Bongiorno z Wenecji! | OOTD

niedziela, 11 czerwca 2017

 


Witajcie! Dziś tym postem powracam wspomnieniami do ostatnich dni, podczas których wraz z moim Chłopakiem odwiedziliśmy północną część Włoch, a dokładniej jej fragment leżący nad Adriatykiem. To był jeden z najlepszych wyjazdów w moim życiu, spełnił moje wszystkie oczekiwania, a nawet je po stokroć przewyższył. Wszystkie pozytywne opinie, które przed wylotem czytałam o Wenecji zdecydowanie nie były na wyrost- to magiczne miejsce, pełne pocztówkowych pejzaży, tajemnic czyhających za rogiem i orzeźwiającego prosecco. Przed naszą podróżą zebrałam pokaźny stos informacji o tym miejscu i zastanawiałam się, czy ja również odnajdę tę magię w tym mieście? Czy się nie rozczaruję? Wszystkie te wątpliwości odeszły w niepamięć, gdy tylko postawiliśmy pierwszy krok w Wenecji.



"Być w Wenecji, 
to jakby zjeść
całe pudełko czekoladek
 z likierem naraz." 
                                                                                 T. Capote

 

Jak ognia staraliśmy się unikać podążania typowo turystycznym szlakiem. Wenecja jest jednym z najbardziej zatłoczonych miejsc Europy- szacuje się, że odwiedza ją rocznie aż 20 milionów turystów! Tłumy skupiają się głównie w dwóch miejscach- na placu św. Marka oraz na Ponte di Rialto, czyli jednym z najbardziej znanych mostów Wenecji. Nie mieliśmy ochoty na przepychanie się łokciami wśród rzeszy nieznajomych, dlatego szybko skręciliśmy w boczną uliczkę tak, by móc w pełni delektować się czarem tego miasta. Nie do wiary, że zaledwie kilka minut od tych najbardziej zatłoczonych miejsc Wenecja staje się spokojna, romantyczna i tajemnicza- czyli dokładnie taka, jaką pokochałam ją najbardziej.


 
 





Zdecydowanie woleliśmy poznać Włochy 'od środka', chłonąć każdym zmysłem jego piękno niż biegać po kolei do każdej z turystycznej atrakcji i odhaczać ją z listy. Oczywiście, były takie miejsca, które po prostu musieliśmy zobaczyć! Następny wpis poświęcę właśnie na wypisanie rzeczy, które trzeba zrobić i miejsc, które trzeba odwiedzić, będąc w Wenecji (bazując na subiektywnej opinii mojego Chłopaka i mojej:)).


 Sorki za ten wysyp zdjęć ale zupełnie nie mogłam zdecydować, które wybrać :) 
Mieliście kiedyś okazję być w Wenecji?

 



39 komentarzy:

  1. Włochy to jedno z moich największych marzeń. Ogromnie zazdroszczę ci tej podróży! Cudowne zdjęcia:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakim obiektywem było robione zdjęcie gdzie stoisz tyłem do kamienicy? Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zdjęcia zostały zrobione Nikonem d3100 plus podstawowy kit 18-55mm :) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia:) Niestey jak byłyśmy w Wenecji nie robiłyśmy żadnych zdjęć:( cudnie wyglądasz!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne zdjęcia, boska stylizacja i piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam pięknie! Nigdy nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia i bardzo dobrze że tyle ich wstawiłaś więc nie masz za co przepraszać ;) Takie posty są właśnie najciekawsze ;)

    świetna stylizacja ;) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce i piękna stylizacja, kapelusz skradł moje serce. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko boska jak tam jest pięknie, ale zazdroszczę, mam nadzieje, że sama się tam wybiorę. A stylizacja jest super.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja idealnie sprawdziła się w klimatach Wenecji! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Piękna Wenecja. Zazdroszczę wyjazdu :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę. Przepiękne widoki i śliczna Ty. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia, zazdroszczę tych widoków! <3
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny klimat ;) cudownie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. nie byłam, ale to jedno z miejsc, które bardzo chciałabym zobaczyć :3 jeszcze zanim się zatopi jak Atlantyda xdd
    wspaniałe zdjęcia, więc nie dziwię się, że nie mogłaś się zdecydować na mniejszą ilość :P
    też cudowna stylizacja *.* ojejku, chciałabym tak wyglądać ♥
    pozdrawiam, zapraszam :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/pamietnik-1.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę wyjazdu! Zdjęcia są niesamowite :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny klimat, off shoulder i ten kapelusz-idealnie
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog! Bardzo ciekawy!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post: świetne zdjęcia, stylizacja i widoki. Czego chcieć więcej? :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nigdy tam nie byłam, a bardzo bym chciała. Magiczne miejsce!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia, jestem zachwycona! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Raany, jak pięknie :( <3

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozazdrościć takiej cudownej wycieczki!
    Marzę od dawna o zobaczeniu Wenecji :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie byłam we Włoszech. Zazdroszczę Ci. Wyglądasz świetnie w tej stylizacji. Zdjęcia są niesamowite.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak pięknie *-* Nigdy tam nie byłam, ale klimat tych zdjęć tak mnie zauroczył, że nie mogę się na nie napatrzeć :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. jejku jak cudownie, zazdroszczę :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w tym miejscu od pierwszego zdjęcia, chodć nidgy tam nie byłam! Bardzo chciałabym odwiedzić Wenecje :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoja stylizacja jest przepiękna, a miejsce meeeeeega!
    Zakochałam się, serio :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia i piękne miejsce!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna stylizacja! w sam raz na włoskie wyprawy ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszy mnie to co widzę:) Myślałaś może o stworzeniu swojej własnej kolekcji? Zacząć można od jednej rzeczy/produktu i stopniowo rozszerzać (np. kapelusze, rękawiczki, czapki, szaliki i chusty - to chyba nie wymaga sporych nakładów finansowych, ale projekt musi być Twój). Myślę o tym kiedy patrzę na Twój blog i w jaki sposób prezentujesz outfity na nim. Masz potencjał i myslę, że inspirujesz nie tylko mnie;)Działalność na przyszłość, ale może już teraz warto zająć się tematem i dowiedzieć się czegoś więcej...to "może" zależy od Ciebie. Pozdrawiam, i trzymam kciuki
    PS
    W ramach promocji przekaże Ci Twoje własne i na własność logo "nat" lub nat4art";) Masz początek, więc działaj;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia