paczką znajomych do Poznania. Pierwszy raz miałam okazję być w sercu Wielkopolski i to miasto to moja miłość od pierwszego wejrzenia! Jeśli chodzi o polskie miasta, zawsze zachwycałam się Warszawą czy Gdańskiem, ale to Poznań rozkochał mnie w sobie na zabój! Mnóstwo kojącej zieleni, spokój przeplatający się ze zgiełkiem wielkiego miasta, Stary Rynek kontrastujący z nowoczesnymi wieżowcami.. to wszystko sprawia, że mam chęć tam zamieszkać :)
To właśnie tam również mieści się uniwersytet, drugi w rankingu najlepszych uczelni ekonomicznych naszego kraju. Same zalety, a minusów.. nie widzę!




















Mam na sobie:
Nowa Era snapback
Shein płaszcz
Guess torba
Converse trampki


Kuba ma na sobie:
Jordan bluza
Jordan buty
Klik spodnie









Mieliście okazję być kiedyś w Poznaniu? Jakie polskie miasto lubicie najbardziej? :)


27 komentarzy:

  1. Zgadza się ! Poznań to przepiękne miasto. Mieszkam niedaleko i sama mam okazje być kilka razy w ciągu miesiąca tam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę determinacji co do nauki. Tak trzymaj, a na pewno nie będziesz żałować. Trzymam kciuki! :)

    Piękne zdjęcia. Nie byłam nigdy w Poznaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie byłam w Poznaniu - musze to zmienić. Życzę powodzenia na maturze. Pamiętaj o odpoczynku w nauce i nie bierz na siebie za dużo, żebyś nie przedobrzyła;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie byłam w Poznaniu - musze to zmienić. Życzę powodzenia na maturze. Pamiętaj o odpoczynku w nauce i nie bierz na siebie za dużo, żebyś nie przedobrzyła;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie byłam w Poznaniu - musze to zmienić. Życzę powodzenia na maturze. Pamiętaj o odpoczynku w nauce i nie bierz na siebie za dużo, żebyś nie przedobrzyła;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i ta architektura. :) Jeszcze nigdy nie byłam w Poznaniu, chociaż wybieram się tam od kilku lat haha.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Poznań i często tam bywam <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. codziennie jestem w Poznaniu ;) akurat tam pracuje ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jęki cudowne zdjęcia i trzymam kciuki za dobrze napisana mature !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna torebka! <3
    kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie byłam jeszcze w Poznaniu :/
    Mam nadzieję, że stres cię nie dopadnie i matura pójdzie ci perfekcyjnie :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wybierzemy się do Poznania! A najbardziej lubimy Kraków - jest po prostu cudowny :)
    Zapraszamy do nas: http://cywilizacjaizdrowie.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonale wiem o czym mówisz, ponieważ też jestem w klasie maturalnej. Trzymam za ciebie mocno kciuki. Co do polskich miast to jestem zakochana w Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie. ;) Śliczne zdjęcia! killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam mocno kciuki, na pewno będzie dobrze. Świetny blog. Obserwuję. Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam ;) Pozdrawiam, Ola XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie można powiedzieć, że czas na douczanie się również wybił jednak obydwie uczymy się do testów na zupełnie innych poziomach. Życzę zdanej matury i świetnego przygotowania!


    W wolnej chwili zapraszam na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie byłam nawet w Warszawie, a co dopiero w Poznaniu. W Krakowie jestem często i to miasto jest zdecydowanie starcze i można powrócić do dawnych czasów.

    MY BLOG- CLICK

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia na maturze :) Świetnie wyglądasz! Klik: $ 10,64, $ 17.10

    Zapraszam na nowy post, PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Do matury mam jeszcze dwa lata, chociaż od samego przyjścia do liceum bardzo się tym stresuję. Niestety jest niesamowicie ważna.
    W Poznaniu nigdy nie byłam, muszę się tam wybrać:)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy byłam mała Poznań był dla mnie niezwykłym miejscem (był tam najbliższy McDonald! ale to nie jedyny powód ;)), koziołki mogłam oglądać codziennie. Z biegiem lat stał się miejscem dość neutralnym, choć lubię do niego wracać.
    Moje serce zdobył Wrocław :)
    Powodzenia na maturze !!

    Pozdrawiam
    ----------------------------------------
    https://hello-sour-berry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, świetny post! Idę czytać następne! :D ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsze zdjęcie jest najpiękniejsze, świetna z Was para <3 widać miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia! Też muszę się kiedys wybrać do Poznania :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie razem wyglądacie ! :)
    http://caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia