Filmik na YT | HAUL LATO 2017- stroje kąpielowe, okulary ♥

czwartek, 8 czerwca 2017

Hej kochani! Na razie wywiązuję się z moich założeń dotyczących bloga i nie spoczywam na laurach! Codziennie sporą część dnia zajmują mi czynności związane z moją działalnością w internecie i sprawia mi to niesamowitą radość! Dzisiaj przychodzę do Was z filmikiem, gdyż stwierdziłam, że taka forma zaprezentowania strojów kąpielowych i okularów będzie dla Odbiorców atrakcyjniejsza :) Ten wpis jest dodatkiem do filmu- wszystko po to, by osoby zainteresowane zamówieniem pokazanych przeze mnie rzeczy mogły jeszcze raz przyjrzeć się detalom i podjąć decyzję. Ja sama gdy coś zamawiam lubię dokładnie obejrzeć daną rzecz- kupowanie kota w worku u mnie nie przejdzie! :D

 



1. 

ten strój znajdziesz tutaj



2. 
ten strój znajdziesz tutaj

 
3.
ten strój znajdziesz tutaj

4. 
 
ten strój znajdziesz tutaj



5. 

 ten strój znajdziesz tutaj


6. 
 ten strój znajdziesz tutaj


 A Wy wybrałyście już swoje stroje na lato? :*






















49 komentarzy:

  1. Przepraszam ale nie moge znaleźć na stronie Zaful'a- ile kosztuje przesyłka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za zakupy powyżej $30 wysyłka jest darmowa, natomiast poniżej tej kwoty zależy. Wysyłka pojedynczego bikini to koszt rzędu $5 :)

      Usuń
  2. Śliczne mają stroje, ten bordowy wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne stroje ! Ten bordowy i różowy szczególnie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Stroje prezentują się świetnie! Z przyjemnością ubrałabym każdy z nich ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bordowy jak dla mnie najlepszy! Ciekawy również jest ten ombre z perełkami <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne stroje :)
    Ten niebiesko rozowy mega <3

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bordowy strój jest świetny :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stroje są przepiękne! Nad tym bodrowym sama się zastanawiam, jest cudny :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. łooooooo! w ananaski jest po prostu boski :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie są te stroje! Szczególnie ten w palmy <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow zamówiłaś sporo tych strojów! Ten z falbankami jest super!
    Pozdrawiam cieplutko
    http://www.just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, nagrywaj częściej, bo świetnie Ci to wychodzi! :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stroje, w każdym się zakochałam :) megaaa wakacyjne motywy ;)
    Obserwuje :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super filmik.Co do strojów genialne!Tak udalo mi sie zakupic juz swój strój ;)
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wybrałaś super sroje :)
    Nawet mam ten bordowy :)
    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  17. jeny nie umiem wybrac, który jest najładniejszy <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. Excellent post, I follow you :)
    Visit my blog if you want ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  19. Filmik wyszedł rewelacyjne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te stroje! <3 Szczególnie ten bordowy przypadł mi do gustu. :)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeejku te stroje są cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. W ciągu ilu dni przychodzi przesyłka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne są te stroje! Aż mam ochotę zamówić kilka <3 Kliknęłam!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ale piękne stroje <3
    piękne zdjęcia , a filmik zaraz obejrze ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O jaa, ile strojów :D Prześliczne♥

    Nowy post!♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwycił mnie ten różowy strój z falbankami, jest przepiękny. <3
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne stroje!
    Wszystkie bardzo mi się podobają :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zakupy. Filmik super, masz miły głos :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się ten bordowy strój kąpielowy
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne są te stroje kąpielowe, najbardziej podoba mi się ten w palmy, oraz ten pierwszy w ananasy :D
    Pozdrawiam.

    Emilia Matyska, mój blog zapraszam! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojejku
    Te stroje są prześliczne, każdy jest przepiękny, ale ten 5 jest moim zdaniem CUDOWNY
    Przepiękne stroje, a na plaży zapewne będą się wspaniale prezentować
    .
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękne te stroje! <3

    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne stroje!
    Zapraszam do mnie na moją metamorfoze. Dokonałem niemożliwego. http://flarri.blogspot.com/2017/06/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten strój w Palmy, zakochałyśmy się!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatni strój jak dla mnie boski !♡ POZATYM strasznie duże wrazenie daje dodanie muszelek do zdjęć. Stają się zdecydowanie ciekawsze :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowane do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej te stroje wyglądają jak marzenie!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczny jest każdy z nich <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, beautiful bikini!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne stroje kąpielowe :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ale cudne! Wszystkie mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne stroje <3 obserwuje i zapraszam do mnie :

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia